ff kiekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Een gifje met een voetbal die wordt weggeschopt door mijn poppetje, rechts het beeld uit en dan links het beeld weer in. Dat ie dan weer langzaam op positie rolt. Dus met bewegend been.
Als dat zou kunnen, heel graag
die is nog hysterischerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
hara, je had het ooit eens aan me gevraagd, maar had ik em nou eigenlijk laten zien of niet?
[ afbeelding ]
Tof gedaan. Zoiets had ik in gedachten.quote:
Je had hem inderdaad niet laten zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
hara, je had het ooit eens aan me gevraagd, maar had ik em nou eigenlijk laten zien of niet?
[ afbeelding ]
Ik ben er mee bezig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Tof gedaan. Zoiets had ik in gedachten.Zou die bal misschien iets kleiner kunnen (schaal enzo)? En kun je het been een schoppende beweging laten maken?
Een spandoek tussen de pootjes als die ze uitelkaar doet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt mij ook wel wat. Nu alleen nog iets verzinnen met die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |