mooie bmw man, ga je veel plezier van hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:15 schreef Wiehoe het volgende:
Ik rij al een tijdje in een auto van de zaak, maar morgen ga ik dan toch echt mijn eigen eerste auto halen. Het wordt morgen mooi weer, dus lekker toeren.
[ afbeelding ]
en dit rij ik nu:
[ afbeelding ]
Dat was dus zijn eerste auto (?) die heeft hij niet meer begrijp ik uit zijn bericht?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mooie bmw man, ga je veel plezier van hebben
Dan begrijp je het verkeerd. Die BMW gaat ie morgen halen en dat andere hok is de auto van de zaak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was dus zijn eerste auto (?) die heeft hij niet meer begrijp ik uit zijn bericht?
Meer Pics van je 4th Genquote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:04 schreef killurz het volgende:
mijn eerste auto:)
een seat ibiza uit 94'
[ afbeelding ]
en mijn huidige auto is ook gelijk mijn 2e auto en mn droomauto:)
een honda prelude 4th generation:)
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Een VW camper T3
en nu rij ik een VW camper T3
Welke?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:33 schreef Anne het volgende:
Wtf Ronald, heb je daar betere foto's van?
En dit is em, vandaag opgehaald:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef PeuRac het volgende:
Mijn eerste auto was een Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola uit 1994 met 127.000km op de teller, nog nooit een radio ingezeten, een hele mooie nette auto. Heel veel plezier van gehad en meteen besmet geraakt.
[sub[gejat van images.google[/sub] dezelfde kleur en velgen (origineel), met als dealer optie een Remus einddemper
[ afbeelding ]
Ondertussen vijf Alfa's en twee Volvo's (en nog wat werk hokken) verder was mijn laatste auto een 156 1.8 TS Sport op LPG-G3
[ afbeelding ]
Over een paar weken is mijn 'nieuwe' in elk geval laatste auto klaar, een Alfa 75 TS carrosserie welke volgens mijn wensen afgebouwd wordt.
ook weer gejat via images.google dezelfde kleur en velgen (uiterlijk blijft origineel)
[ afbeelding ]
Wat begrijp je hier niet aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:36 schreef muppetshow het volgende:
Mijn eerste auto Golf II
Toen Golf III (lease)
Alfa 145 1.9 JTD (lease)
Verhuist naar Engeland
Vauxhall Calibra 2.5 v6 (lease)
Toyota Celica 1.8 VVTI (lease)
Rover 620 sli
Rover 220
Renault Clio 2002
Ford Mondeo Station 2002 versie
Terug naar Nederland
Polo (lease)
Golf IV (lease)
Seat Leon 1.9 TDI (lease)
Volgend jaar toch maar een eigen auto kopen denk aan een grande scenic of een grande espace rond de prijs van 7000
Leasen word mij te duur
quote:Voordat je reageert
Post hier enkel je eerste en huidige auto. Als je al je auto's wil posten die je ooit hebt gehad kan dat bijvoorbeeld hier: Auto's die je hebt gehad
mooi vooruitgangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |