abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:01:09 #226
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80770047
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een aggresie, jij bevestigt met je barbaarlandgenoot de vooroordelen. Ga vooral zo door dan kom je er wel.
Het punt is meer dat jij zelfs een forum selectief letterlijk gaat nemen om een nietszeggend punt te maken.

Ik had ook enkel kunnen zeggen dat ik Willibrord altijd al een vreselijk irritant en bijdehand mannetje heb gevonden.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80773448
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heel veel, je zou eens een keer een poosje met me mij moeten lopen in de wereld van vrijwillgers. hoe erg linksen wel niet zijn met hun zogenaame tolerantie. Een schoolvoorbeeld van intolerantie ben jij al.
Jij vrijwilliger? Tuurlijk Nikita, er komt steeds meer onzin uit die duim van je. Je claimt een hooggeschoold persoon te zijn die vrijwilligerswerk doet. Maar het enige wat jij doet op dit forum is mensen met een andere mening voor rotte vis uitmaken. Dat rijmt niet met het profiel dat jij van jezelf schetst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80773656
Wat zijn er veel reacties, net alsof het er toe doet.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_80774561
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij vrijwilliger? Tuurlijk Nikita, er komt steeds meer onzin uit die duim van je. Je claimt een hooggeschoold persoon te zijn die vrijwilligerswerk doet. Maar het enige wat jij doet op dit forum is mensen met een andere mening voor rotte vis uitmaken. Dat rijmt niet met het profiel dat jij van jezelf schetst.
Tuurlijk Koos, je hebt volkomen gelijk. Linksen, gekken en dronken lieden geef ik altijd gelijk.
pi_80775641
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk Koos, je hebt volkomen gelijk. Linksen, gekken en dronken lieden geef ik altijd gelijk.
Komt goed uit. Slaan alledrie op mijn persoon
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')