Dan moet ie er gewoon niet in kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Marrije!![]()
En die spiegel is mooi, maar blijkbaar zijn smaak niet
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog meer mensen die in de sms-boom willen?
Met het risico dat hij voor gek looptquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet ie er gewoon niet in kijken![]()
Nog wat te beleven hier?
En bipsenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico dat hij voor gek loopt![]()
Hier keuvelen we over voeten en terug gevonden familieleden
pfff nkiet zomaar voeten hequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweetniet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
Nou, wie?
En mannenbipsenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je 2, bijna 3 zonen, krijgt de kans niet om moederdag te vergetenquote:
Hoe kan ik dat nou vergetenquote:
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je 2, bijna 3 zonen, krijgt de kans niet om moederdag te vergeten![]()
Je menneke groeit lekker zag ik, voel je je goed?
11 juni t/m 11 juliquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer begint het WK eigenlijk?
ik meen begin juni?
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
[..]
Hou eens op met dat dreigen
Moederdag is 2e zondag mei, vaderdag 3e zondag juniquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.
En daaronder stond een hoop gekras met een rood potlood. Dus ik zeg trost: das een mooie roos![]()
Bel ik later met mn moeder, heb ik ff gevraagd of het moederdag was ofzo
Teun is moe van het gaten boren en schutting bouwen en ging in lurkstand, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij op de bank in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En mannenbipsen![]()
Teun nog in de lurkstand?
Heb jij je nieuwe kat eigenlijk al Deis? En niks meer over je oude gehoord?
Dus je doet gezellig mee praten maar komt nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigen
We hebben nog niet eens een datum geprikt, en jij hebt het al over niet komen. Da's dreigenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigen
ik weet t niet zeker, maar augustus gaat ws niet lukken idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus je doet gezellig mee praten maar komt niet
Dus of je zoon vindt je gewoon heel erg lief of de juf was een paar weken in de warquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.
En daaronder stond een hoop gekras met een rood potlood. Dus ik zeg trost: das een mooie roos![]()
Bel ik later met mn moeder, heb ik ff gevraagd of het moederdag was ofzo
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbhquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens een datum geprikt, en jij hebt het al over niet komen. Da's dreigen
In augustus is het F1 seizoen toch nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t niet zeker, maar augustus gaat ws niet lukken idd.
Ow, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbh
Balen zeg, dat je nog steeds zo in onzekerheid zit, ja, je blijft toch nog zoeken he. . .quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is moe van het gaten boren en schutting bouwen en ging in lurkstand, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij op de bank in slaap is gevallen.
Helaas hebben we niets meer van Poes gehoord, we zoeken nog steeds op plekken waar je haar zou kunnen verwachten, maar ik heb de hoop opgegeven. En al missen we haar nog steeds, we hebben toch besloten om er weer aan te beginnen dus 30 mei krijgen we 2 nieuwe katjes, Tom en Fox.
[ afbeelding ]
Nah dat kan aangepast worden, ik zei alleen maar augustus is een super bbq maand, maar andere datum mag ook hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbh
Was de generale repetitie voor moederdagquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus of je zoon vindt je gewoon heel erg lief of de juf was een paar weken in de war
Zeg dan gewoon "He Liesje"quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, oranje mensen.
Net 'Komt een vrouw bij de dokter' gekeken, mooie film.
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, oranje mensen.
Net 'Komt een vrouw bij de dokter' gekeken, mooie film.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Was de generale repetitie voor moederdag
Ik ben een beetje anti-Caricequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!
Nee, zag 't op meer plekkenquote:
Ja die wil ik ook zien, maar helaas nog niet te downloaden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Zwartboek is sowieso een aanrader.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.
Eh ja, ik heb gordijnen en eigenlijk hoop ik dat er eruit blijven omdat ze met zijn 2-en zijn en ik me wijs heb laten maken dat ze minder slopen als ze me zijn 2-en zijn. Eigenlijk heeft Poes ook nooit in de gordijnen gehangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je nog steeds zo in onzekerheid zit, ja, je blijft toch nog zoeken he. . .![]()
Wat een schatjes, nog een dikke maand dus, eer je ze thuis hebt. Zullen wel enorme donderstenen zijnHeb je gordijnen?
D., zoiets zei mn moeder ook dacht ik, maar dat vergeet ik dus meteen weer.
nee idd, maar dat is t wat ik las. augustus bbqquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
In augustus is het F1 seizoen toch nog niet afgelopen
* Marrije schrijft het op een papiertjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zwartboek is sowieso een aanrader.
Ja maar ik vind niet dat zij nou per defenitie de film een stuk beter maaktquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ah k. dan neem ik mijn woorden terug. ging mij ff om die maand en ik dacht dat t vaststondquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dat kan aangepast worden, ik zei alleen maar augustus is een super bbq maand, maar andere datum mag ook hoor
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen inquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ja, ik heb gordijnen en eigenlijk hoop ik dat er eruit blijven omdat ze met zijn 2-en zijn en ik me wijs heb laten maken dat ze minder slopen als ze me zijn 2-en zijn. Eigenlijk heeft Poes ook nooit in de gordijnen gehangen.
hele goede film idquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was gewoon een voorstel omdat augustus zo´n warme maand schijnt te wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, maar dat is t wat ik las. augustus bbq
Ik heb niet zoveel met Carice, vond haar in Komt een vrouw..... ook een beetje tegenvallen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de film vooral vond tegenvallen. Door DGH is ze toch een beetje in mijn achting gestegen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.
Negeer ik haar gewoonquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik vind niet dat zij nou per defenitie de film een stuk beter maakt
Daar schrijf ik ook meestal opquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije schrijft het op een papiertje
Jottumquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen in
Ik heb een broer en zus van net 1 jaar en ja ze rennen achter elkaar aan, maar niet de gordijnen in.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen in
Eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm. Ok dan. Misschien dat ik er over een tijdje anders over denk en me waag aan een film. Ik hou sowieso al niet echt van films, dus ik ben al een moeilijke tante daarmee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Carice, vond haar in Komt een vrouw..... ook een beetje tegenvallen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de film vooral vond tegenvallen. Door DGH is ze toch een beetje in mijn achting gestegen.
Hoi Pietje!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, zag 't op meer plekken.
[..]
Ja die wil ik ook zien, maar helaas nog niet te downloaden.
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolderquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus van net 1 jaar en ja ze rennen achter elkaar aan, maar niet de gordijnen in.
Ze vinden playmobiel wel leuk trouwensvooral die kleine dingen die ik dan weer onder de kasten en bank vandaan mag halen
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezichtquote:
ja meestal wel, soms op mn hand als er ff geen papier binnen handbereik ligt. Aso is dat. Op je hand schrijven.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolder
Hey, met heul veel hulp (in elkaar zettenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Pietje!![]()
Ik was nog vergeten te zeggen dat je ook op markplaats voor tuinmeubels kan kijken. Voor op je balkon.
Da's echt een vrouwendingquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja meestal wel, soms op mn hand als er ff geen papier binnen handbereik ligt. Aso is dat. Op je hand schrijven.
is die mellony die advocate oid?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gidi Markuszower (PVV) trekt zich terug
Stukje per stukje richting afgrond.
En ik moet altijd aan Poes Minoes denken als ik haar ziequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezicht
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolder
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezicht
quote:
Zo was Poes dol op elastiekjes, echt ze werd er helemaal dol van en agressief als we het af wilden pakken. Levensgevaarlijk natuurlijk, want als ze zo'n ding inslikt kan ze de grootste problemen krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij vinden alles leuk, ook mijn papieren op de grond gooien enzo
![]()
En ik heb een ton met auto´s, zie ik alleen nog een kont en staart uit omhoog steken
Die heb ik niet eens gezien, maar weet welke je bedoelt, maar nee ik vind haar niet bijzonderquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik moet altijd aan Poes Minoes denken als ik haar zie![]()
Dat is de eerste film die ik heb gezien waarin zij een poes speelde, ik denk alweer een jaar of 10 geleden.
Tja, slecht, dat is het niet, kan dat ook niet weten want heb haar niet zien acteren. Maar iets in haar verschijning, haar houding, haar voorkomen, staat me tegen. Ik weet niet precies wat het is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)
maar dat gezicht is wel een mooi aangezicht thhquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Carice speelt in veel nieuwe films, met het risico dat ze straks ineens uitgekakt wordt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)
Nou ja dat dus, zo van O Carice speelt mee, die film moet ik zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit op mijn hand..... net als mijn zusquote:
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Carice speelt in veel nieuwe films, met het risico dat ze straks ineens uitgekakt wordt.
Hier ook, alles is er om mee te spelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo was Poes dol op elastiekjes, echt ze werd er helemaal dol van en agressief als we het af wilden pakken. Levensgevaarlijk natuurlijk, want als ze zo'n ding inslikt kan ze de grootste problemen krijgen.
Nee bedankt. Ik val op 'lieve' gezichten, zij ziet er meer 'bitch' uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat gezicht is wel een mooi aangezicht thh
Jouw zus schrijft ook nooit op jouw hand?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit op mijn hand..... net als mijn zus
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Je hebt er niets mee, ze doet je niets, koel, afstandelijk en nietszeggend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, slecht, dat is het niet, kan dat ook niet weten want heb haar niet zien acteren. Maar iets in haar verschijning, haar houding, haar voorkomen, staat me tegen. Ik weet niet precies wat het is.
Ik vind haar niet bijzonder om te zien ook, gewoon eik, o en ze heeft een lelijk gebitquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat gezicht is wel een mooi aangezicht thh
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit op mijn hand..... net als mijn zus
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw zus schrijft ook nooit op jouw hand?
Haar gebit is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder om te zien ook, gewoon eik, o en ze heeft een lelijk gebit
Nou, dit dus, dat staat me niet aan:quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik val op 'lieve' gezichten, zij ziet er meer 'bitch' uit
O nee, dat heb ik ook niet, maar ik heb ook niet dat ik die film niet wil zien omdat Carice er in mee speelt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, zo van O Carice speelt mee, die film moet ik zien
ik zie er de bitch niet in tbhquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik val op 'lieve' gezichten, zij ziet er meer 'bitch' uit
ik zeg ook niet dat ze mis universe is, maar ik vind t dr wel plezierig om te zien tbh. en ze is in t echt ook ok imoquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder om te zien ook, gewoon eik, o en ze heeft een lelijk gebit
Die bovenste is duidelijk koel, afstandelijk en nietszeggend. Brrrrquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dit dus, dat staat me niet aan: [ afbeelding ]
Zo'n uitstraling had ze in dat interview ook, ongeïnteresseerd.
Maar als google afbeeldingen klopt en zij dit ook is, dan is het wel ok:
[ afbeelding ]
Ze was een ooit bij DWDD met haar zus en toen viel het me ineens op, ze heeft erg gele en behoorlijk scheve tandenquote:
Nee dat ook weer nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nee, dat heb ik ook niet, maar ik heb ook niet dat ik die film niet wil zien omdat Carice er in mee speelt.
Da's dus het eerste waar ik naar ga kijken als ik 'r weer eens ergens ziequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was een ooit bij DWDD met haar zus en toen viel het me ineens op, ze heeft erg gele en behoorlijk scheve tanden
hoorde vast bij dr rol van dat momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was een ooit bij DWDD met haar zus en toen viel het me ineens op, ze heeft erg gele en behoorlijk scheve tanden
Slaap lekker Deis!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Tijd om de luiken te sluiten. Goedenacht één ieder
Ik krijg niet zo´n hoogte van der wat dat betreft, ik vind haar erg koelquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze mis universe is, maar ik vind t dr wel plezierig om te zien tbh. en ze is in t echt ook ok imo
Slaap lekker zusquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker zusjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Ik vond haar zus leukerquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dus het eerste waar ik naar ga kijken als ik 'r weer eens ergens zie
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dus het eerste waar ik naar ga kijken als ik 'r weer eens ergens zie
Waar speelt die ook alweer in?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond haar zus leuker
En niet per defenitie mooier, maar meer uitstraling![]()
ah ze is gewoon wel ok imo. maar goed waar hebben we t over hequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg niet zo´n hoogte van der wat dat betreft, ik vind haar erg koel
Over Caricequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze is gewoon wel ok imo. maar goed waar hebben we t over he
Die zingtquote:
Ach broertjes zijn wel oke tochquote:
Ik dacht musicals, maar ik google wel ffquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah waarheden mogen gequote worden. wie t ook zegt
en is ze nu ok?quote:Op zondag 25 april 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
I love google![]()
Ze is idd actrice-zangeres, Jelka van Houten, speelde in de musical Turks Fruit![]()
Ik moet vaker onder mijn steen vandaan
Nah ik vind haar leuker dan Carice, maar weet niet hoe ze is als actrice.quote:
Fotografisch geheugen of autistisch ofzoquote:
Nee, een goochelaarquote:Op zondag 25 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen of autistisch ofzo
quote:
die zijn oud, erg oudquote:Op zondag 25 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik vind haar leuker dan Carice, maar weet niet hoe ze is als actrice.
Maar Turks Fruit als musical, ik ken alleen Monique en Rutger
Dank jequote:
dat zijn 2 totaal verschillende dingen hequote:Op zondag 25 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen of autistisch ofzo
In principe wel, maar autisme is er wel in heel veel variaties hequote:Op zondag 25 april 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zijn 2 totaal verschillende dingen he
quote:Op zondag 25 april 2010 00:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en ik ben jaar of 2 ouder dan jij bent he
dus ty is niet nodig
Slaap lekker D.quote:
aaaaaaaaaaah. ik heb mededogen. ik slaap tot uur of 11quote:Op zondag 25 april 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
Ik moet eik ook slapen, ik mag morgen met een beetje geluk tot 7 uur uitslapen en dan is het om de 5 minuten, Mama mogen we er al uit
Jij hebt echt een olifantengeheugen, net als ikquote:
Ik ben sowieso geen uitslaper, maar toch 7 uurquote:Op zondag 25 april 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaah. ik heb mededogen. ik slaap tot uur of 11
yups kan er niets aan doen. sommige dingen blijven nou eenmaal hangen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt echt een olifantengeheugen, net als ik
quote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yups kan er niets aan doen. sommige dingen blijven nou eenmaal hangen.
maar vond t wel een mooi getal tbh
ga lekker slapen, spreken wij elkaar morgen weer, beloofd?quote:Op zondag 25 april 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen uitslaper, maar toch 7 uur
I´ll be backquote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ga lekker slapen, spreken wij elkaar morgen weer, beloofd?
Waarom nietquote:Op zondag 25 april 2010 08:32 schreef Noek het volgende:
Volgens mij heb ik niet geslapen.
Die chinees in teh back.
Om 3.00 uur heb ik een fles cola gedronken en dat drink ik eigenlijk nooit. Eens per jaar ofzo schreeuwt mijn lichaam om cola en dat was vannacht. Heb ik de hele nacht met grote ogen in bed gelegen. Nu nog!quote:Op zondag 25 april 2010 08:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
En die heeft een hele foute snor......ach wat lul ik nou, kop gewoon
Dat is een van de ultieme zomerliedjesquote:
Oquote:Op zondag 25 april 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Om 3.00 uur heb ik een fles cola gedronken en dat drink ik eigenlijk nooit. Eens per jaar ofzo schreeuwt mijn lichaam om cola en dat was vannacht. Heb ik de hele nacht met grote ogen in bed gelegen. Nu nog!![]()
En 's nachts treinen is leuk. Ik heb zelfs Finse vrienden nu en visitekaartjes uit Finland.
Red Bull heb ik nog nooit gehad. Volgens mij gaat dat nooit meer uit mijn bloed dan!quote:Op zondag 25 april 2010 08:47 schreef Kally het volgende:
[..]
ODat heb ik met Red Bull, leuk die vriendinnen die zeggen rode wodka met Red Bull is lekker.
Is het ook, alleen ik blijf stuiteren![]()
Ik zit nooit maar dan ook echt nooit in de trein
Die lijkt op het liedje van de seriequote:Op zondag 25 april 2010 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier op single. Dit is de 'b-kant'
Red Bull is als je van cola al wakker ligt, zeker niet goed voor jou, dan ben je een week wakkerquote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Red Bull heb ik nog nooit gehad. Volgens mij gaat dat nooit meer uit mijn bloed dan!![]()
Ik ook sporadisch maar vroeger was het wel naargeestig op stations 's nachts maar nu helemaal niet. Het is heel levendig. Behalve in de stiltecoupé. Want daar zat ik in met mijn allerbeste vriend uit Finland. In die stiltecoupé moest ik weer stil zijn van een vrouw die wilde slapen. Maar daar zit een coupé aan vast waar ze ontzettend aan het zingen waren. Dat is net als in een restaurant een rokersgedeelte hebben van 4 tafeltjes en 6 tafeltjes niet roken. Zinloos! Dus zeiden Fin en ik, fuck her en hebben we het over het prachtige Turku gehad waar ik zeker naartoe moest gaan binnenkort. Moest ik maar even bellen. Feest!
Nee, nog niet wegquote:Op zondag 25 april 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Die lijkt op het liedje van de serie![]()
Is je serre trouwens weg, en bevalt de ruimte?
Goedemorgen heksje, lekker he, ik ga straks tuinieren op mijn balkonquote:
quote:
echt wel, nu hebben we echt alles achter de rug dus laat de zomer maar beginnen, en ik lees zo je avonturen terug van je cola en de trein leukquote:
En daar zitten hele nare mensen. Echte stiltecoupé-mensen. Als je die in je omgeving hebt, dood ze voordat ze jou doden met hun saaie verhalen. Dodelijk vervelend volk.quote:Op zondag 25 april 2010 08:59 schreef Kally het volgende:
Een stiltecoupé
* Toch maar eens onder die steen vandaan komt
ja ook een heerlijke zondagmorgenmorgen kally, tuinierse en nog een dikke pakkerd van me en voor je zoon die jarig was.quote:Op zondag 25 april 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen heksje, lekker he, ik ga straks tuinieren op mijn balkon
quote:Op zondag 25 april 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En daar zitten hele nare mensen. Echte stiltecoupé-mensen. Als je die in je omgeving hebt, dood ze voordat ze jou doden met hun saaie verhalen. Dodelijk vervelend volk.
Ga ik hem zo gevenquote:Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ook een heerlijke zondagmorgenmorgen kally, tuinierse en nog een dikke pakkerd van me en voor je zoon die jarig was.
Is die wel geweest of gewoon helemaal niet?quote:
Wel geweest, maar de aanhanger die hij wilde lenen was niet beschikbaar.quote:Op zondag 25 april 2010 09:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Is die wel geweest of gewoon helemaal niet?
Nou ja als hij maar komt dan is het niet ergquote:Op zondag 25 april 2010 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wel geweest, maar de aanhanger die hij wilde lenen was niet beschikbaar.
Nu zegt ie morgenvroeg te komen.
quote:
We wachten af...quote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als hij maar komt dan is het niet erg
quote:
ook je bed uitgeroldquote:
Ja kon niet meer slapen, dan maar ff de ochtendzon gaan bekijken en koffie zettenquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Bikini aan. Zon weg.
Dan maar eerst ontbijten.
Merk je niks van als je aan het werk bent.quote:Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geniet er nog maar even van, de rest van de week is het niet al te fraai.
[ afbeelding ]
Een kort weekje Dementor, vrijdag vrij en de week daarop volledig vrijquote:Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Merk je niks van als je aan het werk bent.
Ja een kort maar hevig weekje.quote:Op zondag 25 april 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een kort weekje Dementor, vrijdag vrij en de week daarop volledig vrij![]()
Hopelijk volgende week een beetje buitenweer
Dus jij zou die in die rolstoel wel gééévùn.quote:
Is Pietje jarigquote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Laysa het volgende:
Owwwwwwwwwwww en Pietttttttttttttt gefeliciteerdddddddddddd![]()
![]()
en dat je maar een grote jongen mag worden en alles mag krijgen wat je in je leven wenst...fijne dag lieverd
Hij is vandaag al 25 gewordenquote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is Pietje jarig
En was er dan niemand hier die hem een tuinset kon geven?![]()
Piet, van harte en nog vele jaren![]()
Dan wordt het met gemak tijd dat Piet eens aan den vrouw geraakt en voor wat nageslacht gaat zorgenquote:
Ja en die rolstoel erbijquote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij zou die in die rolstoel wel gééévùn.![]()
Ja 't is hier ook wel 20, maar 't is niet eens heiïg meer te noemen, 't is jewoon bewalkt!
O was 't geheim? Wat intáns indiskgeet!quote:Op zondag 25 april 2010 13:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en die rolstoel erbij
Noek dr mond voorbij gepraat?
quote:Christina Curry gewond aan tepel
AMSTERDAM - Christina Curry gaf eerder al toe dat ze door haar onhandigheid de nodige kleerscheuren heeft opgelopen. Deze keer had ze een ongelukkige aanvaring met een deur.
Christina twittert: "Ik liep zojuist half tegen een deur aan en heb mijn tepelpiercing gescheurd.
Hebben jullie weer mazzel. Eerst met al diequote:Op zondag 25 april 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Hier is het nu juist strakblauw en windstil. De zon straalt en het is 24 graden.
Wat is dit dan, moeten we lijntjes gaan trekken en komt er dan iets moois ?quote:Op zondag 25 april 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
De bewolking bezet heel Nederland dadelijk.
Gelukkig gisteren stranddag gehouden en niet vandaag!
[ afbeelding ]
Dat met die sneeuw was...quote:Op zondag 25 april 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hebben jullie weer mazzel. Eerst met al diesneeuw
en nu weer met de zon
Freudiaans wolkendek!quote:Op zondag 25 april 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dit dan, moeten we lijntjes gaan trekken en komt er dan iets moois ?
Dit is een troll. Kan een modje even ingrijpen?!?quote:Op zondag 25 april 2010 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En het is zo mooi en maagdelijk wit. Die materie ziet er zo onschuldig uit
Ja, nog welquote:Op zondag 25 april 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een troll. Kan een modje even ingrijpen?!?
Mijn weer is nu mooier dan het jouwe![]()
Ja, ik zag dat sommige boeren al aan het beregenen zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nog wel
Maar volgens mij hebben we geen reden tot klagen, 't is al een paar weken prachtig weer, gewoon een goed voorjaar. Een buitje zal de natuur goed doen, 't is overal kurkdroog
What happened?quote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buurman is echt een eikel, wat een zielepoot
Maak 'm gek en ga flashenquote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buurman is echt een eikel, wat een zielepoot
Dat was misschien juist het probleemquote:
ik heb ook wel oke burenquote:Op zondag 25 april 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dramaburen![]()
Gelukkig heb ik aan alle kanten prima buren. Dat gezeik met buren wil je toch helemaal niet![]()
Leven en laten leven, af en toe een gezamenlijke pot bier en dan gaat het best goed.
Dus Deis, laat morgen een bloemetje bezorgen voor de overlast, dat breekt het ijs misschien wat
Op zijn bolle ogenquote:Op zondag 25 april 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dramaburen![]()
Gelukkig heb ik aan alle kanten prima buren. Dat gezeik met buren wil je toch helemaal niet![]()
Leven en laten leven, af en toe een gezamenlijke pot bier en dan gaat het best goed.
Dus Deis, laat morgen een bloemetje bezorgen voor de overlast, dat breekt het ijs misschien wat
't Was maar een idee hè, de man heeft vast gebrek aan liefdequote:Op zondag 25 april 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zijn bolle ogen![]()
Het zijn van die zure mensen, die alleen maar lopen te mopperen en te zeuren, tegen de rest van de straat ook trouwens. Hij moet niet zeiken, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden en ik loop toch ook niet te janken als bij mij een paar spetters mijn ramen zitten omdat hij met zijn hogedrukreiniger bezig is of zoonlief de plantjes water geeft.
Gert die blauwe. Sahelu Gert, sahelu.quote:Op zondag 25 april 2010 13:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en die rolstoel erbij
Noek dr mond voorbij gepraat?
Ik kan soms vliegen hè, dat schiet al lekker op!quote:
Dat lijkt me doodeng, maar ook leuk.quote:Op zondag 25 april 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
Kiek dan, spáce hééé!
[ afbeelding ]
En d'r zit een glazen vloer in.
Wat afschuwelijk! Dat is daar in vakantieland hè?quote:Op zondag 25 april 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
Kiek dan, spáce hééé!
[ afbeelding ]
En d'r zit een glazen vloer in.
ook l-b-l an t kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodeng, maar ook leuk.
Yep, grent kenjun. Meteen ook 30 dollar voor vragen hèquote:Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk! Dat is daar in vakantieland hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |