wel een torrentprogramma, maar dat maakt niet uit of die aan of uit staatquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:12 schreef RacerDKB het volgende:
Draaien er (relevante) applicaties op de achtergrond? Torrentprogramma bijvoorbeeld, of een virusscanner/firewall?
geen idee, studentenhuisquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:13 schreef Barbaaf het volgende:
Toevalllig KPN internetplusbellen met een Speedtouch modem?
ga ik nu eens proberenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:15 schreef donroyco het volgende:
Internet Explorer
zo, die garp is al gemaakt.
Probeer eens uit- en inloggen op de Frontpage?
www.watismijnip.nlquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, studentenhuis
kan je dat online opzoeken ergens?
uTorrent i.c.m. NOD32 zorgde er altijd voor dat mijn internetverbinding volledig naar de klote ging, terwijl MSN en dergelijke het gewoon bleven doen. Websites bezoeken werd echt onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel een torrentprogramma, maar dat maakt niet uit of die aan of uit staat
Voer het ip-adres van je gateway in in je browser, als je danquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, studentenhuis
kan je dat online opzoeken ergens?
haha die is hetquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Voer het ip-adres van je gateway in in je browser, als je dan
[ afbeelding ] ziet is het bingo.
Inloggen (zal de beheerder van de lijn wel moeten doen, default password is "admin" overigens
kijken onder tabblad status -> device of er in de logging regelmatig TCP FIN SCAN staat. Zo ja, bij Advanced settings -> internet -> firewall -> attack detection het level van "high" op "medium" zetten. Een bekend probleem bij dit modem bij bepaalde sites dat precies deze symptomen veroorzaakt: Een onterechte TCP FIN wordt onterecht als een aanval gezien waardoor de site tijdelijk geblokkeerd wordt.
Dan zal je moeten uitzoeken wie het modem beheert (wrsch. degene die de rekening betaalt).quote:
Als je laptop draadloos is en je pc bedraad dan spreek je over 2 verschillende netwerken en kan het aan de router liggen. Natuurlijk ben ik altijd geneigd aan virusscanners te denken en aanverwante programma'squote:Op maandag 26 april 2010 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb 2 laptops, het is op de ene, maar niet op de ander
en als die ene ''geblokt'' is kan ik met de andere wel fokken
(zelfde netwerk natuurlijk) ook zelfde browser
waar kan t aan liggen ?
u heeft niet de bevoegdheden deze bewerking uit te voerenquote:Op maandag 26 april 2010 07:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Probeer in CMD: (Start ->Uitvoeren)
"ipconfig /flushdns" te typen en kijken of dit iets uitmaakt?![]()
Rechtermuisknop bij CMD en dan starten als Administrator? Bij Vista/7 in ieder geval.quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
u heeft niet de bevoegdheden deze bewerking uit te voeren
ik heb maar 1 inlogaccount op mn laptop, beetje raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |