Uhmquote:
Hey jij daarquote:
Prima, lekker rustig aan gedaan, jij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jij daar![]()
Leuke dag gehad vandaag?
terrasje gepakt en ik heb gesumoworsteld met DW. In zo'n pakquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima, lekker rustig aan gedaan, jij?
Lol, wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
terrasje gepakt en ik heb gesumoworsteld met DW. In zo'n pak
Ikquote:
niet echtquote:
Dat was grappigquote:
knuffelquote:
was dat ik zo'n opblaaspakachtig geval ?quote:
gesloopt van sauna gister... ik kan mij heel moeilijk ontspannen, das mij gister natuurlijk wel gelukt in sauna en nu boet ik daar voor.... druk in me kop en in mijn lijf...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje moe na een dagje werken maar voor de rest wel goed, daar?
Huppeldw.rarquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knuffel
[..]
was dat ik zo'n opblaaspakachtig geval ?
Het staat op filmquote:
Das wel minderquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gesloopt van sauna gister... ik kan mij heel moeilijk ontspannen, das mij gister natuurlijk wel gelukt in sauna en nu boet ik daar voor.... druk in me kop en in mijn lijf...en moest ook werken dus niet fatsoenlijk uitgeslapen en dat helpt ook niet maar ach komt vanzelf wel weer goed
HM&DW![]()
die ga ik dadelijk downloadenquote:
over uurtje slapen, zo nog was ophangen en morgen weer werken en hopelijk eerder naar huis en teringzooi opruimenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel mindermaar nog leuke plannen voor dit weekend?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
over uurtje slapen, zo nog was ophangen en morgen weer werken en hopelijk eerder naar huis en teringzooi opruimen
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt ook niet gezellig![]()
Wij gaan straks Ik hou van Holland en Echt waar?! kijken en dan moeten we wel naar bed want morgen moeten we al heel vroeg op pad
nog geen idee, misschien wel zwemmenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienen naar K's Choice
wat gaan jullie morgen doen?
De minimeet in amsterdamquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienen naar K's Choice
wat gaan jullie morgen doen?
leukquote:
Toe hoe laat moet je werken? Wie weet kan je erna even langskomen, dat je dan even belt/smst ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuk
dan zwaai ik wel ff vanaf schipholdas vlakbij
da kan ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe hoe laat moet je werken? Wie weet kan je erna even langskomen, dat je dan even belt/smst ofzo
heey KZquote:
uhm niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Hoe ga ik in hemels naam 2 kwartalen in 1 keer doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
dat worden lange dagen en nachten werkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel.
Maar met een beetje planning moet het wel lukken denk ik.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef DeLuna het volgende:
HALLO MENSEN
ALLES GOED MET JULLIE?ja hoor en met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat worden lange dagen en nachten werken
het enthousiasme straalt er vanafquote:
Een ban aanvragen op zowel FOK! als WoW helpt misschien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Hoe ga ik in hemels naam 2 kwartalen in 1 keer doen?
Ik slaap wel gewoon minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ban aanvragen op zowel FOK! als WoW helpt misschien.
net naar een familie etentje geweest telt dat ook?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Dat mag niet meer. Vraag in het vervolg maar hoe het met me gaat!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Gotrick het volgende:
Uhm, waarom waren mijn posts en hoi naar Luna verwijderd?
Omdat dat soort getwitter en msn niet is toegestaan. Het is onmogelijk om een discussie/gesprek te voeren als er alleen maar dat soort getwitter tussenin staat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Gotrick het volgende:
Uhm, waarom waren mijn posts en hoi naar Luna verwijderd?
Nouja, was dat leuk dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
net naar een familie etentje geweest telt dat ook?
Mag je dan wel hoi zeggen en vragen hoe het met iedereen gaat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dat soort getwitter en msn niet is toegestaan. Het is onmogelijk om een discussie/gesprek te voeren als er alleen maar dat soort getwitter tussenin staat.
Is dat ook ergens in een reglement genoemd?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat mag niet meer. Vraag in het vervolg maar hoe het met me gaat!
mwah ging welquote:
Dat zijn ongeschreven regels. De vaste incrowd-kliek weet precies hoe het moet, maar de meesten houden zich van de domme.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is dat ook ergens in een reglement genoemd?
Hoe de fuuuu kan ik dat nou ruiken?!![]()
Hoe gaat het met je Luna?
We moeten wel een OP hebben met regels er in. Maar een OP mocht ookal niet meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niets aan over gehouden? Je hebt geen ban, geen niets. Alleen je post is verwijderd, dus nu weet je het wel. Wat doe je ineens agressief dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Discussie...? ik dacht dat dit de onzin sc was? voor serieuze discussies is er toch een andere plek?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dat soort getwitter en msn niet is toegestaan. Het is onmogelijk om een discussie/gesprek te voeren als er alleen maar dat soort getwitter tussenin staat.
Moah ben niet agressief. Maar er is al eerder gezeik geweest over deze SC.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niets aan over gehouden? Je hebt geen ban, geen niets. Alleen je post is verwijderd, dus nu weet je het wel. Wat doe je ineens agressief dan?
We moeten gewoon een OP hebben met de regels er in. Zoals zoveel topics hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook niets aan over gehouden? Je hebt geen ban, geen niets. Alleen je post is verwijderd, dus nu weet je het wel. Wat doe je ineens agressief dan?
Ik heb het ook nergens over een serieuze discussie. Gewoon kappen. De vaste inteelt-kliek heeft het in het verleden al zodanig verpest hier dat regels wat aangescherpt zijn. Bedank hun maar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Discussie...? ik dacht dat dit de onzin sc was? voor serieuze discussies is er toch een andere plek?
Ik vind het maar kinderachtig...
Nee, gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We moeten gewoon een OP hebben met de regels er in. Zoals zoveel topics hebben.
Dat mag ook, maar niet twitteren of msn'en. Dat doe je maar op twitter of msn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moah ben niet agressief. Maar er is al eerder gezeik geweest over deze SC.
Ik vind dat gewoon onzin en kinderachtig.. laat ons (mij) gewoon lekker slap lullen hier.
Oh, oke.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over een serieuze discussie. Gewoon kappen. De vaste inteelt-kliek heeft het in het verleden al zodanig verpest hier dat regels wat aangescherpt zijn. Bedank hun maar.
Alvast graag gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over een serieuze discussie. Gewoon kappen. De vaste inteelt-kliek heeft het in het verleden al zodanig verpest hier dat regels wat aangescherpt zijn. Bedank hun maar.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
We moeten gewoon bier gaan drinken. Dan zouden alle problemen ook opgelost zijn![]()
Tenzij je geen bier lust
Ja maar dan kan jij zeggen... "Het staat in de regels!!!!"quote:
Er zijn geen misstanden. De regels zijn kort, duidelijk, en helder. Nieuw sc'ers, als die al worden toegelaten hier (quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh, oke.
Overigens is het idee van Luna voor een vaste OP met wat regels erin wel een goed idee.
Om misstanden te voorkomen.
Nee, dan zeg ik ..... "De SC gaat nu permanent dicht!!!!"quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan jij zeggen... "Het staat in de regels!!!!"
Hoe moeilijk is ;t om te onthouden dat dat getwitter en msn-gedrag niet mag?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We moeten gewoon een OP hebben met de regels er in. Zoals zoveel topics hebben.
Ja die worden toegelaten hier. Ook al wil jij dat net iets te graag niet zien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er zijn geen misstanden. De regels zijn kort, duidelijk, en helder. Nieuw sc'ers, als die al worden toegelaten hier (), komen er snel genoeg achter.
Halve liters Schultenbrau dan maar? Schiet tenminste een beetje op.quote:
DWquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is ;t om te onthouden dat dat getwitter en msn-gedrag niet mag?
ik vind het best bier is bier op dit momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Halve liters Schultenbrau dan maar? Schiet tenminste een beetje op.
Kijk dat mag dus nietquote:
Eerst 3 normale biertjes en dan mag de Schultenbrau vloeienquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Halve liters Schultenbrau dan maar? Schiet tenminste een beetje op.
okeequote:
Hehe eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het best bier is bier op dit moment
huppeldw.rarquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
hoe issie? hoe was et in emmen ik heb de huppelmuts.rar gezien
tuurlijk gaat er niks boven hertog jan of grolsch maar ik ben niet te beroerd om ander bier te drinkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het snapt
Bij nader inzien is dit een beter plan jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Eerst 3 normale biertjes en dan mag de Schultenbrau vloeien![]()
whahahah vond het wel humor jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
huppeldw.rarHij was leuk he! Ik wou er eigenlijk nog bovenop springen maarja
Zal even kijken wat hier staat, geloof dat de Heineken al wel op is hoor..quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dit een beter plan ja![]()
* eNGine10 doet mond open..
Nou laat maar komen dan
Kijk, en dat vind ik dan ook weer wat flauw. Nieuwelingen zijn hartstikke welkom hoor, maar dat wil je blijkbaar ook niet toegeven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er zijn geen misstanden. De regels zijn kort, duidelijk, en helder. Nieuw sc'ers, als die al worden toegelaten hier (), komen er snel genoeg achter.
heinekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zal even kijken wat hier staat, geloof dat de Heineken al wel op is hoor..
ik ben ook nog niet zolang hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk, en dat vind ik dan ook weer wat flauw. Nieuwelingen zijn hartstikke welkom hoor, maar dat wil je blijkbaar ook niet toegeven.
Grolschquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk gaat er niks boven hertog jan of grolsch maar ik ben niet te beroerd om ander bier te drinken
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
De huppeldw.rar, is dat om het inteeltkliekgevoel te versterken?
Nee dat is een minimeet en sumoworstelpakken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
De huppeldw.rar, is dat om het inteeltkliekgevoel te versterken?
hertog jan is wel beter vind ik maar grolsch is een goeie tweedequote:
Jij hoort ook bij de kliek, poppedijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JaEn GVD!!! Waarom hoor ik er niet bij? Ik wil ook in de kliek
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het best bier is bier op dit moment
Grolsch staat bij mij ergens onderaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
hertog jan is wel beter vind ik maar grolsch is een goeie tweede
duvelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
[..]
![]()
We hebben nog 2 kratjes Amstel, aantal flessies Grolsch herfst bok, wat flessies Duvel en wat los grut.
en heineken dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grolsch staat bij mij ergens onderaan
mja ik werd snel geaccepteerd iedereen doet gewoon normaalquote:
Kliekquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JaEn GVD!!! Waarom hoor ik er niet bij? Ik wil ook in de kliek
Je weet nog waar UDOWU voor staat en waar het vandaan komt he?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk, en dat vind ik dan ook weer wat flauw. Nieuwelingen zijn hartstikke welkom hoor, maar dat wil je blijkbaar ook niet toegeven.
Dat heb je gezien toen je in KLB uitweek hè, hoe geaccepteerd je op FOK! bent!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kliek
Heel FOK! is een kliek man. Als je nieuw bent word je eerst een maand uitgekotst en als je blijft ben je cool.![]()
Ik word niet overal uitgekotst hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet nog waar UDOWU voor staat en waar het vandaan komt he?
Duvelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
[..]
![]()
We hebben nog 2 kratjes Amstel, aantal flessies Grolsch herfst bok, wat flessies Duvel en wat los grut.
Daar wi lik ook helemaal niet meer bij horenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je gezien toen je in KLB uitweek hè, hoe geaccepteerd je op FOK! bent!
In PUB wilden ze je ook nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word niet overal uitgekotst hoorMisschien in KLB maar daar wil ik ook helemaal niet zijn.
Die staat eronder.quote:
Ik jou ook wel. Het is dat je al een chick hebt, maar andersquote:
onder grolsch terecht danquote:
Ze is into trio'squote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik jou ook wel. Het is dat je al een chick hebt, maar anders
Ik ookquote:
quote:
Nicequote:
Wat deed jij vanochtend bij ons in de bus?quote:
Help, is er een kloon van mij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat deed jij vanochtend bij ons in de bus?
Het was een babyfacequote:
naatje versie 2.0quote:
DW en Huppelmutsquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar de ene heeft het voorrecht om bij DW in de bus te zitten en ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DW en Huppelmutshij had het nog beter getroffen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huppel heeft een eend met babyeendjes erin!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Maar er is nog niet een babyface ogend eendje naar mij vernoemd heh![]()
[..]
hij had het nog beter getroffen dus
naatje 1,2,3 en 4?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppel heeft een eend met babyeendjes erin!
Ik wil ook een naatje tegen komenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar de ene heeft het voorrecht om bij DW in de bus te zitten en ik niet
Giertje is nieuw, goldfinger is nieuw, lovelylady is nieuwquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
das een eindje uit de buurtquote:
sumovrouwquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Giertje is nieuw, goldfinger is nieuw, lovelylady is nieuw
Om er maar een paar te noemen
Is engine nog van de vorige danquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Giertje is nieuw, goldfinger is nieuw, lovelylady is nieuw
Om er maar een paar te noemen
quote:
ik heb onder een steen gelegen, sorryquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
en van die daarvoor en van die daarvoor en ook nog van die daarvoor.
Haha maakt niet uit. Ik heb geen erkenning nodig ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb onder een steen gelegen, sorry
Voor mij ben je nieuw.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
en van die daarvoor en van die daarvoor en ook nog van die daarvoor.
Ik sowieso niet. Ik kom hier pas sinds eind november.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen nog zeker dat Ez en huppel in die eerste ONZ SC toen posten. Verder durf ik het van niemand met zekerheid te zeggen.
Hardstikke aardig en ja welkomquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor mij ben je nieuw.![]()
Ben ik wel aardig tegen je? Voel je je welkom?
had je toen een andere avatar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen nog zeker dat Ez en huppel in die eerste ONZ SC toen posten. Verder durf ik het van niemand met zekerheid te zeggen.
Waarschijnlijk wel ja. En ik heb ook tijden gehad dat ik maar heel af en toe langskwam vandaar.quote:
Mjah die waar hupt ook nog inzat geloof ik. Volgens mij vond engine mij toen niet zo aardig vondquote:
Weet je nog ongeveer hoe die er uit zagquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. En ik heb ook tijden gehad dat ik maar heel af en toe langskwam vandaar.
En volgens mij heb jij al een biertje opquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die waar hupt ook nog inzat geloof ik. Volgens mij vond engine mij toen niet zo aardig vond
De halve dag op het terras gezet, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En volgens mij heb jij al een biertje op
2 kratten, of zit ik dan nog laagquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De halve dag op het terras gezet, wat denk je zelf
Hupt jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die waar hupt ook nog inzat geloof ik. Volgens mij vond engine mij toen niet zo aardig vond
En toch blijven de mods zeggen dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hardstikke aardig en ja welkom![]()
Maar dat vind ik van de meeste in de SC wel.
Nee joh zoveel niet.quote:
Ik heb een tijdje onbewust met een wit logo waar de letters G E I L in verschenen in gepostquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je nog ongeveer hoe die er uit zag
ik vermaak me wel hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch blijven de mods zeggen dat het niet zo is.
lekker al heb ik de wodka liever puurquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh zoveel niet.
Ik zit nu wel te genieten van zwarte wodka met red bull
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje onbewust met een wit logo waar de letters G E I L in verschenen in gepostDat was eigenlijk gewoon een test maar toen bleek naar een paar maanden dat alleen ik mijn avatar zag
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hupt jaWat een mafkees maar ik vond em wel grappig. En genakt zat daar toen ook een tijdje. Haat liefde verhouding huppel
![]()
Dat mag ik nog nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh zoveel niet.
Geen tijd, ik moet naar de kroegquote:
fijn weekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen tijd, ik moet naar de kroegJe houdt em tegoed
![]()
Later mensenGoed weekend..
Krijg je wel al bier mee bij de supermarkt?quote:
quote:
Je verkiest de kroeg boven mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen tijd, ik moet naar de kroegJe houdt em tegoed
![]()
Later mensenGoed weekend..
Hupt in de SC? Dat heb ik niet meegemaaktquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik moest me laatst in de shop legitimeren omdat er een invalknuppel achter de balie stondquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je wel al bier mee bij de supermarkt?
Ik ook welquote:
Je bent me dankbaar hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh zoveel niet.
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je wel al bier mee bij de supermarkt?
hij is vervangbaar door mijquote:
ik niet als ik een beetje geluk heb dan ben ik morgen op EFFquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Wie komen er morgen eigenlijk allemaal naar amsterdam?
De mensen in een van de shops in Sneek kennen mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moest me laatst in de shop legitimeren omdat er een invalknuppel achter de balie stond
Dat was begin vorig jaar toen hij mod wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hupt in de SC? Dat heb ik niet meegemaakt
Toen ik 19 was kreeg ik een film voor 16 jaar en ouder niet mee zonder mn legitimatie te laten zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moest me laatst in de shop legitimeren omdat er een invalknuppel achter de balie stond
Die zin komt me bekend voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja toen was die nog best wel chill. En z'n paint topics waren ook altijd wel grappig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hupt in de SC? Dat heb ik niet meegemaaktEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wie heeft hier nou een babyface, heh?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was begin vorig jaar toen hij mod was![]()
[..]
Toen ik 19 was kreeg ik een film voor 16 jaar en ouder niet mee zonder mn legitimatie te laten zien
Wow wel 4 in 5 weken tijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb al 4 bierflesjes op, ik ben al 4 weken 16!
mja de vaste lui kennen me wel en mijn zusje ook dus dat scheelt maar dan nog ik ben verdomme 26quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De mensen in een van de shops in Sneek kennen mijIk blow niet eens maar ze weten wel dat ik er mag komen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
dan voel je je echt klein op zon momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Toen ik 19 was kreeg ik een film voor 16 jaar en ouder niet mee zonder mn legitimatie te laten zien
Wouwie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Toen was ik er nog niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ben jij al zo oud?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja de vaste lui kennen me wel en mijn zusje ook dus dat scheelt maar dan nog ik ben verdomme 26
Ik had mn zoon toen bij me, die zat de hele tijd mama te roepenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan voel je je echt klein op zon moment
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe elke vrijdag een flesje... Ik word nog geen alcoholist namelijk en iets met hersens ed
Als je een avond in de week een keer flink zuipt ben je ook geen alcoholist hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe elke vrijdag een flesje... Ik word nog geen alcoholist namelijk en iets met hersens ed
zuipen is niet tofquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een avond in de week een keer flink zuipt ben je ook geen alcoholist hoor.
mja hoe oud dacht jij dan dat ik was?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Geen idee. Begin 20 ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hoe oud dacht jij dan dat ik was?
nee dat is te erg gewoonquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mn zoon toen bij me, die zat de hele tijd mama te roepen
Ja, of je drinkt gewoon niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
neee joh ben toch echt 26quote:
Een glas wijn per dag is juist goed. Vooral bloedwijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, of je drinkt gewoon niet?
Hoewel ik laatst wel las dat een beetje alcohol voor vrouwen juist goed is.
Nu weet ik zeker dat je een kloon van stoeprand bent.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Oudquote:
Maar wel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
rooie wijn is goed voor je bloeddrukquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, of je drinkt gewoon niet?
Hoewel ik laatst wel las dat een beetje alcohol voor vrouwen juist goed is.
Ik wil eigenlijk dat Stoep tegen Naatje gaat sumoworstelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon van stoeprand bent.
check mijn fobo en stoeps fobo, dan kom je tot een andere conclusie denk ik, wacht je hebt me op hyves, dan weet je het al helemaal zekerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vooral bloedwijn, zit veel ijzer in.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
rooie wijn is goed voor je bloeddruk
whehehe oud maar nog niet te oud voor een goed feestje op zijn tijdquote:
Lief parasietje vertel eens over je nieuwe huisje. Hoe bevalt het? Alles al klaar? Sauna al gebruiksklaar? Wanneer ga je trouwen ook alweer? Al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan drink je ook genoeg om zingend de bosjes in te fietsen.
klopt ik zelf drink het niet vind het niet te zuipen zo smerigquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral bloedwijn, zit veel ijzer in.
Goed. Ja. Nee. Over 3 maanden precies. Nog niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief parasietje vertel eens over je nieuwe huisje. Hoe bevalt het? Alles al klaar? Sauna al gebruiksklaar? Wanneer ga je trouwen ook alweer? Al zenuwachtig?
Gelukkig niet. Je meot wel naar gothicfest!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oud maar nog niet te oud voor een goed feestje op zijn tijd
Ik ben al een paar keer wakker geworden met takken in en naast mn bed en blaadjes enz. Dan was ik ook weer via de bosjes naar huis gefietst.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan drink je ook genoeg om zingend de bosjes in te fietsen.
Het is wel te doen als je al een paar op hebt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt ik zelf drink het niet vind het niet te zuipen zo smerig
En nooit drugs doen he !quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik nooit zou roken, drinken en wel altijd braaf mijn huiswerk zou maken.
jaa echt welquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je meot wel naar gothicfest!
Oh? Hoe oud moet je dan zijn om zuipen wel tof te vinden? Ik vind het ook niet tof.quote:
wat een ilussie was datquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik nooit zou roken, drinken en wel altijd braaf mijn huiswerk zou maken.
Ja hallo ik probeer een echt gesprek met je aan te gaan. Beetje meewerking aubquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed. Ja. Nee. Over 3 maanden precies. Nog niet.
Ik moet er ook een kaartje voor kopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa echt welbinnenkort maar es effe kaartje voor kopen
Maar jij gaat ook met de verkeerde vrienden omquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, en nog steeds. Ik rook en drink nog steeds niet. Huiswerk maak ik nooit btw.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer wakker geworden met takken in en naast mn bed en blaadjes enz. Dan was ik ook weer via de bosjes naar huis gefietst.
Althans poging tot
Geen seks voor het huwelijk.quote:
datquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, en nog steeds. Ik rook en drink nog steeds niet. Huiswerk maak ik nooit btw.
Ik ben toch meer een del dan ik dachtquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
En na het trouwen alleen seks onder de dekens en met het licht uit.
ikke wel zag ik tot mijn grote vreugdequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet er ook een kaartje voor kopenHeb er nog niet genoeg geld voor nu
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook met de verkeerde vrienden om
Genoteerd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
En na het trouwen alleen seks onder de dekens en met het licht uit.
COLA ftw.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, ik drink gewoon elke week bier om aan de smaak te wennen, dan heb ik ook iets om te drinken als ik bij iemand thuis ben ofzow, voorheen was het altijd moeilijk om iets uit te kiezen, en nu is het bier
Oftewel, je vind het niet lekker, maar drinkt het toch?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, ik drink gewoon elke week bier om aan de smaak te wennen, dan heb ik ook iets om te drinken als ik bij iemand thuis ben ofzow, voorheen was het altijd moeilijk om iets uit te kiezen, en nu is het bier
neuken?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een del dan ik dacht
of graanjeneverquote:
Daar hield ik dus niet van, met nadruk op hield, want ik heb het na mijn verjaardag weer geprobeerd en het was best lekkerquote:
Ga nou niet zeggen dat jij je eerste bier lekker vondquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oftewel, je vind het niet lekker, maar drinkt het toch?
Samen doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat staat nog op het "to do-lijstje"
Daarom drink ik wijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat jij je eerste bier lekker vond
nee vond het echt vies maar ik zoop wel door net zolang tot ik et lekker vondquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het ook ranzig. Die lust alleen Corona ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijkquote:
dat dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee vond het echt vies maar ik zoop wel door net zolang tot ik et lekker vond
Mijn eerste bier was lauw.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wijnquote:
Ik wil ook oranjefan zijnquote:
Neeee, geen oranjequote:
Inderdaadquote:
10 maanden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind kreeg zn eerste slok bier van zn oma, Heineken uit blik, toen hij 10 maanden oud was![]()
Ik ben 3 weken boos op het kreng geweest
dat ga ik nu wel effe doen jaquote:
Ik lig echt in een deuk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stoep heeft wel geen babyface, dus ik ben er trots opquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deuk!
Wat ben jij grappig!!!!
Not!
kusje op je klitjequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deuk!
Wat ben jij grappig!!!!
Not!
Heinekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind kreeg zn eerste slok bier van zn oma, Heineken uit blik, toen hij 10 maanden oud was![]()
Ik ben 3 weken boos op het kreng geweest
Mits hasj.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik post wel weer onder m'n normale account.
Beter dan wiet.quote:
stomenquote:
QFTquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Die oranje usernames zijn echt geen gezicht.
Oranjefans
zeer zeker ben goed stoned nuquote:
Jij wel, ik niet.quote:
We willen het WK winnen want dan is er groot feestquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Oranjefans
You love mequote:
volgende keer beterquote:
Alleen EK's en WK's zijn leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Oranjefans
ik vind die feesten die hier in apeldoorn gehouden worden vet dat gebeurd hier op een rotondequote:
In de kroeg gezellig bieren en bitterballen vreten en schelden naar een scherm omdat de wedstrijden niet gaan zoals wij willen dat ze moeten gaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We willen het WK winnen want dan is er groot feest
Tegen Ruslandquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de kroeg gezellig bieren en bitterballen vreten en schelden naar een scherm omdat de wedstrijden niet gaan zoals wij willen dat ze moeten gaan
EN TURKIJE!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Als nederland eindelijk het wk kan winnen dan gaan we met de nederlandse vlag duitsland in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |