Nee die is mee op vakantiequote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tessie het volgende:
Een buggy met koninginnedag lijkt me echt vreselijk. Volgens mij loop je echt iedereen dan in de weg en kan je zelf ook nergens bij. Kan je niet gewoon je MT terug vragen?
Ow ja de hipcross ken ik niet, dus vandaarquote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef Pvoesss het volgende:
Mjah hangt er een beetje af welke variaties je wil voor op de heup.
En hoeveel dubbele lagen. Ik vind een 4 ook prima maar de hippcross staat een 5 voor al.
Ja ik moet Leander wel echt op mijn rug. Of beter gezegd bij R op zijn rugquote:Op maandag 26 april 2010 11:19 schreef texelonia het volgende:
Een ringsling zelf maken zou misschien wel kunnen, als je een goede stevige stof hebt. Maar ik heb dus echt geen idee wat voor stof daarvoor geschikt is. En een ringsling is dan weer niet zo geschikt als je wilt rugdragen..
Ik heb regelmatig ineens weer iets "nodig"quote:Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is mijn pech met iets van 11 doeken, 1 ringsling en een SSC![]()
Je hebt er na een tijd niet zomaar inens nog 1 nodig
In Wageningen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef texelonia het volgende:
ITwinkly waar woon je ergens? Kun je niet bij iemand wat doeken voelen en proberen, of wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe meet?
Dat is echt leuk!!!quote:Op maandag 26 april 2010 12:42 schreef texelonia het volgende:
De meets waar ik ben geweest weden alle doeken gewoon op één grote berg gegooid en kon iedereen proberen wat ie wildeEn er waren ook altijd mensen aanwezig die je evt. konden helpen!
quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef texelonia het volgende:
of wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe meet?
Wow! WOW!quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
Wij hebben hier overigens een zware crush op Stendhal:
[ afbeelding ]
Oh! Die is echt heel mooi! Wat een mooie kleurwerking.quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
[ afbeelding ]
Haha slapen op de vloerquote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef mrien het volgende:
CB![]()
Ik heb van de week mijn eigen maat 4 doek binnen gekregen, Neobulle Manon Rouge. Vandaag even mee gehad naar de stad en ook zowaar nog gebruiktMevrouw vond het heerlijk want ze wilde shapuh (slapen)..op de vloer bij de V&D. Leek me niet zo'n strak plan en haar daarom maar even op de rug gezet.
Wel vreselijk onhandig over m'n jas, maar goed..ze zat echt prima!
Misschien de info op de site even doorlezen (Verzenden & retourneren bijvoorbeeld) of Slingomama even mailen? De Drop is een Slingomama exclusive, dus ik denk dat je iig niet op zoek hoeft/kunt naar een andere winkel als Drop niet op voorraad is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké ik zit klaar om de Girasol drop te bestellen maar..
Ik heb nog nooit eerder bij slingomama besteld.
Als het goed is wordt er bij voldoende voorraad binnen 24 uur geleverd maar... hoe weet ik of iets op voorraad is??
Is alles wat je in je winkelmandje & geen pre-order voorstaat per definitie op voorraad daar??
quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ie niet een beetje op Jim?quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef TearSong het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |