Dank je Ik ben ook best wel goed... ahum kuch...quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef koeii het volgende:
Niki Terpstra zei in Holland Sport: "Als je goed bent hou je je handen onderin".
Ik heb beide geprobeerd. Punt is dat toen ik eenmaal positie had gekozen ik niet echt meer kon wisselen. Ik vond beiden niet echt prettig. Echt snelheid maken lukte mij niet, en het stuur ging alle kanten op. Gelukkig kan ik ook nog een beetje mountainbiken en is het devies, je stuur begeleiden in plaats van krampachtig een kant oprijden. maar het blijft mooi, heb alleen maar meer bewondering gekregen voor mensen die parijs Roubaix rijden of uberhaupt over kasseienstroken rijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ook altijd m'n handen losjes boven op m'n stuur als ik over kasseien rijd. En goed gas geven idd. Je reed wel op het juiste stuk kasseien, precies bovenop.
Dat zei Ballerini een paar jaar geleden ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef koeii het volgende:
Niki Terpstra zei in Holland Sport: "Als je goed bent hou je je handen onderin".
Met handen op het stuur bedoel ik op het rechte deel (midden) van het stuur, dus niet op de remgreep.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Met schakelen met de handen bovenop heb ik geen enkel probleem. SuperherO, je hebt gelijk qua stuur begeleiden en niks krampachtigs doen. Zeker als je een wat soepel frame hebt. Vaak zie je mensen krampachtig de greppel in stuiteren.
Erg weinig deelnemers, 8 in totaal. Bijna iedereen is bij elkaar gebleven, de sterkste klimmers bleven bovenaan steeds wachten. De commentaren na afloop waren de gebruikelijke, mooi en zwaar. Een ligfietster reed alleen, ook zij redde het met anderhalf uur tijd over. Dat bij echt Ardens weer. Ik reed 'm zelf een week geleden voor en had de volledige tijd nodig (vooral vanwege 4x pech).quote:
8 is wel heel weinig Maar het was ook wel erg slecht weer om 400 km te gaan fietsen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Erg weinig deelnemers, 8 in totaal. Bijna iedereen is bij elkaar gebleven, de sterkste klimmers bleven bovenaan steeds wachten. De commentaren na afloop waren de gebruikelijke, mooi en zwaar. Een ligfietster reed alleen, ook zij redde het met anderhalf uur tijd over. Dat bij echt Ardens weer. Ik reed 'm zelf een week geleden voor en had de volledige tijd nodig (vooral vanwege 4x pech).
Hoeveel doen er gemiddeld mee met een 200 of of 400 km?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
8 is wel heel weinig Maar het was ook wel erg slecht weer om 400 km te gaan fietsen.
Hoelang mochten ze er over doen?
Goed bezig. Bij Boxmeer kom ik niet vaak maar in dat stukje Limburg bij Mook Cuijk en Milsbeek ben ik wel geregeld te vinden. Maar het liefste blijf ik ter noorden van Groesbeek, dus Berg en Dal en Kleve, daar is het nog mooier .quote:Op maandag 3 mei 2010 12:37 schreef Ender_W het volgende:
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik in deze reeks gepost heb. Maar ook ik zit weer op de fiets. Hard aan het trainen voor a.s. zaterdag (Utrecht , zoals wel meer las ik). Trainingsgebied is alleen verschoven. In het verleden rond het Hilversumsche, tegenwoordig in Noord-Brabant (Rond Boxmeer, Groesbeek etc). En damn, wat is het mooi fietsen daar.
Aangezien ik me vanaf heden meer op fietsen ga richten dan op de overige sporten (die houden op vvanwege de verhuizing) zal ik wel weer wat actiever worden in dit topic
Voor een 400 staat maximaal 27 uur. De organisatoren die vlakke ritten organiseren krijgen altijd meer volk dan ik. Maar diegenen die hun hele voorbereiding vlak rijden moeten betalen als ze de grote internationale ritten gaan doen, heuvels moet je ook trainen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
8 is wel heel weinig Maar het was ook wel erg slecht weer om 400 km te gaan fietsen.
Hoelang mochten ze er over doen?
Hmmzzz, anders laat ik m'n moeder 'm wel innaaien mocht ie te groot zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De maatvoering is NL, niet Italiaans, dus mijn XXL past prima, alleen de mouwtjes zijn iets lang, komen haast tot m'n elleboog. Dus als jij denkt dat je een m nodig hebt, kan dat best kloppen denk ik.
Wat is je startnummer? Ik heb 421 geloof ik...leuk dat de bordjes per kleur een aparte kleur hebben, ik voel me helemaal Pimp met een rood bordje van 150 km Al zal ik wel bij de langzaamste 150 km rijders zitten, dat doet an de lol van de dag niets af.
Ik dacht dat je alles toegestuurd kreeg. Niet dus.quote:Deelnemerslijst & afhalen startnummers
Op de website www.classicoboretti.nl staan vanaf woensdag 5 mei de startnummers gepubliceerd. Met dit startnummer kunt u ter plaatse uw deelnamepakket afhalen. Zorg er dus voor dat u vooraf weet welk startnummer u heeft!
Was vorig jaar ook zo geloof ik...jammer. Kan ik het shirt niet eerst even uitspoelen, al gebeurt dat natuurlijk vanzelf als er onverwachtse regenbuien zijn op die dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles toegestuurd kreeg. Niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |