abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:34:37 #1
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80681865
Blegh, vandaag meegedaan aan de Red Bull Kartfight, in Poeldijk. Sowieso al niet mijn favoriete baan, maar ach..was leuk om voor 20 euro 2 heats te karten. Allemaal heel leuk, tot de eerste heat begon. Opzich reden er geen mongolen in de heat, maar die kart was niet vooruit te branden. Veel liepen op de rechte stukken gewoon méters op me uit, dus dat was echt tenenkrommend. Ach, kan gebeuren dat je een kart treft die niet lekker rijd, dacht ik.

Tweede heat was al helemaal een ramp. Mij werd verteld dat ik om half 6 en om 6 uur moest karten, aangezien alles 1 heat was uitgelopen (15 min dus), dacht ik dat ik om 18.15 weer moest rijden, maar om 18.00 zag ik ineens mijn naam op het bord staan. Oké, weird. Ik in alle haast in de kart gestapt, en vergeten een rubber stoeltje mee te nemen. Aangezien die baan nogal lekker hobbelig is schuurde mijn rug heel fijn in het stoeltje, dus verging ik van de pijn. Ook reed deze kart nóg rukker dan de vorige. Kart langs de kant gezet, uitgestapt en een nieuwe proberen te pakken. Mannetje van de baan vraagt aan mij 'wat ik aan het doen ben'. Ik uitgelegd dat die kart gewoon kut reed, en dat ik graag een andere kart wilde omdat het naar mijn mening gewoon een ongelijke strijd was. Met veel tegenzin liet meneer me in een andere kart zitten, eikel..

Ik was dus éen rondje met die 'nieuwe' kart onderweg, rijd ik ineens anderhalve seconde sneller dan de vorige heat, WTF?!

Samenvatting: TS doet mee aan Red Bull KartFight maar door klungelige onderhoud van karts en door slechte organisatie is het eigenlijk gewoon lootjes trekken wie er wint.

Klacht: Kartbaan Poeldijk
Klacht 2: Red Bull Kartfight
Klacht numero 3: Overal spierpijn door die klote karts omdat ik 2x zo hard aan het stuur heb moeten trekken
Anti-klacht: Four-Pack Red Bull én 4 vrijkaartjes voor de Masters op Zandvoort als troostprijs gekregen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Haarklip op 24-04-2010 23:42:24 ]
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_80682476
Je kan gewoon niet karten
Je hebt wel gelijk dat Poeldijk een kutbaan is met teveel gehobbel en zeker heuvel op met die karts is een ramp
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:53:57 #3
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80682625
Ik heb 1 keer gekart in hardewijks plaza, werd 2e, ik was toen iets van 8 jaar op een verjaardagsfeestje leuk he!!
en toen zei die begeleider vanne ja vanne als je als jonge niet in de top 3 komt vanne ja dan ben je echt een meisje en zon arrogante kwal marokkaan viel dus buiten de top 3 oohh wat was zijn ego toen damaged.
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:55:45 #4
167856 Toempf
Internetheld
pi_80682687
Ik woon er 5 km. vandaan maar heb er nog nooit gekart Maar ik mis er niet veel aan als ik dat zo lees
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_80682763
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:55 schreef Toempf het volgende:
Ik woon er 5 km. vandaan maar heb er nog nooit gekart Maar ik mis er niet veel aan als ik dat zo lees
Dan kan je beter naar Uithof Karting, leukere baan om snelheid te maken. Poeldijk is meer funbaan voor met vrienden een beetje dollen en geinen
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:58:30 #6
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_80682815
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dan kan je beter naar Uithof Karting, leukere baan om snelheid te maken. Poeldijk is meer funbaan voor met vrienden een beetje dollen en geinen
DeFabrique in Maarssen is ook een erg toffe baan, wel een eindje rijden helaas. Is de Uithof ook met al die hobbels en bulten? Ik heb daar echt zó'n schijthekel aan.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_80682985
nog geen 2 km en ook nog nooit gedaan. Is die baan in het uithof gebouw iets?
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_80683053
Uithof vind ik kwalitatief een goede baan met goed asfalt Wat ik een leuke baan vind onder andere is Eindhoven met een mooie schuine bocht
Maar Uithof vind ik persoonlijk mijn favoriet qua snelheid, techniek die erbij komt kijken en gelijkwaardig afgestelde karts
pi_80683123
Je hebt al een lemming

Karten
  zondag 25 april 2010 @ 00:20:53 #10
75556 erkel
back from Dagestan
pi_80683418
Bij karten in Groningen Kardinge kwam eens een voorwiel mijn kart in hobbelen En toen nog 2 min moeten wachten op zijn gast van die baan

Maar daar vanaf gezien zit ook daar veel verschil tussen karts.
Weisst
pi_80684478
Karten in de vlampijpstraat in Utrecht was wel een keer lache.
-Eerste kart benzine op
-Tweede kart, motor opgeblazen
-Derde kart liep een voorwiel vanaf.

En dat in 3 heats
  zondag 25 april 2010 @ 12:45:14 #12
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_80691431
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Haarklip het volgende:

[..]

DeFabrique in Maarssen is ook een erg toffe baan, wel een eindje rijden helaas.
Beste indoorkartbaan van Nederland!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')