abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80720701
Welke zomerdoeken?
  maandag 26 april 2010 @ 10:45:36 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80720706
4 lijkt me lang zat voor heupdragen toch? Voor mij wel iig en ben niet de slankste.

Dus drop 2.6 en een eva maat 4 (3,7 meter ongeveer)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80720810
Mjah hangt er een beetje af welke variaties je wil voor op de heup.
En hoeveel dubbele lagen. Ik vind een 4 ook prima maar de hippcross staat een 5 voor al.
  maandag 26 april 2010 @ 10:51:10 #54
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80720875
Alles wat hier staat
http://slings-and-things.nl/index.php?main_page=index&cPath=32
Er zijn nog wel meer dunne doeken toch?
Dat had ik ergens gelezen, maar die vond ik ook niets.
Ik weet even zo snel niet meer welke dat waren.

omg die drop is echt onwijs mooi.
Hij heeft iets rock'n roll achtigs.
  maandag 26 april 2010 @ 10:55:52 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80721039
Hmmm even over die calin bleu.... Hoe dus is die nou precies?
Die actie van webkim is wel heeeeeeel verleidelijk.
En dan de natural, heerlijk zomers.
pi_80721094
Ik vind drop dus echt helemaal niet mooi. Ik vind hem tegenvallen irl.
Ik vind van dunne doeken de vatanai's heerlijk aanvoelen.
  maandag 26 april 2010 @ 11:02:08 #57
298315 SacreCoeur
pi_80721212
Op de foto zag hij er heeeeeeeel mooi uit.
Ik vind die schelpen dingen van Didy onwijs lelijk.
Vind sowiezo heel weinig mooi met mijn aparte smaak.
Maar is de drop erg fel dan?
Want op de foto lijkt het wel mee te vallen door het zwart wat erbij zit.

Ik had trouwens nog wel een vraagje voor jullie.
Zit vol met vragen.
What about buidelslings, er staat namelijk tot en met de peutertijd.
Maar ze zien er zo ieniemienie uit.
Heerlijk om een newb te zijn.
pi_80721329
De schelpen dragen echt geweldig.. Ik ben door hoe ze dragen helemaal om.
en nee hij is niet fel, maar de kleuren zijn het net niet.
Buidelslings vind ik zelf niets toevoegen als je ook al een sling hebt
En ze zijn niet te verstellen dus als je aankomt/afvalt dan kan die zo ineens niet meer passen
pi_80721344
Vrijdag is er hier in het centrum vanalles te doen. Nu zit ik in twijfel. De draagdoek of de buggy. Buggy vind ik zo zielig als het zo druk is want dan ziet ie alleen maar benen en drukte. Maar draagdoek moet ik waarschijnlijk ruzie maken. En maar hopen dat ie er in wil blijven als ie eenmaal zit. Ik wil dan zowiezo rugdragen al word dat een van de eerste keren. Maar nu heb ik mijn mt uitgeleend dus moet ik snel iets anders verzinnen. Dus misschien zelf van goeie stevige stof een draagdoek maken. Maar wil dat wel?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80721453
Nee dat wil eigenlijk niet. Het zal waarschijnlijk of niet stevig genoeg zijn of niet lekker dragen.
Zeker niet als je op je rug wilt gaan dan is een fijne goede doek wel belangrijk.

Een Meitai zelf maken wil wel prima maar echt een lange doek is niet echt een optie

Ik kies als ik iets ga doen eigenlijk altijd de draagdoek. Een buggy vind ik in drukte echt kut.
pi_80721474
Een buggy met koninginnedag lijkt me echt vreselijk. Volgens mij loop je echt iedereen dan in de weg en kan je zelf ook nergens bij. Kan je niet gewoon je MT terug vragen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 26 april 2010 @ 11:12:18 #62
298315 SacreCoeur
pi_80721515
Ja datzelfde hoor ik mensen over visjes & gecko's zeggen.
Nou ik hoef die echt niet.
Wat ik tot nu toe van drop op foto's zie is echt beauty.
Indio Graphit is ook heel mooi.

Ellevill caelum schijnt ook heel dun te zijn?
Ik vind de kleuren van Ellevill ook wel mooi.
pi_80721727
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tessie het volgende:
Een buggy met koninginnedag lijkt me echt vreselijk. Volgens mij loop je echt iedereen dan in de weg en kan je zelf ook nergens bij. Kan je niet gewoon je MT terug vragen?
Nee die is mee op vakantie Die is sinds gisteren aan de andere kant van de wereld en komt over een dikke maand pas terug.

Maar zelf een draagdoek maken kan dus niet? Mijn mt was ook een zelfgemaakte maar om er nu nog een te maken voor die paar keer dat ie gebruikt word. Is me teveel werk.
  maandag 26 april 2010 @ 11:19:49 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80721743
Een ringsling zelf maken zou misschien wel kunnen, als je een goede stevige stof hebt. Maar ik heb dus echt geen idee wat voor stof daarvoor geschikt is. En een ringsling is dan weer niet zo geschikt als je wilt rugdragen..
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 26 april 2010 @ 11:21:07 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80721790
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef Pvoesss het volgende:
Mjah hangt er een beetje af welke variaties je wil voor op de heup.
En hoeveel dubbele lagen. Ik vind een 4 ook prima maar de hippcross staat een 5 voor al.
Ow ja de hipcross ken ik niet, dus vandaar
©Dumbo
pi_80721878
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:19 schreef texelonia het volgende:
Een ringsling zelf maken zou misschien wel kunnen, als je een goede stevige stof hebt. Maar ik heb dus echt geen idee wat voor stof daarvoor geschikt is. En een ringsling is dan weer niet zo geschikt als je wilt rugdragen..
Ja ik moet Leander wel echt op mijn rug. Of beter gezegd bij R op zijn rug
pi_80722033
Beste oplossing is dan toch de meitai of een andere doek lenen/maken/kopen
pi_80722094
En anders toch met de buggy of lekker thuis blijven.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 26 april 2010 @ 11:33:11 #69
298315 SacreCoeur
pi_80722177
Mooi excuus om nog even snel iets te bestellen voor 14.00.
Ik zou der gebruik van maken.
pi_80722362
Dat is mijn pech met iets van 11 doeken, 1 ringsling en een SSC
Je hebt er na een tijd niet zomaar inens nog 1 nodig
pi_80722467
Nee ik wil absoluut geen nieuwe doek kopen. Ik vind het zonde van het geld aangezien Leander eigenlijk niet meer wil. Maar ik ga ff met mijn moeder overleggen of die nog snel iets in elkaar kan maken!
  maandag 26 april 2010 @ 11:45:38 #72
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80722650
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is mijn pech met iets van 11 doeken, 1 ringsling en een SSC
Je hebt er na een tijd niet zomaar inens nog 1 nodig
Ik heb regelmatig ineens weer iets "nodig"
©Dumbo
pi_80722708
Ik heb zoveel verschillende doeken dat ik nu denk ik te kieskeurig aan het worden ben.
Ik wil alleen nog de nino tussah omdat ik daarvoor te laat was door mijn getwijfel kont.
  maandag 26 april 2010 @ 11:49:02 #74
298315 SacreCoeur
pi_80722758
Gewoon doen alsof je wat nodig hebt.
Wie houdt je tegen.
Verstand op nul & kopen.
pi_80722827
Ik ben niet goed in geld uit geven hoor.
Over sommige doeken heb ik weken nagedacht of ik die wel wilde hebben
En de impuls aankopen die verkoop ik altijd het snelst weer.
  maandag 26 april 2010 @ 12:05:27 #76
298315 SacreCoeur
pi_80723257
Heb ik nou helemaal geen moeite mee hé.
Geld uitgeven.
En het is bijna moederdag, dus het mag.
Ik krijg al een fiets maar die drop kan er best bij.
pi_80723421
Ik twijfel heel erg of ik een doek zal verkopen.
Mijn eerste doek was een paars geverfde Leo Natur die fijn knoopt en heel zacht is (tweedehands) maar wat korter dan de 4.6m waarvoor ik hem gekocht heb denk ik want ik krijg er steeds minder goed een dubbele knoop in als ik FWCC knoop.
En ik heb een hele mooie Girasol Forest Berries die wel lang genoeg is om makkelijk af te knopen maar die ik niet zo goed strak gespannen krijg waardoor Niels achterover kan gaan hangen (hij zet zich dan af). Het lijkt alsof de stof niet goed glijdt onder mijn oksels of misschien doe ik iets niet goed.
Ik twijfel of ik een zomerdoek zal kopen, maar ik heb er geen geld voor dus moet ik wel een doek verkopen. Maar welke zomerdoek dan Ik heb nog nooit andere doeken gevoeld dan mijn eigen doeken, wat als ik mijn eerste doek verkoop en de zomerdoek bevalt helemaal niet.
Ik word een beetje gek van het grote aanbod aan doeken en ik vind veel doeken niet zo mooi en wat ik mooi vind is of een winterdoek of heel duur.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 26 april 2010 @ 12:27:42 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80723802
Ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen, en ik niet dat dat nog zal veranderen

En vaak zijn mijn impulskopen juist doeken die lang blijven (Zink en Kupfer bijv.) en doeken waar ik het meest over nagedacht heb en het langst naar uitgekeken vallen sneller tegen (te hoge verwachtingen?).

Twinkly waar woon je ergens? Kun je niet bij iemand wat doeken voelen en proberen, of wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe meet?
©Dumbo
pi_80724027
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef texelonia het volgende:
ITwinkly waar woon je ergens? Kun je niet bij iemand wat doeken voelen en proberen, of wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe meet?
In Wageningen.
Yay voor meet!! Mag je op zo'n meet ook elkaars doeken uitproberen?
Ik lieg trouwens, ik heb de Neobulle Simon van Grijs aangeraakt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 26 april 2010 @ 12:42:39 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80724206
De meets waar ik ben geweest weden alle doeken gewoon op één grote berg gegooid en kon iedereen proberen wat ie wilde En er waren ook altijd mensen aanwezig die je evt. konden helpen!
©Dumbo
pi_80724231
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef texelonia het volgende:
De meets waar ik ben geweest weden alle doeken gewoon op één grote berg gegooid en kon iedereen proberen wat ie wilde En er waren ook altijd mensen aanwezig die je evt. konden helpen!
Dat is echt leuk!!!
  maandag 26 april 2010 @ 12:46:57 #82
298315 SacreCoeur
pi_80724310
Dat is leuk!

Oja! hoe maak je een schuifknoop?
Want ik wil 'm wel meteen morgen of overmorgen uit proberen.
  maandag 26 april 2010 @ 14:36:11 #84
298315 SacreCoeur
pi_80727838
L'simpel.
pi_80729928
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef texelonia het volgende:
of wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe meet?
Ik stem voor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 26 april 2010 @ 15:53:39 #86
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80730378
Woensdag is er weer inloopochtend in Den Haag
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80730414
Wij hebben hier overigens een zware crush op Stendhal:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 26 april 2010 @ 15:57:54 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80730520
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:

[ afbeelding ]
Wow! WOW!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80732563
quote:

[ afbeelding ]
Oh! Die is echt heel mooi! Wat een mooie kleurwerking.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 26 april 2010 @ 18:48:55 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80736261
Door jullie schuld heb ik nu een pre-order bij Webkim lopen
en en en donderdag ga ik Morris in het echie zien!
  maandag 26 april 2010 @ 19:18:17 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80737498
Welke kleur Asy?
pi_80743392
Macka, ik wacht nog even af hoe de doek Amaranta bevalt...vind het zo lastig om ongezien een doek te kopen.

Vandaag met Lars in de doek naar het CB, medewerkers vol lof! Mooie doek, wat zittie daar lekker....viel hij later ook nog in slaap, toen was het helemaal aaaaaaah wat heerlijk!
Alleen 1 wvk zei: "je kunt hem ook andersom dragen he, dan kan hij wat meer van de wereld zien, daar heeft hij de leeftijd wel voor" (ik had een FWCC geknoopt)
Dus ik vertelde over natuurlijke bolling van het rugje, dat andersom dragen niet goed was enzo, toen zei ze: "ja hoe oud is hij? 7,5 maanden? Oh ja misschien is dat nog wel een beetje jong daarvoor"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80744624
CB

Ik heb van de week mijn eigen maat 4 doek binnen gekregen, Neobulle Manon Rouge. Vandaag even mee gehad naar de stad en ook zowaar nog gebruikt Mevrouw vond het heerlijk want ze wilde shapuh (slapen)..op de vloer bij de V&D. Leek me niet zo'n strak plan en haar daarom maar even op de rug gezet.
Wel vreselijk onhandig over m'n jas, maar goed..ze zat echt prima!
pi_80755616
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef mrien het volgende:
CB

Ik heb van de week mijn eigen maat 4 doek binnen gekregen, Neobulle Manon Rouge. Vandaag even mee gehad naar de stad en ook zowaar nog gebruikt Mevrouw vond het heerlijk want ze wilde shapuh (slapen)..op de vloer bij de V&D. Leek me niet zo'n strak plan en haar daarom maar even op de rug gezet.
Wel vreselijk onhandig over m'n jas, maar goed..ze zat echt prima!
Haha slapen op de vloer Wat leuk dat jullie nu ook een korte doek hebben en dat ze daar nog lekker in wil zitten

Karin wat leuk dat ze zo enthousiast werden op het CB . Wel jammer dat ze vaak zo weinig kennis en dan toch advies willen geven en dat op een manier doen alsof ze er alles vanaf weten.

Ik krijg voor moederdag de preorder Calin Blue van Babybij Goede smoes he moederdag
Nou vroeg ik mij af welke lengte handig is voor BWCC met de banden voor de borst gekruist en uitgespreid ipv een chestbelt. En is het handig om af te knopen op de rug? Ik heb ongeveer maat 36.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:28:59 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80756118
Wat een leuk moederdagcadau!
Voor de meeste mensen is een maat 5 (4.2 meter) een mooie maat voor de BWCC. Maar denk niet dat je het daarmee redt om ook nog achter af te knopen. Of je dat wilt is een kwestie van proberen wat je prettig vindt denk ik.
©Dumbo
pi_80756202
Leuk kado Twinkly! Ik ben nog aan het twijfelen om de paarse amazonas te kopen, ik wacht nog even hoe die Amaranta bevalt.

Mrien, fijn dat je Lotte er toch zo nu en dan nog inkrijgt....anders ook zo jammer van al die doeken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:00:58 #97
298315 SacreCoeur
pi_80758972
Oké ik zit klaar om de Girasol drop te bestellen maar..
Ik heb nog nooit eerder bij slingomama besteld.
Als het goed is wordt er bij voldoende voorraad binnen 24 uur geleverd maar... hoe weet ik of iets op voorraad is??
Is alles wat je in je winkelmandje & geen pre-order voorstaat per definitie op voorraad daar??
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 11:15:25 #98
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80759397
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké ik zit klaar om de Girasol drop te bestellen maar..
Ik heb nog nooit eerder bij slingomama besteld.
Als het goed is wordt er bij voldoende voorraad binnen 24 uur geleverd maar... hoe weet ik of iets op voorraad is??
Is alles wat je in je winkelmandje & geen pre-order voorstaat per definitie op voorraad daar??
Misschien de info op de site even doorlezen (Verzenden & retourneren bijvoorbeeld) of Slingomama even mailen? De Drop is een Slingomama exclusive, dus ik denk dat je iig niet op zoek hoeft/kunt naar een andere winkel als Drop niet op voorraad is.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:17:51 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80759488
quote:

[ afbeelding ]
Die is mooi!
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:20:44 #100
298315 SacreCoeur
pi_80759601
Oké dus het slimste is gewoon sowiezo bestellen dan denk ik?
Ja ik kan wel mailen maar dat duurt zolang
En een telefoonnummer hebben ze niet, jammer genoeg.

Uit de bestellen en verzenden kon ik alleen opmaken dat bij voldoende voorraad meteen geleverd wordt.
Dat vind ik wel wat beter bij Slings & things, daar staat meteen het aantal bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')