Hijs te downloaden, een rip van Amerikaanse PayTV geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef cdneger het volgende:
Is ie al uit?
Lekker rimmen.quote:
ik heb hem nog nergens kunnen aanschouwen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef chiren het volgende:
[..]
Hijs te downloaden, een rip van Amerikaanse PayTV geloof ik
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ik heb hem nog nergens kunnen aanschouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je 4chan eens gewoon op 4chanquote:
Ik vond die film met Theo best goed eik. Hoe heette die ook alweer? TBS geloof ik?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef Catch_me het volgende:
film van een nederlander? zal wel kut zijn dan
Ach gossie, iemand die denkt een mening te moeten hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef Catch_me het volgende:
film van een nederlander? zal wel kut zijn dan
Die was wel leuk iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond die film met Theo best goed eik. Hoe heette die ook alweer? TBS geloof ik?
Die was prima te doen imo
Ga elders nog een paar vooroordelen spuien of zo, mongool.quote:
Is hij ook echt komisch of gewoon een erg gore film?quote:
Hij is vooral bizar, en het idee is supersmerig. Heb veel horrorfilms gezien die echt eng waren, maar na the human centipede voelde ik me vooral heel viesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is hij ook echt komisch of gewoon een erg gore film?
I Love Dries moet ik trouwens zeker weten nog eens kijken, als die me bevalt ga ik deze ook wel kijken.
wtfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef sinadO het volgende:
Hier is een film die ik wel zou willen zien:
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
[ afbeelding ]
heb je deel 1 gezien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:56 schreef eioureiou het volgende:
Er komt ook nog een tweede deel waar die 12 mensen aan elkaar naait whehehe.
Ja die heb ik gezien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
heb je deel 1 gezien?
dan vraag ik me af hoe er dan een deel 2 komt
Tevens staat er een ban op doodsverwensingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:24 schreef Zero17 het volgende:
Catch_me, wat een faaluser ben je toch. Jij mag van mij wel in zo'n human centipede worden verwerkt.
heb al een topic report gemaakt
Wat ben jij een naar ventje zeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:24 schreef Zero17 het volgende:
Catch_me, wat een faaluser ben je toch. Jij mag van mij wel in zo'n human centipede worden verwerkt.
Ik ook.. maar hij is gewoon nergens te vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef sinadO het volgende:
Hier is een film die ik wel zou willen zien:
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
[ afbeelding ]
quote:
Wie zegt dat je doodgaat in zo'n proces?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tevens staat er een ban op doodsverwensingen [ afbeelding ] heb al een topic report gemaakt [ afbeelding ]
Hij is volgens mij alleen nog maar in previews te zien geweest op festivals of andere openbare gelegenheden. Moet nog uitkomen! Kan niet wachten! Dit lijkt me echt de ultieme gore-trip.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ook.. maar hij is gewoon nergens te vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |