Coolquote:
er kwamen daadwerkelijk mensen naar je optredenquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:10 schreef Cynic het volgende:
Het was ook leuk om weer eens te spelen. Wel wat onwennig hoor.
En het was druk! Ik heb nog een paar keer na het optreden gekeken of ik je kon vinden, maar daar was geen beginnen aan.
Z'n vader, moeder en broertjes?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:08 schreef genakt het volgende:
[..]
er kwamen daadwerkelijk mensen naar je optreden
aw vetquote:
Dat valt best wel mee. In het begin had ik dat ook maar dat gaat vanzelf weg.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:13 schreef genakt het volgende:
[..]
aw vet
ik heb al problemen als ik een vrienden wat wil laten horen
dan begint me klauw al teveel trillen
ik zal altijd een bedroom rocker blijven
ach ja heb niet echt de behoefte ook om in een band te spelen ofzo maar vind het wel koel om met vrienden samen te spelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. In het begin had ik dat ook maar dat gaat vanzelf weg.
Haha mijn vrienden zijn nog slechter dan ik!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:20 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja heb niet echt de behoefte ook om in een band te spelen ofzo maar vind het wel koel om met vrienden samen te spelen.
Maar meestal herinnert me dat me er alleen maar aan hoe slecht ik nog ben
Mijn vorige optreden was vorige week voor 30 man.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:09 schreef Cynic het volgende:
Uitverkochte zaal ja
ja ik met mensen die het al langer dan 8 jaar ofzo doen of al van klein kinds af aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha mijn vrienden zijn nog slechter dan ik!Minpunt is dat ik dan anderen aan het leren ben terwijl ik er zelf ook niets van bak, dus ik liever iemand heb die mij eens wat leert! Lijkt me daarom ook vet om in een band te zitten (als ik tijd zou hebben
), want dat lijkt me erg leerzaam en leuk...
En van die trillende klauwen, ik ken het! Als ik voor iemand wat wil spelen, zelfs al met opnemen dan raak ik al zenuwachtig haha!Maar dat gaat wel weg
....
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:25 schreef Lespaulspelert het volgende:
Oh, iemand nog tips hoe je het beste kan zingen?
Ik moet hey joe coveren, want onze zangeres kan daar niet bij met haar stem, maar als ik zing is het meer praten,hoe zet ik er meer power achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |