Volgens mij wil hij er compleet vanaf... maar met Tele weet je het maar nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:33 schreef wimjongil het volgende:
tv...
Teleluvr heeft toch een LP Gem te koop staan? Ik zou 'm voor deze ruilen hoor! Of wilde hij echt van een Les Paul af?
Voor zo'n mooie flametop zou ik die GEM meteen ditchen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij er compleet vanaf... maar met Tele weet je het maar nooit
Nee, ik wil een buizenversterkerquote:
Ja maar een LP is mooier enzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
Een LP lite snap ik alleen niet echt.. je wilt toch een LP voor zijn zwaarheid en daardoor dikkere sound? Anders kan je net zo goed een SG kopen
Ja man vrouw, er is echt téveel keusquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:40 schreef Ayca het volgende:
Ik moet echt eens naar de gitaarwinkel om wat gitaren uit te proberenelke week wil ik weer een andere
![]()
Ik haat het dat ik niet kan kiezen
Ik wil een JCM900quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik wil een buizenversterker![]()
Binnenkort als ik vakantiegeld heb ga ik voor de Blackstar denk ik, vindt mijn vriendin vast niet goed
HT5?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik wil een buizenversterker![]()
Binnenkort als ik vakantiegeld heb ga ik voor de Blackstar denk ik, vindt mijn vriendin vast niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |