Dan moet ie er gewoon niet in kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Marrije!![]()
En die spiegel is mooi, maar blijkbaar zijn smaak niet
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog meer mensen die in de sms-boom willen?
Met het risico dat hij voor gek looptquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet ie er gewoon niet in kijken![]()
Nog wat te beleven hier?
En bipsenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico dat hij voor gek loopt![]()
Hier keuvelen we over voeten en terug gevonden familieleden
pfff nkiet zomaar voeten hequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweetniet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
Nou, wie?
En mannenbipsenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je 2, bijna 3 zonen, krijgt de kans niet om moederdag te vergetenquote:
Hoe kan ik dat nou vergetenquote:
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je 2, bijna 3 zonen, krijgt de kans niet om moederdag te vergeten![]()
Je menneke groeit lekker zag ik, voel je je goed?
11 juni t/m 11 juliquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer begint het WK eigenlijk?
ik meen begin juni?
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
[..]
Hou eens op met dat dreigen
Moederdag is 2e zondag mei, vaderdag 3e zondag juniquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.
En daaronder stond een hoop gekras met een rood potlood. Dus ik zeg trost: das een mooie roos![]()
Bel ik later met mn moeder, heb ik ff gevraagd of het moederdag was ofzo
Teun is moe van het gaten boren en schutting bouwen en ging in lurkstand, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij op de bank in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En mannenbipsen![]()
Teun nog in de lurkstand?
Heb jij je nieuwe kat eigenlijk al Deis? En niks meer over je oude gehoord?
Dus je doet gezellig mee praten maar komt nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigen
We hebben nog niet eens een datum geprikt, en jij hebt het al over niet komen. Da's dreigenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zit een kern van waarheid in tbh. is geen dreigen
ik weet t niet zeker, maar augustus gaat ws niet lukken idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus je doet gezellig mee praten maar komt niet
Dus of je zoon vindt je gewoon heel erg lief of de juf was een paar weken in de warquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een tekening waar de juf had opgeschreven: Een bloem voor mama.
En daaronder stond een hoop gekras met een rood potlood. Dus ik zeg trost: das een mooie roos![]()
Bel ik later met mn moeder, heb ik ff gevraagd of het moederdag was ofzo
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbhquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens een datum geprikt, en jij hebt het al over niet komen. Da's dreigen
In augustus is het F1 seizoen toch nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t niet zeker, maar augustus gaat ws niet lukken idd.
Ow, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbh
Balen zeg, dat je nog steeds zo in onzekerheid zit, ja, je blijft toch nog zoeken he. . .quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is moe van het gaten boren en schutting bouwen en ging in lurkstand, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij op de bank in slaap is gevallen.
Helaas hebben we niets meer van Poes gehoord, we zoeken nog steeds op plekken waar je haar zou kunnen verwachten, maar ik heb de hoop opgegeven. En al missen we haar nog steeds, we hebben toch besloten om er weer aan te beginnen dus 30 mei krijgen we 2 nieuwe katjes, Tom en Fox.
[ afbeelding ]
Nah dat kan aangepast worden, ik zei alleen maar augustus is een super bbq maand, maar andere datum mag ook hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
de maand was geprikt he. en dat wordt moeilijk tbh
Was de generale repetitie voor moederdagquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus of je zoon vindt je gewoon heel erg lief of de juf was een paar weken in de war
Zeg dan gewoon "He Liesje"quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, oranje mensen.
Net 'Komt een vrouw bij de dokter' gekeken, mooie film.
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, oranje mensen.
Net 'Komt een vrouw bij de dokter' gekeken, mooie film.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Was de generale repetitie voor moederdag
Ik ben een beetje anti-Caricequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig he, al vond ik persoonlijk het boek beter. Afgelopen week heb ik De Gelukkige Huisvrouw gezien, ook met Carice van Houten, goede film!
Nee, zag 't op meer plekkenquote:
Ja die wil ik ook zien, maar helaas nog niet te downloaden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Zwartboek is sowieso een aanrader.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.
Eh ja, ik heb gordijnen en eigenlijk hoop ik dat er eruit blijven omdat ze met zijn 2-en zijn en ik me wijs heb laten maken dat ze minder slopen als ze me zijn 2-en zijn. Eigenlijk heeft Poes ook nooit in de gordijnen gehangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je nog steeds zo in onzekerheid zit, ja, je blijft toch nog zoeken he. . .![]()
Wat een schatjes, nog een dikke maand dus, eer je ze thuis hebt. Zullen wel enorme donderstenen zijnHeb je gordijnen?
D., zoiets zei mn moeder ook dacht ik, maar dat vergeet ik dus meteen weer.
nee idd, maar dat is t wat ik las. augustus bbqquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
In augustus is het F1 seizoen toch nog niet afgelopen
* Marrije schrijft het op een papiertjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zwartboek is sowieso een aanrader.
Ja maar ik vind niet dat zij nou per defenitie de film een stuk beter maaktquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ah k. dan neem ik mijn woorden terug. ging mij ff om die maand en ik dacht dat t vaststondquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dat kan aangepast worden, ik zei alleen maar augustus is een super bbq maand, maar andere datum mag ook hoor
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen inquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ja, ik heb gordijnen en eigenlijk hoop ik dat er eruit blijven omdat ze met zijn 2-en zijn en ik me wijs heb laten maken dat ze minder slopen als ze me zijn 2-en zijn. Eigenlijk heeft Poes ook nooit in de gordijnen gehangen.
hele goede film idquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was gewoon een voorstel omdat augustus zo´n warme maand schijnt te wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, maar dat is t wat ik las. augustus bbq
Ik heb niet zoveel met Carice, vond haar in Komt een vrouw..... ook een beetje tegenvallen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de film vooral vond tegenvallen. Door DGH is ze toch een beetje in mijn achting gestegen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die Carice niks. In interviews dan. Geen idee hoe ze is als actrice, nog niet gezien.
Negeer ik haar gewoonquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik vind niet dat zij nou per defenitie de film een stuk beter maakt
Daar schrijf ik ook meestal opquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije schrijft het op een papiertje
Jottumquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen in
Ik heb een broer en zus van net 1 jaar en ja ze rennen achter elkaar aan, maar niet de gordijnen in.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met zn tweeën gaan ze achter elkaar aan rennen door je hele huis, roetsjen over je banken zo de gordijnen in
Eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm. Ok dan. Misschien dat ik er over een tijdje anders over denk en me waag aan een film. Ik hou sowieso al niet echt van films, dus ik ben al een moeilijke tante daarmee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Carice, vond haar in Komt een vrouw..... ook een beetje tegenvallen, maar dat kwam misschien meer omdat ik de film vooral vond tegenvallen. Door DGH is ze toch een beetje in mijn achting gestegen.
Hoi Pietje!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, zag 't op meer plekken.
[..]
Ja die wil ik ook zien, maar helaas nog niet te downloaden.
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolderquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus van net 1 jaar en ja ze rennen achter elkaar aan, maar niet de gordijnen in.
Ze vinden playmobiel wel leuk trouwensvooral die kleine dingen die ik dan weer onder de kasten en bank vandaan mag halen
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezichtquote:
ja meestal wel, soms op mn hand als er ff geen papier binnen handbereik ligt. Aso is dat. Op je hand schrijven.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolder
Hey, met heul veel hulp (in elkaar zettenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Pietje!![]()
Ik was nog vergeten te zeggen dat je ook op markplaats voor tuinmeubels kan kijken. Voor op je balkon.
Da's echt een vrouwendingquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja meestal wel, soms op mn hand als er ff geen papier binnen handbereik ligt. Aso is dat. Op je hand schrijven.
is die mellony die advocate oid?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gidi Markuszower (PVV) trekt zich terug
Stukje per stukje richting afgrond.
En ik moet altijd aan Poes Minoes denken als ik haar ziequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezicht
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik de playmobiel maar weer van zolder
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is niet slecht, zeker niet, maar ik vind haar kweeniet altijd gewoon Carice, ze heeft zo´n typisch gezicht
quote:
Zo was Poes dol op elastiekjes, echt ze werd er helemaal dol van en agressief als we het af wilden pakken. Levensgevaarlijk natuurlijk, want als ze zo'n ding inslikt kan ze de grootste problemen krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij vinden alles leuk, ook mijn papieren op de grond gooien enzo
![]()
En ik heb een ton met auto´s, zie ik alleen nog een kont en staart uit omhoog steken
Die heb ik niet eens gezien, maar weet welke je bedoelt, maar nee ik vind haar niet bijzonderquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik moet altijd aan Poes Minoes denken als ik haar zie![]()
Dat is de eerste film die ik heb gezien waarin zij een poes speelde, ik denk alweer een jaar of 10 geleden.
Tja, slecht, dat is het niet, kan dat ook niet weten want heb haar niet zien acteren. Maar iets in haar verschijning, haar houding, haar voorkomen, staat me tegen. Ik weet niet precies wat het is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)
maar dat gezicht is wel een mooi aangezicht thhquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Carice speelt in veel nieuwe films, met het risico dat ze straks ineens uitgekakt wordt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is idd niet slecht, maar ook niet zo goed dat ze in alle films moet spelen die uitkomen (want daar lijkt het tenminste op)
Nou ja dat dus, zo van O Carice speelt mee, die film moet ik zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit op mijn hand..... net als mijn zusquote:
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Carice speelt in veel nieuwe films, met het risico dat ze straks ineens uitgekakt wordt.
Hier ook, alles is er om mee te spelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo was Poes dol op elastiekjes, echt ze werd er helemaal dol van en agressief als we het af wilden pakken. Levensgevaarlijk natuurlijk, want als ze zo'n ding inslikt kan ze de grootste problemen krijgen.
Nee bedankt. Ik val op 'lieve' gezichten, zij ziet er meer 'bitch' uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat gezicht is wel een mooi aangezicht thh
Jouw zus schrijft ook nooit op jouw hand?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit op mijn hand..... net als mijn zus
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Je hebt er niets mee, ze doet je niets, koel, afstandelijk en nietszeggend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, slecht, dat is het niet, kan dat ook niet weten want heb haar niet zien acteren. Maar iets in haar verschijning, haar houding, haar voorkomen, staat me tegen. Ik weet niet precies wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |