Toch dan maar ff aanhakende op NLS..
Gebrek aan creativiteit/inspiratie, ja en nee...
Natuurlijk is het 'zelf maken' van vocals creatiever, then again, movie samples worden ook veel gebruikt, geen bezwaar van deze kant daartegen. Soms heb ik best nummers in de top40, de zeldene keer dat ik daar naar luister, waarbij ik denk 'dat zou n toffe vocal zijn voor een hardere track' , misschien zien dj's dat deels ook zo, en is het dus meer een soort 'omdat het kan'- idee.. Dat mag ik iig graag denken, voel ik me beter bij..
Neemt echter niet weg, dat er weinig tot geen platen zijn die dat GOED uitgevoerd hebben..
Die Katy Perry - remix van Tatanka vond k dan nog wel tof, zoals hij eerst op zn site stond, niet die latere edit/mixversie. Probleem bij veel van deze platen is echter dat ze grijs gedraaid worden wat grotere weerzin opwekt bij menigeen, MMA bijvoorbeeld, geen slechte plaat, maar op een gegeven moment hoorde je m bij wijze van spreken uit het draaiorgel op de hoek komen.. Overkill.. Wanneer ik zo'n plaat na een lange tijd echter weer luister denk ik soms nog 'oh, toch lekker'..
Maar die 'covers' zijn geen van allen top 25 (Of top 50 wat dat betreft) werk..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil