quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Tadaa, onze nieuwe ringsling is ook binnen
Viel me niet tegen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, maar je hebt zo'n mooie MT toch?
Denk je dat je em nooit meer gebruikt?
en hebben we het dan over een maat 2 of 3?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef WupWup het volgende:
Ik was ook op zoek naar een RS met dezelfde reden als jullie noemen: korte stukjes waar het net even te lang is om met baby op de arm te lopen of waar je je handen vrij wilt en ik moet zeggen dat de shortie eigenlijk nu al mijn wens voor een RS heeft verdreven. Ik wil je niet ergens toe overhalen ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd, maar misschien is dat ook nog een idee? Zo'n schuifknoop is in no time gelegd en kan je ook vooraf maken.
oh, was bij wijze van spreken even vloeken in de kerk omdat dit topic natuurlijk niet over kinderwagen gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Waarom is dat nou vloeken in de kerk? Kinderwagen kan toch ook best wel eens fijn zijn? Wij doen het ook wel eens, vooral omdat schaap het dan gezelliger vindt en de wagen wil duwen![]()
must resist, must resistquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef WupWup het volgende:
Ik heb een maat 2. Kostte me een tientje op Ebay.
ja, dat probleem heb ik ook wel (andere auto gekocht enzo, airco moet nog bijgevuld en dat soort dingen)quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Sowieso heb ik deze maand echt geen gelden de maand moet nog beginnen.
Dat is het ook, een mooi ietsquote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn nieuwe sling voelt echt als een mooi ietsNet zo fijn als een nieuwe wandelwagen zeg maar... die wil je dan ook uit gaan proberen enzo
Zoals beloofd:quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Asyniur het volgende:
Gisteren waren we op de verjaardag van de oma van Harry. Waren we de verzorgingstas vergeten met de draagdoek erin
Na meer dan een half uur gehopst te hebben met baby op arm (en flinke kramp) hebben we oma naar boven gestuurd voor een beddenlaken. Was een beetje lastig knopen (manlief heeft de knoop gelegd) maar ik had wel een mooie heupknoopzitdingesgeval
Mijn man heeft wel een foto gemaakt maar die staat nog op de camera van oma. Die houden jullie nog te goed...
Neequote:Op donderdag 29 april 2010 08:05 schreef Twinkly het volgende:
Haha wat geweldig Asy! Ging hij slapen?
SC welke knoop is dat?
Nou dat is al heel wat inderdaad!!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik kreeg in elk geval geen lamme arm van het ronddragen en hopsen
Daar zat een draagdoek in. Alleen waren we dus de tas vergetenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou dat is al heel wat inderdaad!!Die Calin Blue is misschien wel zo klein op te vouwen dat hij standaard in de luiertas kan
Hij isquote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou dat is al heel wat inderdaad!!Die Calin Blue is misschien wel zo klein op te vouwen dat hij standaard in de luiertas kan
Oh, echt?? Dat ik dát niet eerder wist!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:46 schreef texelonia het volgende:
Incantrix je kunt je doek gerust strijken hoor, dat helpt zelfs om hem zachter te maken
whehquote:Op donderdag 29 april 2010 08:55 schreef Twinkly het volgende:
Geeez! Dat is wel een hele lange franje Freecell![]()
Hier ook katten met een stofjesfetish, lekker stampen en purren, dus ik houd de draagdoeken ver uit hun zicht.
2 Dagen geleden had ik gezegd ringsling, maar nu zeg ik koop maar beter een kleine doek.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:40 schreef Incantrix het volgende:
....
Een ringsling is daar dus makkelijker voor? Of een kleinere doek?
....
Op de bank lekken en erop gaan zitten is hier geen optie, ik heb 3 katten met een stofjes-fetish
Haha, en eroverheen rollen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 08:55 schreef Twinkly het volgende:
Geeez! Dat is wel een hele lange franje Freecell![]()
Hier ook katten met een stofjesfetish, lekker stampen en purren, dus ik houd de draagdoeken ver uit hun zicht.
Hmmm, ok, dank je wel voor de tip! En dat is dan iets van een maat 2 of 3 ofzo? Het moet wel écht makkelijk zijn, want anders doe ik het dus gewoon niet omdat ik het teveel moeite vind. Ben een luie drol enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 09:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
2 Dagen geleden had ik gezegd ringsling, maar nu zeg ik koop maar beter een kleine doek.
En dan met een schuifknoop erin.
Ik ga dalijk lekker de markt op! incl. doek.
Mensen kijken hier echt zo als ik voorbij loop:![]()
![]()
'waar kan je dat kopen!?'
Ooo ik ben zo al geen katten-mens maar als ik dit lees word het nog minder.
Terwijl ze hier het liefst een kat in huis halen, nou! echt niet.
Bedoel je nou OP de fiets een doek?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:14 schreef Pvoesss het volgende:
ik neem liever op de fiets de ringsling mee omdat die makkelijker stellen is met 1 hand.. en een schuifknoop soms nog wel eens vast wil lopenMaar als je gewoon te voet ergens heen gaat en de tijd hebt om te knopen zit een schuifknoop heel fijn. En je kan er met een maat 2 ook een RUB mee doen.. Ruck under bum staat dat voor.
Is een rucksack maar dan ipv voor afknopen gewoon onder de bips.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bedoel je nou OP de fiets een doek?
jahquote:Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een didy Tom toch? En die dreumes Ruck is een Rub toch.. je knoopt onder de bips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |