Uhmquote:
Hey jij daarquote:
Prima, lekker rustig aan gedaan, jij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jij daar![]()
Leuke dag gehad vandaag?
terrasje gepakt en ik heb gesumoworsteld met DW. In zo'n pakquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima, lekker rustig aan gedaan, jij?
Lol, wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
terrasje gepakt en ik heb gesumoworsteld met DW. In zo'n pak
Ikquote:
niet echtquote:
Dat was grappigquote:
knuffelquote:
was dat ik zo'n opblaaspakachtig geval ?quote:
gesloopt van sauna gister... ik kan mij heel moeilijk ontspannen, das mij gister natuurlijk wel gelukt in sauna en nu boet ik daar voor.... druk in me kop en in mijn lijf...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje moe na een dagje werken maar voor de rest wel goed, daar?
Huppeldw.rarquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knuffel
[..]
was dat ik zo'n opblaaspakachtig geval ?
Het staat op filmquote:
Das wel minderquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gesloopt van sauna gister... ik kan mij heel moeilijk ontspannen, das mij gister natuurlijk wel gelukt in sauna en nu boet ik daar voor.... druk in me kop en in mijn lijf...en moest ook werken dus niet fatsoenlijk uitgeslapen en dat helpt ook niet maar ach komt vanzelf wel weer goed
HM&DW![]()
die ga ik dadelijk downloadenquote:
over uurtje slapen, zo nog was ophangen en morgen weer werken en hopelijk eerder naar huis en teringzooi opruimenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel mindermaar nog leuke plannen voor dit weekend?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
over uurtje slapen, zo nog was ophangen en morgen weer werken en hopelijk eerder naar huis en teringzooi opruimen
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt ook niet gezellig![]()
Wij gaan straks Ik hou van Holland en Echt waar?! kijken en dan moeten we wel naar bed want morgen moeten we al heel vroeg op pad
nog geen idee, misschien wel zwemmenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienen naar K's Choice
wat gaan jullie morgen doen?
De minimeet in amsterdamquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarja morgen dagje werken en dan 9 dagen geen kut passagiers zienen naar K's Choice
wat gaan jullie morgen doen?
leukquote:
Toe hoe laat moet je werken? Wie weet kan je erna even langskomen, dat je dan even belt/smst ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuk
dan zwaai ik wel ff vanaf schipholdas vlakbij
da kan ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe hoe laat moet je werken? Wie weet kan je erna even langskomen, dat je dan even belt/smst ofzo
heey KZquote:
uhm niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Hoe ga ik in hemels naam 2 kwartalen in 1 keer doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
dat worden lange dagen en nachten werkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel.
Maar met een beetje planning moet het wel lukken denk ik.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef DeLuna het volgende:
HALLO MENSEN
ALLES GOED MET JULLIE?ja hoor en met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat worden lange dagen en nachten werken
het enthousiasme straalt er vanafquote:
Een ban aanvragen op zowel FOK! als WoW helpt misschien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
Hoe ga ik in hemels naam 2 kwartalen in 1 keer doen?
Ik slaap wel gewoon minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ban aanvragen op zowel FOK! als WoW helpt misschien.
net naar een familie etentje geweest telt dat ook?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Dat mag niet meer. Vraag in het vervolg maar hoe het met me gaat!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Gotrick het volgende:
Uhm, waarom waren mijn posts en hoi naar Luna verwijderd?
Omdat dat soort getwitter en msn niet is toegestaan. Het is onmogelijk om een discussie/gesprek te voeren als er alleen maar dat soort getwitter tussenin staat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Gotrick het volgende:
Uhm, waarom waren mijn posts en hoi naar Luna verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |