quote:Na twee hectische weken, geeft hij aan dat hij er niets voor voelt om "zo de komende vier jaar'' door te gaan. Markuszower staat vijfde op de conceptkandidatenlijst waarmee de PVV 9 juni meedoet aan de Tweede Kamerverkiezingen.
Markuszower raakte twee weken geleden in opspraak omdat hij in 2008 werd aangehouden met een vuurwapen op zak in de Amsterdamse RAI.
Mellony van Hemert
Vorige week trok de nummer 9 van de kandidatenlijst van de PVV, Mellony van Hemert, zich terug "om medische redenen''.
http://www.spitsnieuws.nl(...)daat_vertrokken.htmlquote:''Heden heb ik besloten mij terug te trekken als kandidaat-Kamerlid voor de Partij voor de Vrijheid. De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te
liggen. Ik voel mij in een dergelijke positie niet senang en wens niet op die manier de komende vier jaar door het leven te gaan. De PVV blijf ik voluit steunen en ik ben ervan overtuigd dat de partij op 9 juni een klinkende verkiezingszege zal behalen. Gidi Markuszower, Amstelveen.''
Wat maakt het nou weer uit dat het een religieuze Jood was?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Bron
Mooi zo. Achterlijke religieuze Jood dat het was.
Voor mij veel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou weer uit dat het een religieuze Jood was?
Hij was al met een PVV Israel stand het land ingetrokken eigenlijk, maar nu moet ie zijn campagne afblazen...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Athlon64x het volgende:
volgens mij kan ie beter in Israël reageren
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij heeft een dubbele nationaliteit. Mag niet volgens hun eigen programma
Mij helemaal niks. Alleen zijn politieke banden met Israël zetten het PVV-punt over de 'dubbele loyaliteit' wel in een vreemd daglicht.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou weer uit dat het een religieuze Jood was?
Ok, dan zou ik hem een zionist noemen ofzo...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Mij helemaal niks. Alleen zijn politieke banden met Israël zetten het PVV-punt over de 'dubbele loyaliteit' wel in een vreemd daglicht.
Ja, en ook dat moet kunnen vind ik. Alleen de combinatie zionist versus 'dubbele loyaliteit' was vreemd geweest. Maar dat zegt iets over de PVV en niets over joden en zionisten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik hem een zionist noemen ofzo...
Wtf? Is dat Hebreeuws? (hoewel het eerder Indonesisch klinkt oid)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[quote]
Ik voel mij in een dergelijke positie niet senang en
Met zijn woorden en daden heb je geen vergrootglas nodig.quote:De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te liggen.
Retorische vraag?quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Iraniërs hebben van huis uit een hekel aan joden?
Je doet er wel alles aan om het te bewijzen he.quote:
Hehe so true.quote:Op zondag 25 april 2010 00:52 schreef Aloulou het volgende:
"De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te liggen.", Aldus Gidi.
Joh, er zijn hele volksstammen in Nederland die al jaren voelen wat het is om onder een vergrootglas van een Blonde meneer in het parlement te liggen alleen omwille van hun geloof, en niet eens standpunten die zij uitdragen zoals dat bij Gidi wel het geval is. Ironisch zeg.
Om wat te bewijzen?quote:Op zondag 25 april 2010 02:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je doet er wel alles aan om het te bewijzen he.
Maar niemand mag het dan zeggen want dat is dan weer zo vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |