Blegh, vandaag meegedaan aan de Red Bull Kartfight, in Poeldijk. Sowieso al niet mijn favoriete baan, maar ach..was leuk om voor 20 euro 2 heats te karten. Allemaal heel leuk, tot de eerste heat begon. Opzich reden er geen mongolen in de heat, maar die kart was niet vooruit te branden. Veel liepen op de rechte stukken gewoon méters op me uit, dus dat was echt tenenkrommend. Ach, kan gebeuren dat je een kart treft die niet lekker rijd, dacht ik.
Tweede heat was al helemaal een ramp. Mij werd verteld dat ik om half 6 en om 6 uur moest karten, aangezien alles 1 heat was uitgelopen (15 min dus), dacht ik dat ik om 18.15 weer moest rijden, maar om 18.00 zag ik ineens mijn naam op het bord staan. Oké, weird. Ik in alle haast in de kart gestapt, en vergeten een rubber stoeltje mee te nemen. Aangezien die baan nogal lekker hobbelig is schuurde mijn rug heel fijn in het stoeltje, dus verging ik van de pijn. Ook reed deze kart nóg rukker dan de vorige. Kart langs de kant gezet, uitgestapt en een nieuwe proberen te pakken. Mannetje van de baan vraagt aan mij 'wat ik aan het doen ben'. Ik uitgelegd dat die kart gewoon kut reed, en dat ik graag een andere kart wilde omdat het naar mijn mening gewoon een ongelijke strijd was. Met veel tegenzin liet meneer me in een andere kart zitten, eikel..
Ik was dus éen rondje met die 'nieuwe' kart onderweg, rijd ik ineens anderhalve seconde sneller dan de vorige heat, WTF?!
Samenvatting: TS doet mee aan Red Bull KartFight maar door klungelige onderhoud van karts en door slechte organisatie is het eigenlijk gewoon lootjes trekken wie er wint.
Klacht: Kartbaan Poeldijk
Klacht 2: Red Bull Kartfight
Klacht numero 3: Overal spierpijn door die klote karts omdat ik 2x zo hard aan het stuur heb moeten trekken
Anti-klacht: Four-Pack Red Bull én 4 vrijkaartjes voor de Masters op Zandvoort als troostprijs gekregen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Haarklip op 24-04-2010 23:42:24 ]
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun