SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Kan toch gebeurenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:17 schreef freecell het volgende:
Sorry
Ik voerde hem in en zag bezoek voor mijn raam zwaaien
Die is mooi!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb de blauwe ringsling storchenwiege uit V&A gekocht
Dylonquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:12 schreef freecell het volgende:
Ik heb een middag de jeansblauwe Nino en hij draagt fijn en ik wil hem nu al knaller blauw of groenig maken
Iemand enig idee waarmee je dat ding dan verft?
Oh zo... Tja in principe zoals je dat vroegah op school hebt geleerd.. rood+geel=oranje; blauw+rood=paars; blauw+geel=groenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet
Maar hoe weet ik welke kleur een mooi effect geeft?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef freecell het volgende:
Hangen in de speeltuin!
[ afbeelding ]
Maar het was wel warm hoor
[ afbeelding ]
(hij hadzelf z'n arm eruit gewurmt)
Nee, nee, ik had al eens een Eva verkocht, was niet mijn maat. Dus deze zou wel zijn gebleven. Maar ja, komen nog wel meer Eva's langs....quote:Op maandag 26 april 2010 08:51 schreef DaviniaHR het volgende:
balen oeke!
tex, juist wel! dan had je deze gekocht voor 13 euro, en dan weer verkocht voor meer. maak je er nog winst op ook!
en ik krijg vlindertjes voor mn verjaardag!nog een paar weekjes wachten, dus
Wat Tex zegt. Eerst proberen op te lossen met de verkoopster en dan kun je via paypall een geschil opstarten en zul je het geld terugkrijgen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:02 schreef Orea het volgende:
Mijn Eva 3 gekocht via Ebay is nog steeds niet binnen, en de mevrouw heeft hem 17 april al op de bus gedaan, zegt ze.... Het moest uit Duitsland komen dus 1,5 week lijkt me wat lang...
Iemand ervaring mee, als iets niet is aangekomen en betaald via paypall?
Ja heb ik idd, en die app ook. Maar ik moest zelf rijden dus dat ging wat lastig. Kreeg nog wel dat geluidje, dat ie over een kwartier zou aflopen, maar kon er dus niks mee, frustrerend!quote:Op maandag 26 april 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
Heb je een Iphone Tex?
Die hebben ook een ebay applicatie he. Dan kun je ook via je telefoon een bod uitbrengen.
Gehge, zo zat ik laatst even bij mijn ouders te ebay-en.
Oh inderdaad, ik zou ook met 'kromme tenen' achter het stuur zitten van frustratiequote:Op maandag 26 april 2010 10:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja heb ik idd, en die app ook. Maar ik moest zelf rijden dus dat ging wat lastig. Kreeg nog wel dat geluidje, dat ie over een kwartier zou aflopen, maar kon er dus niks mee, frustrerend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |