Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef zquing het volgende:
Omdat iedereen weet dat FF7 het beste spel ooit is
en iemand die daadwerkelijk wat van het topic wil maken kan het beter openen in GAM dan dat ik het daarnaartoe trap
Omdat ze naar de zon toegroeien.quote:
Ze groeien naar de zon.quote:
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb bij mijn TAR-21 perk Stopping Power en Marathon. Puur omdat ik ook mijn P18 wil levelen
Boehoe, ik post er 1 en je begint gelijk te jankenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
Kunnen die fipo-hunt plaatjes ook weggehaald worden.
Ja elk topic maar één keer. Moet een keer afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Boehoe, ik post er 1 en je begint gelijk te janken
Doodverwensingen?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat een lampenlul ben jij zeg . Krijg je godverdomme een kans probeer je het niet eens![]()
Van mij mag je voor de trein prutser
Logisch nadenken is er niet meer bij tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Hey yvonne, het plaatsen van plaatjes; geldt dit enkel in KLB of ook in andere subdelen? Zoals MEN bijvoorbeeld waar ik soms plaatjes post voor de algemene kennis quiz.
Laag niveau is er altijd bij FOK.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Logisch nadenken is er niet meer bij tegenwoordig
kan je tr's zetten, ik ga natuurlijk niet alle topics nakijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet of één of het ander. Maar kunnen we niet die achterlijke topic-kickers een ban geven? - Elke keer wordt er wel weer keer een oud topic gekicked.
yvonne of bio leest hier mee, die kunnen je verder helpenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[KLB SC #2630] Met expansiedrift bij Japsnars' buren.
Kan die even worden nagekeken.
als we ze zien wel, anders tr maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
Kunnen die fipo-hunt plaatjes ook weggehaald worden.
Doe ik dan de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je tr's zetten, ik ga natuurlijk niet alle topics nakijken
het is een belgquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Logisch nadenken is er niet meer bij tegenwoordig
tyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Adelante het volgende:
Pics verwijderd
Dan zal ik mijn pics maar niet postenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Het was geen userbashtopic adelante raar wijf dat je af en toe bent.
Ik had altijd een noeste gast in mijn hoofd en was een beetje teleurgesteld
je bent geen lekker wijf dus ga je me nu vertellen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn pics maar niet posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |