quote:
oh, het was gewoon een geregiseerd filmpje dus? alleen verkeerde script doorgegevenquote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
"Het campagnespotje draait om een vrouw die op straat wordt overvallen, waarna ambulancemedewerkers worden belaagd. "
Klinkt als een top spotje..
Ja? Kun je laten zien wie dit goedpraat dan?quote:Op maandag 26 april 2010 10:19 schreef Marmelade het volgende:
En de gebruikelijke linkse users weten niet hoe snel ze dit gedrag goed moeten praten.
... net als de voorlopers van de stadscommando's in Almere die door de PVV gechartered zouden zijn, en waar tot nu toe geen drol van waar blijkt te zijn. Zout toch op met dat soort sneue stukjes islamer-apologismequote:
Ja, apen snappen het niet. Onbegrip maakt boos.quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch is er wel degelijk een correlatie te vinden in het gedrag van Verdonk en de (primitieve) reacties van de Marokkaanse jongeren. Daarom zeg ik altijd: vorm, vorm, vorm. De vorm is net zo, zo niet nog belangrijker, dan de inhoud. Verdonk was dit "vergeten" tijdens haar regeerperiode.²
Rita had Marokkanen ingehuurd om iets soortgelijks in scene te zetten. En dan verbaasd zijn als er mensen over de zeik raken. Als mijn bevolkingsgroep keer op keer voor crimineel werd uitgemaakt en weet ik het wat dan had ik die heks ook met eieren bekogeld.quote:
"Ach gossie, ben je beledigd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rita had Marokkanen ingehuurd om iets soortgelijks in scene te zetten. En dan verbaasd zijn als er mensen over de zeik raken. Als mijn bevolkingsgroep keer op keer voor crimineel werd uitgemaakt en weet ik het wat dan had ik die heks ook met eieren bekogeld.
Sowieso, eierenOf is het plotseling vreselijk omdat Verdonk het doelwit was?
Is al vaker gezegd, de gemiddelde linksen zijn a-socialer, inhaliger, jaloerser, agressiever, arroganter dan de gemiddelde rechtsen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rita had Marokkanen ingehuurd om iets soortgelijks in scene te zetten. En dan verbaasd zijn als er mensen over de zeik raken. Als mijn bevolkingsgroep keer op keer voor crimineel werd uitgemaakt en weet ik het wat dan had ik die heks ook met eieren bekogeld.
Sowieso, eierenOf is het plotseling vreselijk omdat Verdonk het doelwit was?
Dan ken jij weinig rechtsen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is al vaker gezegd, de gemiddelde linksen zijn a-socialer, inhaliger, jaloerser, agressiever, arroganter dan de gemiddelde rechtsen.
Heel veel, je zou eens een keer een poosje met me mij moeten lopen in de wereld van vrijwillgers. hoe erg linksen wel niet zijn met hun zogenaame tolerantie. Een schoolvoorbeeld van intolerantie ben jij al.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ken jij weinig rechtsen, vermoed ik.
Jij wilt een cultuurclash met je extremistische import religie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Aloulou het volgende:
Net goed, die Rita kan niet vaak genoeg vernederd worden. En die Willibrord hadden ze ook wel op zijn bek mogen rammen.
Verdonk kan mij niet hard genoeg aangepakt worden, dat hele gedoe met religie haal jij erbij maar zit vooral in jouw hoofd en staat hier natuurlijk los van. Denk je van niet? Lekker Geertje stemmen, ook jij als import Hongaar zal vast wel stemrecht hebben. Toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij wilt een cultuurclash met je extremistische import religie?
Wees blij dat de Nederlanders nog zo gemoedelijk zijn dat ze over zich laten lopen.
.... maar ondertussen wel op maroc je gal spuwen toen Abu JahJah de handdoek in de ring gooide. net zo goed "net goed"quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Aloulou het volgende:
Net goed, die Rita kan niet vaak genoeg vernederd worden. En die Willibrord hadden ze ook wel op zijn bek mogen rammen.
Import-Hongaar? Betreft het hier dan de vrouw van Geert?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Verdonk kan mij niet hard genoeg aangepakt worden, dat hele gedoe met religie haal jij erbij maar zit vooral in jouw hoofd en staat hier natuurlijk los van. Denk je van niet? Lekker Geertje stemmen, ook jij als import Hongaar zal vast wel stemrecht hebben. Toch?
Pff, idd. Dieptriest dat hij ineens weer opduikt voor zoiets. Van mij hadden ze Mr. "blijf met je gore poten van die camera af!" het ziekenhuis in mogen trappen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Aloulou het volgende:
En die Willibrord hadden ze ook wel op zijn bek mogen rammen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Pff, idd. Dieptriest dat hij ineens weer opduikt voor zoiets. Van mij hadden ze Mr. "blijf met je gore poten van die camera af!" het ziekenhuis in mogen trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |