Zoiets zal het wel gaan worden ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:03 schreef TTD het volgende:
mini vuvuzela's(vuvies??) in rood,wit en blaauw
Ik ook. Het wordt echt keileuk hè!quote:Op maandag 26 april 2010 01:11 schreef GasTurbine het volgende:
Ik weet het, maar mag het niet zeggen.
Er zit een Afrikaans tintje aan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens lekken, je bent toch anoniem hier
Er komt ook een reclame met Harry Piekema en <actie-object> in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Nederland geen hoge ogen gooit bij het ESF
Die uitspraak durf ik ook nog wel te doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Er komt ook een reclame met Harry Piekema en <actie-object> in de hoofdrol.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Interessanter: wanneer is de kickoff van de campagne?
Ik denk dat dat de actie van heineken wordt, ook al hebben ze al een toeter gemaaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef DeParo het volgende:
De Vuvuzela.
Verzamel ze allemaal en maak je buren helemaal gek hehe.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:54 schreef GasTurbine het volgende:
Als het goed is weten de heren en dames vakkenvullers het vandaag ook voor het eerst, dus het zal wel snel bekend worden.
TNT heeft de vuvuzela al toch? Dan zal de AH dat niet meer doen gok ik...quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
Als het die vuvuzela's worden, maken ze echt de grootste fout ooit
Dat lijkt me inderdaad wel typisch AH:quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
WK-mascotte Albert Heijn 2010: beesies?
http://versereclame.nl/20(...)rschijnlijk-beesies/
Da's traditie hè? En straks zijn het de volwassenen die ze op het dashboard van hun auto plakkenquote:
Heb even gekeken, maar ben bang dat ook wij het pas over 3 weken weten.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:54 schreef GasTurbine het volgende:
Als het goed is weten de heren en dames vakkenvullers het vandaag ook voor het eerst, dus het zal wel snel bekend worden.
Klinkt erg aannemelijk inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel typisch AH:
[ afbeelding ]
De olifant, de neushoorn, het luipaard, de leeuw en de buffel
Niet juist.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Blik het volgende:
De mensen die hier claimen dat ze het al weten liegen zeer waarschijnlijk. Binnen Ahold weten tot een avond vantevoren maar 10 mensen wat de actie wordt.
De Marketing Manager van AH weet niet waar die over praat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |