Lijkt ie niet een beetje op Jim?quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
Wij hebben hier overigens een zware crush op Stendhal:
[ afbeelding ]
wauw!quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
Wij hebben hier overigens een zware crush op Stendhal:
[ afbeelding ]
Ik vind het afschuwelijke doeken. Zeker in vergelijking met andere doeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Twinkly het volgende:
Heb je daar een plaatje van Karin? Ik kan het niet vinden en paars <3 daar word ik nieuwsgierig van!
Ik vind deze zo mooi:
[ afbeelding ]
Hoe voelt/draagt zo'n doek in vergelijking met een Storchenwiege/Girasol?
Dankjequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijke doeken. Zeker in vergelijking met andere doeken.
Ze zijn dun maar verder vind ik ze niet fijn aanvoelen. Afschuwelijk dragen en gewoon bluh.
Ze hebben een leuke prijs maar ze moeten je echt liggen. Voorlopig zie ik ze vooral veel in de verkoop en kopen ze snel een andere doek. Maar dat is maar mijn mening
Een Calin Blue vind ik niet bluh inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
DankjeDan kan ik die uit mijn hoofd zetten.
En Calin Blue, die is ook heel dun maar niet bluh?
Naturel.quote:
Een beetje ja, in principe is het dezelfde kleur rood maar door het verschil in weving is Jim veel donkerer. even wat foto's:quote:
Haha en wie weet wat je straks nog tegenkomt als je kindje er eenmaal isquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Orea het volgende:
mag nu écht niks meer kopen... wil ze wel allemaal kunnen gebruiken straks![]()
Ik probeer de mijne morgen al stiekem even voor dat 'ie in de was gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef WupWup het volgende:
Amaranta, Amazonas staat jullie prachtig! Ik dacht van die andere foto dat hij ijzig blauw zou zijn, maar dat is echt niet zo! Hij lijkt zelfs een beetje groenig, klopt dat?
Mijn Lisa shortie is vanochtend door de postbode gebracht en draait nu rondjes in de wasmachineIk ga eens goed het filmpje van de schuifknoop bekijken en morgen proberen. Heb er zin in
Ja daar ben ik echt zo blij om. Het was net al heel druk in het centrum met heel veel jongeren die vandaag laatste schooldag hadden. En ik ben zo blij dat Leander wel achterop wil. Nu moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik hem achterop krijg als ik alleen ben. Heb al aantal filmpjes bekeken en geprobeert maar dan werkt ie juist weer net niet meequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef oeke het volgende:
Fijn MeNicole, dat wordt lekker door de massa wandelen zonder wagen!
Zeg dat nou niet hardopquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef mrien het volgende:
Relaxed Orea!
Ik twijfel ook over de calin blue..wil hem dan verven in turquoise ofzo. Maar eigenlijk hou ik niet zo van dunne doeken (:
Van kleding weet ik dat ze in de winkel ook door verkoopsters worden gedragen. Dus die zou ik sowieso dragen. van nieuwe doeken zal dat niet snel het geval zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef WupWup het volgende:
Ik was mijn doeken wel altijd eerst, maar dat doe ik ook met kleding. Van kleding weet ik dat er een laagje overheen zit, zodat het in de winkel minder snel vuil wordt, maar of dat bij doeken ook zo is... geen idee. Deze doek is linea recta in de wasmachine gegaan, omdat 'ie tweedehands is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |