quote:Op zondag 25 april 2010 15:17 schreef FP128 het volgende:
Zitten jullie dan in Assen of zo? Hier in Amsterdam is het zacht en zonnig.![]()
verre van bloedheet zoals was voorspelt
Vanmorgen bij Kijkduin op het strand gelegen (eind vd ochtend) maar toen het begon te betrekken was het gelijk een stuk frisser....quote:
Het was weer heerlijk! En Ko lekker in de kinderstoel erbij, komkommer en stukjes brood eten. Die injera (pannenkoek) vond hij vies!quote:
Mijn oudste moest lachen om jouw avatar..'ze maakt oogbolsaté'quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
bijna thuis. delftBen allang blij dat ik voor de verandering in de juiste trein zit
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
wat lang duurt is lekker BE
Ik had van de week toch weer een stunt.. M. was vervelend aan het doen en ik wilde m een mep geven met een pak wattenschijfjes. Het pak bleek echter niet goed dicht te zitten en de wattenschijfjes vlogen in het rond
ze liggen allemaal los op mijn nachtkastjequote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zie ze dan nog maar eens netjes terug in de verpakking te krijgen.
ach stom? ik zie er het nut niet van in, je kan toch ook gewoon melden dat je ongesteld moet wordnquote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik ben denk ik de enige dan die het stom vind
quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik ben denk ik de enige dan die het stom vind
Is OUD-SC de nieuwe twitter of zo?quote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
eindelijk thuisHet weekend was echt geweldig maar damz wat ben ik blij dat ik in mijn eigen huisje weer ben
Aah, fijn! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef YPPY het volgende:
miss_sly: de stickers waren een succes! Ze werd behoorlijk dol.
ik denk van niet. Maar als het je niet aanstaat hoe ik post dan kan je dat ook wel gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je er príma vermaken!
quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo ik moest even van Lois (die sprak ik net op de. twittert
. dus) zeggen dat jullie allemaal een stel chagrijnige PMS wijven zijn!
.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
Maar waarom doe je dat KoM, als ze het een minuut later zelf kan doen???quote:
Ze moest ff een drempel over geloof ik.quote:Op zondag 25 april 2010 21:04 schreef sjak het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom doe je dat KoM, als ze het een minuut later zelf kan doen???
En hoe voel JIJ je nu?quote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze moest ff een drempel over geloof ik.
quote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef Lois het volgende:
Danny nog heel hoopvol: het lijkt me handiger geen smilies te gebruiken in die nieuwe feature.... en wat doet BE
whoohoo!quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en de feature... och.eetse BE
Ik heb de camera gekochtstuiter al een uur door de kamer. Krijg em voor de helft voor moederdag ook nog
Stoerrrr!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
ook niet lekker dan?quote:
Nou ja, je komt van mars. Dat is best raar...quote:Op zondag 25 april 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
Zo vreemd ben ik anders niet.
Heb jij niet genoeg drama gehad afgelopen weekend?quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, ouderwetsch gezellig hier! I could use some drama!
Jaaaaaaa. Gooi je handen in de lucht! Zet Muse op! Zwelg! Doe bombastisch en kijk zo:quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, ouderwetsch gezellig hier! I could use some drama!
Doet tevens prima dienst als zeikwijfdetector!quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wilde alleen maar even oefenen om te zien hoe het werkte...
ik vond het leuk!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
*strooit wat Zen het topic in*
't Is al weer weg. Even diep ademhalen en tot 10 tellen en dan kunnen we weer gewoon 'gezellig' verder.
Even ter verduidelijking dan.
Het is een nieuwe feature, voor mods, die MOCHT DAT NODIG ZIJN, eventueel een waarschuwing aan een topic toe kunnen voegen. Bijv. aan het V&A topic een 'Bedenk goed met wie je in zee gaat, zorg altijd dat je de betaling binnen hebt voor je de spullen op stuurt' oid.
En ik wilde alleen maar even oefenen om te zien hoe het werkte...
Dat zou een mooie waarschuwing zijn! Denk erom, wel zonder smilies...quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik zie het al.. er wordt koffie met roze koeken uitgedeeld!
wat zij zegt!quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vond het leuk!!![]()
![]()
En ik moest er om lachen![]()
en nou is het weer saai en stil onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |