abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80664911
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:22 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus of jij je als een volwassen persoon gedraagt ligt volledig aan hoe je team presteert? Logisch man.
Nee, dat zeker niet. Hoofdschuld ligt bij die mensen zelf.
Maar hoe zuurder/gefrustreerder supporters worden, hoe eerder ze tot acties als die van vorige week over gaan.
-
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:45:51 #3
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80664987
Ajax is gewoon beter, is niet zo moeilijk om toe te geven toch? Vanuit Feijenoordkant was dat zeker de afgelopen jaren, gewoon onmacht. Slechte tot middelmatige spelers, spelers op hun retour en een slechte mentaliteit tegenover een team dat barst van het talent, de wil heeft om te winnen en daar naar handelt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80665188
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dat zeker niet. Hoofdschuld ligt bij die mensen zelf.
Maar hoe zuurder/gefrustreerder supporters worden, hoe eerder ze tot acties als die van vorige week over gaan.
De schuld ligt altijd bij de persoon zelf als hij of zij overgaat tot dit soort acties. En ja, Ajax is simpelweg beter maar de bal is rond en elke wedstrijd staat op zichzelf. Serieus, als Been het goed neerzet en het meezit kan je zomaar met een gelijkspel of 0-1 daar wegkomen. Had jij het verwacht dat we AZ, Twente en PSV zouden uitschakelen?
pi_80665227
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef Happel het volgende:
Ajax is gewoon beter, is niet zo moeilijk om toe te geven toch? Vanuit Feijenoordkant was dat zeker de afgelopen jaren, gewoon onmacht. Slechte tot middelmatige spelers, spelers op hun retour en een slechte mentaliteit tegenover een team dat barst van het talent, de wil heeft om te winnen en daar naar handelt.
Op dit moment zijn ze wat beter ja, vooral voorin. Maar de afgelopen 5 jaar waren ze nou niet zo extreem veel beter dat je zelf met 200 % inzet met 5-1 vernedert wordt. Zoals ik al eerder opmerkte, dat zijn uitslagen die te verdedigen zijn tegen Barcelona, niet tegen fucking Ajax. Verliezen kan een keer, maar NOOIT met zulke cijfers.

Kijk de samenvattingen nog eens terug en zie hoe de goals voorkomen uit een Gio die staat te slapen, Bahia die zich makkelijk laat wegzetten en El Ahmadi die weer eens balverlies lijdt op het middenveld. Als je echt alles geeft gebeuren dat soort dingen niet.
-
pi_80665253
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:54 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

De schuld ligt altijd bij de persoon zelf als hij of zij overgaat tot dit soort acties. En ja, Ajax is simpelweg beter maar de bal is rond en elke wedstrijd staat op zichzelf. Serieus, als Been het goed neerzet en het meezit kan je zomaar met een gelijkspel of 0-1 daar wegkomen. Had jij het verwacht dat we AZ, Twente en PSV zouden uitschakelen?
In de Kuip zie ik ons nog wel winnen hoor, maar ook Twente en PSV hadden we niet 2 keer verslagen.
-
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 13:03:09 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80665388
De druk ligt in ieder geval bij ajax.
Over twee wedstijden gezien horen ze die beker gewoon te pakken. Lukt dat niet, dan is het een blamage voor de a'dammers en een geweldige prestatie van Feyenoord.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80665493
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:03 schreef Gert het volgende:
De druk ligt in ieder geval bij ajax.
Over twee wedstijden gezien horen ze die beker gewoon te pakken. Lukt dat niet, dan is het een blamage voor de a'dammers en een geweldige prestatie van Feyenoord.
En dan zelf bloedgefrustreerd Twente die titel zien pakken.
Dat zou wel een prachtig scenario zijn ja.
-
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:12:21 #9
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_80665565
Kampioen zal Ajax niet worden maar het zal erg lastig worden om ze van de beker af te houden. Ze zijn bij Feyenoord niet zo slim geweest door eerst voor een uitwedstrijd te kiezen. Dat mocht Feyenoord bepalen. In dit geval hadden ze beter eerst thuis kunnen spelen.
Binnie noe helemoale van god los
pi_80665730
Oh oh, die Giovanni van Bronckhorst
Feyenoord Rotterdam
pi_80666225
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op dit moment zijn ze wat beter ja, vooral voorin. Maar de afgelopen 5 jaar waren ze nou niet zo extreem veel beter dat je zelf met 200 % inzet met 5-1 vernedert wordt. Zoals ik al eerder opmerkte, dat zijn uitslagen die te verdedigen zijn tegen Barcelona, niet tegen fucking Ajax. Verliezen kan een keer, maar NOOIT met zulke cijfers.

Kijk de samenvattingen nog eens terug en zie hoe de goals voorkomen uit een Gio die staat te slapen, Bahia die zich makkelijk laat wegzetten en El Ahmadi die weer eens balverlies lijdt op het middenveld. Als je echt alles geeft gebeuren dat soort dingen niet.
Ze zijn op dit moment gewoon beter (ik wil het niet verkleinen tot wat). Ik ben het wel met je eens dat de laatste jaren de wedstrijden beide kanten op hadden kunnen gaan. Met name omdat er aan beide zijden een kaartenhuis stond. De eerste die viel kreeg het hard te pakken.
pi_80666340
Als we een uitgoal scoren en met maximaal 2 goals verschil verliezen pakken we die beker gewoon. En dat zie ik best wel gebeuren.
pi_80666448
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ze zijn op dit moment gewoon beter (ik wil het niet verkleinen tot wat). Ik ben het wel met je eens dat de laatste jaren de wedstrijden beide kanten op hadden kunnen gaan. Met name omdat er aan beide zijden een kaartenhuis stond. De eerste die viel kreeg het hard te pakken.
Het gaat me ook om de eerdere jaren.
-
pi_80666463
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we een uitgoal scoren en met maximaal 2 goals verschil verliezen pakken we die beker gewoon. En dat zie ik best wel gebeuren.
Zelfs dan wordt het lastig, maar dan kan het in elk geval nog spannend worden ja.
-
pi_80666531
Ik vind het ook belachelijk om Feyenoord bij voorbaat als kansloos te beschouwen, inderdaad, we spelen niet tegen Barcelona. Natuurlijk is Ajax beter en zijn ze favoriet, maar zo groot is het verschil niet hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80666637
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het ook belachelijk om Feyenoord bij voorbaat als kansloos te beschouwen, inderdaad, we spelen niet tegen Barcelona. Natuurlijk is Ajax beter en zijn ze favoriet, maar zo groot is het verschil niet hoor.
Het verschil is niet groot,het thuisvoordeel is de factor waardoor Feyenoord als kansloos wordt beschouwd.
AFC Ajax
pi_80666667
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Het verschil is niet groot,het thuisvoordeel is de factor waardoor Feyenoord als kansloos wordt beschouwd.
Het wordt over twee wedstrijden gespeeld.
pi_80666746
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het wordt over twee wedstrijden gespeeld.
Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet het gehele bekerfinale.
AFC Ajax
pi_80666765
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet de gehele bekerfinale.
AFC Ajax
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:03:57 #20
300700 GradusJansen
Sleukn is ne voltiedsbaan
pi_80666777
man ik snap nie da we deze wedstijrd nie wta meer seireus neemen is een van de belangriekste wedstrijdne van het jaar
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
pi_80666801
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef GradusJansen het volgende:
man ik snap nie da we deze wedstijrd nie wta meer seireus neemen is een van de belangriekste wedstrijdne van het jaar
Feyenoord neemt deze wedstrijd zeker aan als serieus,alleen de supporters niet.Heeft er allemaal mee te maken dat het over 2 wedstrijden wordt gespeeld.
AFC Ajax
pi_80666838
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet het gehele bekerfinale.
Jij reageerde op mij, hè?
pi_80666908
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij reageerde op mij, hè?
Jaa
AFC Ajax
pi_80667022
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het gewoon twee goede wedstrijden worden zonder gezeik van supporters
pi_80667122
Hoe kun je nu gezeik krijgen als er geen uit-supporters bij zijn?

Rare opmerking.
75 topics = FIN
pi_80667483
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:15 schreef FP128 het volgende:
Hoe kun je nu gezeik krijgen als er geen uit-supporters bij zijn?

Rare opmerking.
Alsof er buiten het stadion en in de stad niks kan gebeuren. Wat dacht je bij de festiviteiten achteraf?
pi_80667639
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:29 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Alsof er buiten het stadion en in de stad niks kan gebeuren. Wat dacht je bij de festiviteiten achteraf?
inderdaad, alsof ze niet massaal het veld/de kuip gaan bestormen als die joden daar (God verhoedde het) uitbundig en provocerend met die beker in de rondte gaan lopen....
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 14:39:07 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80667656
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef heiden6 het volgende:
Natuurlijk is Ajax beter en zijn ze favoriet, maar zo groot is het verschil niet hoor.
Mwah... 22 punten en 62 goals doelsaldo. Vind ik toch best wel een groot verschil. Feyenoord is duidelijk de underdog, maar moet dat gebrúiken. Niet Feyenoord maar ajax moet het laten zien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80667782
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah... 22 punten en 62 goals doelsaldo. Vind ik toch best wel een groot verschil. Feyenoord is duidelijk de underdog, maar moet dat gebrúiken. Niet Feyenoord maar ajax moet het laten zien.
Dat Ajax doet alsof het tegen een amateurclub speelt kan alleen maar in je voordeel werken.
pi_80668281
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat Ajax doet alsof het tegen een amateurclub speelt kan alleen maar in je voordeel werken.
Dat doen ze dus elke week, en met succes. Geestelijk gaat de tegenstander zich ook een amateurclub voelen.
-
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:16:08 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80669394
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat Ajax straks tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap verschijnt en uit is op een totale vernedering heeft dit Feijenoord voornamelijk aan zichzelf te danken.
Life is what you make it.
pi_80669438
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat Ajax straks tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap verschijnt en uit is op een totale vernedering heeft dit Feijenoord voornamelijk aan zichzelf te danken.
Dat soort zelfoverschatting is natuurlijk perfect voor ons, Mario gooit in de Arena alles op slot en gaat op de counter spelen, bij Ajax stijgt alles naar de bolletjes en gaat men massaal aanvallen.

Bring it on.
pi_80669452
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Omdat we verloren hebben bij Twente (zonder ons complete centrale verdedigingsduo), waar PSV 1-1 speelde en verder iedereen (inclusief ajax zelf) ten onder ging? Goede rede zeg.
pi_80669482
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat we verloren hebben bij Twente (zonder ons complete centrale verdedigingsduo), waar PSV 1-1 speelde en verder iedereen (inclusief ajax zelf) ten onder ging? Goede rede zeg.
En ook nog eens met de wetenschap dat je jezelf moet sparen voor de week erop.
-
pi_80670621
Als ze spelen zoals de 2 wedstrijden tegen PSV zie ik er nog wel een gunstig resultaat uit tevoorschijn komen. Met misschien het nodige geluk, maar dat maakt niet uit.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:23:04 #36
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80670931
quote:
De A1 van Feyenoord is zaterdagmiddag kampioen geworden. Een treffer van Luc Castaignos in de eerste helft was genoeg voor de ploeg van Jean-Paul van Gastel. Vrijdag verspeelde concurrent PSV A1 punten tegen FC Utrecht, waardoor het kampioenschap bij winst een feit zou.

Die weten wel hoe het moet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80673931
Toch knap, aangezien zowat alle talenten al bij het eerste of Excelsior zitten. Blijkbaar blijft het doorstromen.
-
pi_80680412
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Ritmo het volgende:
Toch knap, aangezien zowat alle talenten al bij het eerste of Excelsior zitten. Blijkbaar blijft het doorstromen.
Jaa,Feyenoord heeft gewoon op dit moment de beste jeugd in Nederland.
AFC Ajax
pi_80680633
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien. Hoeveel 'grote' 16 jarige talenten hoor je niks meer van als ze eenmaal een jaar of 21 zijn? De doorstroming is op dit moment goed, maar dat is weleens anders geweest
pi_80684585
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Maar ze worden wel geremd in hun ontwikkeling na 1 of 2 jaar bij het eerste, door gebrek aan wedstrijden op hoger niveau (CL/EL).
-
pi_80684595
Been heeft z'n spelers overigens de opdracht gegeven om op hun woorden te letten als het over Ajax/de bekerfinale gaat, meldt de Volkskrant. Hij is bang dat het bijdraagt aan situaties als die van vorige week op het trainingsveld.
-
pi_80684628
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:04 schreef Ritmo het volgende:
Been heeft z'n spelers overigens de opdracht gegeven om op hun woorden te letten als het over Ajax/de bekerfinale gaat, meldt de Volkskrant. Hij is bang dat het bijdraagt aan situaties als die van vorige week op het trainingsveld.
Dan zou het hele trainingsveld bij Ajax al vol staatn,met Alderweireld z'n uitspraken.
AFC Ajax
pi_80684658
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Dan zou het hele trainingsveld bij Ajax al vol staatn,met Alderweireld z'n uitspraken.
Verschil is dat Ajax wel presteert de laatste tijd. Dan mag je als speler roepen wat je wilt. Als Ajax 5e stond en met 4-0 van Feyenoord verloor stond het daar net zo vol.
-
pi_80688588
http://www.nu.nl/binnenla(...)-ajax-feyenoord.html
''Wij zijn zeer nadrukkelijk aanwezig en zeer alert'', aldus de woordvoerder. Dat er geen uitpubliek bij de wedstrijd is, doet daar volgens hem niets aan af.

''Het blijft Ajax-Feyenoord, een risicowedstrijd. We hebben het nodige personeel opgeroepen, want je weet het immers maar nooit.''

De KNVB heeft dit keer echter besloten om hem uit te spreiden over twee ontmoetingen. Anders zou de maatschappelijke onvrede over de politiekosten erg hoog zijn

kijk daar wordt ik nu kwaad over, Gewoon het volk voor de gek houden. Ipv 1x 1 miljoen politiekosten nu 2x

Zal het echt veel geld uitmaken ? Ik denk het niet
pi_80689035
Haha, ze nemen je gewoon in de zeik waar je bij staat. Ik denk eerder dat de politie geen zin had in escalaties en dat het Hoek van Holland trauma nog te vers is, maar dat gaan ze natuurlijk nooit naar buiten brengen dus dan maar 'dit' excuus.
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 11:42:26 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80689691
Het is simpelweg een succesvolle lobby geweest van mensen die graag zien dat ajax die beker wint, zowel binnen ajax zelf als binnen de knvb. Dat ajax een immens voordeel heeft omdat ze een thuiswedstrijd kado krijgen, dat zal niemand betwisten. Hebben ze goed gedaan, nu al 1-0 voor ajax dus. En -100 voor het Feyenoordbestuur dat dit heeft geaccepteerd. Ze hadden gewoon nee moeten zeggen, klaar. Desnoods met de consequentie dat de knjb de beker dan aan ajax had toegekend. Veel plezier ermee.

Het sportieve voordeel voor ajax, en het worteltje (extra recette) dat voor de bek van de ezel (Feyenoordbestuur) wordt gehangen, is de werkelijke motivatie achter het plotseling wijzigen van het reglement, niet de beveiligingskosten. Kom op zeg, door dat gelul prik je toch zo heen.
pi_80690007
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
Het is simpelweg een succesvolle lobby geweest van mensen die graag zien dat ajax die beker wint, zowel binnen ajax zelf als binnen de knvb. Dat ajax een immens voordeel heeft omdat ze een thuiswedstrijd kado krijgen, dat zal niemand betwisten. Hebben ze goed gedaan, nu al 1-0 voor ajax dus. En -100 voor het Feyenoordbestuur dat dit heeft geaccepteerd. Ze hadden gewoon nee moeten zeggen, klaar. Desnoods met de consequentie dat de knjb de beker dan aan ajax had toegekend. Veel plezier ermee.

Het sportieve voordeel voor ajax, en het worteltje (extra recette) dat voor de bek van de ezel (Feyenoordbestuur) wordt gehangen, is de werkelijke motivatie achter het plotseling wijzigen van het reglement, niet de beveiligingskosten. Kom op zeg, door dat gelul prik je toch zo heen.
mee eens en Aboutaleb had ook geen zin in een tweede HvH die het einde van zijn carriere hadden betekend
pi_80690032
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Verschil is dat Ajax wel presteert de laatste tijd. Dan mag je als speler roepen wat je wilt. Als Ajax 5e stond en met 4-0 van Feyenoord verloor stond het daar net zo vol.
volgens mij vorig jaar toch nog ? met San Marco
pi_80690079
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

mee eens en Aboutaleb had ook geen zin in een tweede HvH die het einde van zijn carriere hadden betekend
volgens mij ging het gewoon door totdat die teksten op die website verschenen en er een maatschappelijke discussie losbarstte...daarvoor was het relatief rustig en was verandering niet aan de orde.

jammer, ik vind er op deze manier echt geen reet aan. mits het mooi weer blijft, blijf ik lekker buiten van het zonnetje genieten....heb een beetje een JC schaal gevoel: zomermiddag potje dat nergens over gaat.
pi_80690113
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

volgens mij vorig jaar toch nog ? met San Marco
Sparta uit
AFC Ajax
pi_80690137
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

volgens mij ging het gewoon door totdat die teksten op die website verschenen en er een maatschappelijke discussie losbarstte...daarvoor was het relatief rustig en was verandering niet aan de orde.

jammer, ik vind er op deze manier echt geen reet aan. mits het mooi weer blijft, blijf ik lekker buiten van het zonnetje genieten....heb een beetje een JC schaal gevoel: zomermiddag potje dat nergens over gaat.
Aboutaleb had zich aan de afspraken moeten houden, Hij riep gelijk 10.000 Ajax supporters moeten welkom zijn, nog voor het overleg over veiligheid met Feyenoord en de politie
pi_80690175
zeker je kan gewoon niet winnen, wedstrijd voelt gewoon verkocht voor een habbekrats

Ergens hoop je nog dat het gigantisch uit de hand loopt in de Arena met alleen Ajax supporters
pi_80690214
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Gert het volgende:

Dit vind ik iets te ver gezocht. Tuurlijk is het nu een feit dat Ajax de beker cadeau krijgt en zullen ze er blij mee zijn in Amsterdam, maar er spelen ook nog andere belangen mee. Of denk je dat Hirsch Ballin ook Ajacied is?
-
pi_80690237
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit vind ik iets te ver gezocht. Tuurlijk is het nu een feit dat Ajax de beker cadeau krijgt en zullen ze er blij mee zijn in Amsterdam, maar er spelen ook nog andere belangen mee. Of denk je dat Hirsch Ballin ook Ajacied is?
met zo'n naam?? 100% ja!
pi_80690269
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

met zo'n naam?? 100% ja!
Scherp.
-
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 12:04:37 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80690282
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat minder kernachtig uitgedrukt dan: er waren wat zorgen over de beveiliging (die man met het centenbakkie), en mensen die graag zien dat ajax die beker wint (binnen ajax en knvb) hebben daar handig gebruik van gemaakt. En met wat gelul over maatschappelijke verantwoordelijkheid in combinatie met extra recette/TV-inkomsten werd het Feyenoordbestuur omgeluld.
pi_80691298
Kom op hey, die wedstrijd is echt niet over 2en uitgespreid omdat Ajax dan een grotere kans heeft om te winnen -_-
  zondag 25 april 2010 @ 12:50:15 #58
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80691583
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:42 schreef Hamilcar het volgende:
Kom op hey, die wedstrijd is echt niet over 2en uitgespreid omdat Ajax dan een grotere kans heeft om te winnen -_-
Waarom dan wel?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 25 april 2010 @ 12:50:51 #59
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80691595
Het lijkt me zo mooi als Ajax allemaal kansen mist, en dan zo gefrusteerd word..dat ze kaarten pakken etc.
Zie ik aan de ene kant nog wel gebeuren, als die bal er niet in wil...
pi_80691644
quote:
Forse politie-inzet rond Ajax-Feyenoord
AMSTERDAM - Amsterdam is klaar voor het eerste deel van de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord . De politie zet, net als bij andere recente ontmoetingen tussen de twee clubs, een flink aantal agenten in, onder wie leden van de mobiele eenheid. Hoeveel politiemensen er precies op de been zijn, wilde een woordvoerder niet zeggen.

Normaal gesproken bestaat de bekerfinale uit slechts één wedstrijd. De KNVB heeft dit keer echter besloten om hem uit te spreiden over twee ontmoetingen. Anders zou de maatschappelijke onvrede over de politiekosten erg hoog zijn. De wedstrijd in Amsterdam begint zondagavond om 18.00 uur; de return is op 6 mei in de Rotterdamse Kuip op hetzelfde tijdstip. In beide steden is geen uitpubliek aanwezig.

„Wij zijn zeer nadrukkelijk aanwezig en zeer alert”, aldus de woordvoerder. Dat er geen uitpubliek bij de wedstrijd is, doet daar volgens hem niets aan af. „Het blijft Ajax-Feyenoord, een risicowedstrijd. We hebben het nodige personeel opgeroepen, want je weet het immers maar nooit.”

Buiten de grote politie-inzet neemt de gemeente Amsterdam niet nog meer extra maatregelen, zoals het aanwijzen van gebieden waar de politie supporters preventief mag fouilleren. Dat gebeurde in het recente verleden wel vaker bij risicowedstrijden, maar de hoofdstad heeft geen aanwijzingen dat het dit keer ook nodig is
blijkt maar weer wat een hypoctiet joods gedoe het is geweest, want ik denk nu dat de politiekosten vele malen hoger zullen uitvallen nu ze het in 2 wedstrijden zullen doen.......
pi_80691650
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waarom dan wel?
Maatschappelijke onrust over de kosten, extra inkomsten voor de KNVB en de clubs, en het minimaliseren van kans op ongeregeldheden.
-
pi_80692177
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef Toilutpaper het volgende:
Het lijkt me zo mooi als Ajax allemaal kansen mist, en dan zo gefrusteerd word..dat ze kaarten pakken etc.
Zie ik aan de ene kant nog wel gebeuren, als die bal er niet in wil...
nee Ajax krijgt geen kaarten in de Arena of ze worden toch "vergeten"

Kijk maar naar de eerste editie met Suarez en Babovic. Tot dat moment was de wedstrijd in evenwicht en had Suarez rood moeten krijgen
pi_80692219
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maatschappelijke onrust over de kosten, extra inkomsten voor de KNVB en de clubs, en het minimaliseren van kans op ongeregeldheden.
die 2de reden is natuurlijk onzin, daarvoor mag je gen extra wedstrijd genereren
Daar is Feyenoord mee omgekocht

Denk maar aan Ajax-RBC, die wedstrijd verkocht RBC ook om wat extra inkomsten te krijgen door in Amsterdam te spelen
pi_80692390
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee Ajax krijgt geen kaarten in de Arena of ze worden toch "vergeten"

Kijk maar naar de eerste editie met Suarez en Babovic. Tot dat moment was de wedstrijd in evenwicht en had Suarez rood moeten krijgen
We zullen het vanmiddag wel zien. Zelf geloof ik erin dat scheidsrechters in Nederland zo goed als onpartijdig zijn, maar dat thuisvoordeel voor de grote clubs wel altijd van toepassing is. In de Kuip zal je minder snel een kaart krijgen dan elders. Dat weet je, dus gebruik het. Wat Babovic deed was ongelukkig en dom. Dat Suarez dan niet gepakt wordt is jammer .. maar dat gebeurt bijna elke week wel dat er iemand wegkomt met iets.
pi_80692401
Daarnaast zullen die kosten echt niet veel minder zijn door het over 2 wedstrijden te spelen
Feyenoord Rotterdam
pi_80692467
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

We zullen het vanmiddag wel zien. Zelf geloof ik erin dat scheidsrechters in Nederland zo goed als onpartijdig zijn, maar dat thuisvoordeel voor de grote clubs wel altijd van toepassing is. In de Kuip zal je minder snel een kaart krijgen dan elders. Dat weet je, dus gebruik het. Wat Babovic deed was ongelukkig en dom. Dat Suarez dan niet gepakt wordt is jammer .. maar dat gebeurt bijna elke week wel dat er iemand wegkomt met iets.
ja vaak iemand in een Ajax shirt

Suarez meerdere keren, recent nog Enoh bij Ajax-PSV, De Zeeuw 2x
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 13:27:53 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80692696
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja vaak iemand in een Ajax shirt

Suarez meerdere keren, recent nog Enoh bij Ajax-PSV, De Zeeuw 2x
Ik vind het ook wel opvallend hoe Twente in twee kampioenswedstijden penalties zijn onthouden. Die tegen Feyenoord was nog enigszins over te disussiëren, maar tegen AZ hadden ze er minstens één moeten hebben. Zuiver. Iedereen zag het behalve de scheids, goh wat toevallig. En ja, een gele kaart "vergeten" te melden.

Ajax heeft nou eenmaal wat extra hulp, dat is gewoon zo. Dat ze desondanks al jarenlang geen enkele prijs weten te pakken is knap.
Dus nu maar grof geschut: een thuiswedstrijd kado. Na via een stel amateurclubs en een eerste divisieclub in de finale te zijn beland.
pi_80692780
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]
Ajax heeft nou eenmaal wat extra hulp, dat is gewoon zo.
Ik hoop eigenlijk dat Feyenoord wint in de Arena maar met stumperige reacties als dit hoop ik dat Ajax Feyenoor de oren wast in Amsterdam. (..en feyenoord het afmaakt in Rotterdam )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80692807
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel opvallend hoe Twente in twee kampioenswedstijden penalties zijn onthouden. Die tegen Feyenoord was nog enigszins over te disussiëren, maar tegen AZ hadden ze er minstens één moeten hebben. Zuiver. Iedereen zag het behalve de scheids, goh wat toevallig. En ja, een gele kaart "vergeten" te melden.

Ajax heeft nou eenmaal wat extra hulp, dat is gewoon zo. Dat ze desondanks al jarenlang geen enkele prijs weten te pakken is knap.
Dus nu maar grof geschut: een thuiswedstrijd kado.
ja terwijl Ajax wel een dubieuze rode kaart mee krijgt als ze het moeilijk hebben tegen ADO
Tegen VVV een penalty cadeau krijgen in het begin, waar de overtreding er toch echt buiten was.

Twente en PSV krijgen dat juist niet en zeker niet uit
pi_80692848
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat Feyenoord wint in de Arena maar met stumperige reacties als dit hoop ik dat Ajax Feyenoor de oren wast in Amsterdam. (..en feyenoord het afmaakt in Rotterdam )
welke stumperige reacties ?
Je kijkt toch ook TV ?

Hoeveel penalty's heeft Ajax gehad, hoeveel rode kaarten voor de tegenstander ?
Dat is toch statistisch onmogelijk

Denk alleen maar Ajax-NEC, wat daar allemaal gebeurde.

Heb ik bij Feyenoord nog nooit gezien
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 13:34:15 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80692888
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vanwege een post op een forum ineens voor een andere club zijn, nee da's niet stumperig hoor.
pi_80693015
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

welke stumperige reacties ?
Je kijkt toch ook TV ?

Hoeveel penalty's heeft Ajax gehad, hoeveel rode kaarten voor de tegenstander ?
Dat is toch statistisch onmogelijk
Dat is statistisch niet onmogelijk. Juist niet onmogelijk. En de reactie die ik bedoelde van Gert was vanwege de het feit dat er de gedachte heerst dat wat Ajax ook doet, ze altijd geholpen worden door de scheids. Dat is gewoon niet waar. Ik begrijp het wel, daar niet van. Het 'voelt' namelijk aan als wel waar. Maar dat is wat anders dan dat de statistieken het ook bevestigen.. En het feit dat Ajax veel penalties heeft gehad is niet verwonderlijk. Ze hebben immers de beste aanvals linie van Nederland zijn dus statistisch vaker te vinden in het doelgebied en dus een hogere kans dat er een penaltie valt!

Hoe zit het eigenlijk met uitdoelpunten in deze wedstrijd? Is een 2-1 verlies in Amsterdam en een 1-0 winst thuis voldoende?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_80693041
Hoe laat begint die wedstrijd nu? Toch niet om 17.00 u?
pi_80693085
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Vanwege een post op een forum ineens voor een andere club zijn, nee da's niet stumperig hoor.
En dus kun je gerust zeggen dat Ajax continu wordt geholpen door de scheids? Kom op zeg..
pi_80693175
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef pberends het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd nu? Toch niet om 17.00 u?
18:00
  zondag 25 april 2010 @ 13:46:57 #76
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80693261
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, de kosten zijn natuurlijk nu wel aanzienlijk kleiner.

Enige aspect zal zijn de inkomsten van de KNVB, de politie kosten ga jij mij niet vertellen dat dat minder is. Die demonstratie van Feyenoord-supporters, de uit en thuis-wedstrijd gaat echt niet onder de oorspronkelijke kosten zitten.

Ook zijn de kansen op rellen in mijn ogen vergroot. Er zijn geen uit-supporters maar daar konden we toch al niet bij komen. Zie het nog wel misgaan met de politie
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80693286
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is statistisch niet onmogelijk. Juist niet onmogelijk. En de reactie die ik bedoelde van Gert was vanwege de het feit dat er de gedachte heerst dat wat Ajax ook doet, ze altijd geholpen worden door de scheids. Dat is gewoon niet waar. Ik begrijp het wel, daar niet van. Het 'voelt' namelijk aan als wel waar. Maar dat is wat anders dan dat de statistieken het ook bevestigen.. En het feit dat Ajax veel penalties heeft gehad is niet verwonderlijk. Ze hebben immers de beste aanvals linie van Nederland zijn dus statistisch vaker te vinden in het doelgebied en dus een hogere kans dat er een penaltie valt!

Hoe zit het eigenlijk met uitdoelpunten in deze wedstrijd? Is een 2-1 verlies in Amsterdam en een 1-0 winst thuis voldoende?
Ja, het Europa Cup model geldt
pi_80693315
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, de kosten zijn natuurlijk nu wel aanzienlijk kleiner.

Enige aspect zal zijn de inkomsten van de KNVB, de politie kosten ga jij mij niet vertellen dat dat minder is. Die demonstratie van Feyenoord-supporters, de uit en thuis-wedstrijd gaat echt niet onder de oorspronkelijke kosten zitten.

Ook zijn de kansen op rellen in mijn ogen vergroot. Er zijn geen uit-supporters maar daar konden we toch al niet bij komen. Zie het nog wel misgaan met de politie
De politie is vanmiddag al op volle sterkte paraat, dus die kosten zullen wel hoger uitvallen
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 13:50:18 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80693361
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En dus kun je gerust zeggen dat Ajax continu wordt geholpen door de scheids? Kom op zeg..
Ik gebruik graag m'n eigen woorden, "continu" heb ik niet beweerd. De voorbeelden die ik gaf, vind ik opvallend. Maar je mag het afdoen als onzin hoor. Ik vind het wel verklaarbaar eigenlijk, dat de verreweg populairste club af en toe een steuntje in de rug krijgt.
  zondag 25 april 2010 @ 13:53:45 #80
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80693449
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

De politie is vanmiddag al op volle sterkte paraat, dus die kosten zullen wel hoger uitvallen
Ja, dan moeten we nog een thuis-wedstrijd spelen bij Feyenoord. Het is toch onmogelijk dat de kosten over 2 risico-wedstrijden kleiner zijn dan 1x een risico-wedstrijd. Dat gaat er bij mij echt niet in, en als Ajax straks de beker omhoog houdt in de Kuip lijkt me de kans ook groot dat het licht bij sommige supporters uitgaat
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80696814
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:44 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

18:00
ok thanks.
pi_80698344
Echt ongelofelijk dak dicht in de arena

Bang voor een bui.....nergens in de weerberichten komt dit voor...

altijd als Feyenoord daar speelt gooien ze het dak dicht_O-

ze proberen op alle manieren Feyenoord te naaien
pi_80698465
Die reacties hier
pi_80699460
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:06 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Echt ongelofelijk dak dicht in de arena

Bang voor een bui.....nergens in de weerberichten komt dit voor...

altijd als Feyenoord daar speelt gooien ze het dak dicht_O-

ze proberen op alle manieren Feyenoord te naaien
Waarom is het dak dicht in het nadeel van Feyenoord?
AFC Ajax
pi_80699829
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:43 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Waarom is het dak dicht in het nadeel van Feyenoord?
Ajax is gewend om zulke omstandigheden te trainen en te spelen.../

zuurstof is de belangrijkste reden dat ze het dak dicht doen...

En retorische vraag....waarom altijd tegen Feyenord het dak dicht???????????
pi_80699909
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:55 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Ajax is gewend om zulke omstandigheden te trainen en te spelen.../

zuurstof is de belangrijkste reden dat ze het dak dicht doen...

En retorische vraag....waarom altijd tegen Feyenord het dak dicht???????????
Overdreven,de afgang van Feyenoord zal niet liggen of het dak open is of dicht.
AFC Ajax
  zondag 25 april 2010 @ 18:00:31 #87
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80699993
En we zijn begonnen...
  zondag 25 april 2010 @ 18:03:23 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80700078
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:00 schreef Toilutpaper het volgende:
En we zijn begonnen...
Hier kan je terecht voor de wedstrijd: [KNVB-Beker] Ajax - Feyenoord; 25 april 2010 - 18:00 uur
Elite
Tegen TTIP
pi_80700082
Ik vind eigenlijk als je je zo ingraaft en op de counter speelt dat je Biseswar moet laten spelen in plaats van Bruins.
pi_80700226
pi_80700270
Terecht, je vertrouwen in deze tiefuskneuzen Happel.
-
  zondag 25 april 2010 @ 18:10:00 #92
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80700364
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben inmiddels overleden
pi_80700376
was te verwachten dit
pi_80700378
pi_80700472
heeeeeerlijk kijk nu al uit naar volgende week, als de enige echte hoofdprijs in dit landje zo aan de neus van die joden voorbij zal gaan en het hier opeens heeeel rustig zal worden....even noteren wie er nu allemaal een grote bek hebben op dit forum
pi_80700480
als 020 dan ook nog gaat provoceren in de kuip met die beker, dan barste de rellen pas echt los!!!!
pi_80700733
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef super-gabber het volgende:
als 020 dan ook nog gaat provoceren in de kuip met die beker, dan barste de rellen pas echt los!!!!
Begin je hier ook al
AFC Ajax
pi_80700748
- moet jij niet even normaal gaan doen? -

[ Bericht 88% gewijzigd door Happel op 25-04-2010 18:37:45 ]
  zondag 25 april 2010 @ 18:25:08 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80700862
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:21 schreef super-gabber het volgende:

[..]

moet jij niet naar je kanker vriendjes in 020 toe
Wat is jouw opleidingsniveau?
pi_80700888
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat is jouw opleidingsniveau?
over open deuren intrappen gesproken pfffffffffffffffffff
  zondag 25 april 2010 @ 18:35:10 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80701188
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:26 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

over open deuren intrappen gesproken pfffffffffffffffffff
Toch ben ik er benieuwd naar. Kijken of mijn vooroordeel wordt bevestigd.
  zondag 25 april 2010 @ 18:37:19 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80701262
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Goed nieuws voor jou. Die tyfuskneuzen blijven nog een tijdje.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 25 april 2010 @ 18:44:52 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80701531
En alweer voor het 300000e jaar op rij kansloos in de Arena. Genieten .
2000 light years from home
  zondag 25 april 2010 @ 18:46:37 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80701599
Happel is oranjefan? Dat valt me nog het meest op namelijk. De 2-0 achterstand is volstrekt logisch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80701602
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Merkie het volgende:
En alweer voor het 300000e jaar op rij kansloos in de Arena. Genieten .
Deze wedstrijd had sowieso nooit plaats mogen vinden.

Maar dat maakt het niet minder genant dat we zo even die beker komen langsbrengen met een strik er omheen.
  zondag 25 april 2010 @ 18:47:52 #106
53267 TC03
pi_80701650
En waarom speelt Bruins? Biseswar of Cissé, a.u.b.
pi_80701665
Na 5 minuten al kansloos
Totaal gebrek aan inzet en omschakeling, dat is dodelijk tegen dit team. Onbegrijpelijk.

Bruins en El Ahmadi
pi_80701698
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:48 schreef Ruud het volgende:
Na 5 minuten al kansloos
Totaal gebrek aan inzet en omschakeling, dat is dodelijk tegen dit team. Onbegrijpelijk.

Bruins en El Ahmadi
El Ahmadi is ook niet zo snel, maar die raakt in elk geval niet telkens de bal kwijt.

Maar ja lekker relevant wat je aanvallend brengt als je in 7 minuten al twee doelpunten cadeau geeft.
  zondag 25 april 2010 @ 18:49:51 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80701717
Nouja, hopen op de 2-1 zodat het in De Kuip nog een wedstrijd is dan maar... Tegen beter weten in. De kans op 5-0 is aanzienlijk groter.
  zondag 25 april 2010 @ 18:51:18 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80701767
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:46 schreef TC03 het volgende:
Happel is oranjefan? Dat valt me nog het meest op namelijk. De 2-0 achterstand is volstrekt logisch.
Schrok er ook van. Heb ze al gezegd het weg te halen. Oranje.

Eerste 10 minuten gezien toen de televisie maar uitgezet. Dit was nou niet echt wat ik er van verwacht had. Laffe zooi...
Elite
Tegen TTIP
pi_80701768
Ik snap ook niet dat Tomasson telkens achter Vertongen aan moet. Zet gewoon een andere speler in die vrije ruimte.
pi_80701843
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed nieuws voor jou. Die tyfuskneuzen blijven nog een tijdje.
Zo gaat het bij Feyenoord tegenwoordig helaas ja. Je hoeft niet te presteren voor een miljoenencontract.
-
pi_80701866
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Eerste 10 minuten gezien toen de televisie maar uitgezet. Dit was nou niet echt wat ik er van verwacht had. Laffe zooi...
Waarom verwachte je het niet?
-
pi_80701867
Er moeten gewoon 0 supporters in de kuip zitten over 2 weken...
dat zou pas een afgang voor de knvb en alles wat met die kut beker te maken heeft..

ik hoorde trouwens dat de ME op het stadhuisplein tussenbeide moest komen tijdens rellen....
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 18:54:56 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80701877
Arrestaties in Rotterdam.
pi_80701886
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef ANTI-ALLES het volgende:
dat zou pas een afgang voor de knvb en alles wat met die kut beker te maken heeft..

ik hoorde trouwens dat de ME op het stadhuisplein tussenbeide moest komen tijdens rellen....
Mooi zo. Normaal tegen geweld, maar laat het nu maar zo uit de klauwen lopen dat de KNVB zoiets als dit nooit meer flikt.
-
  zondag 25 april 2010 @ 18:55:16 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80701891
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef ANTI-ALLES het volgende:

Nee, vanwege antisemitische leuzen .
pi_80701916
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Dit wisten we gewoon van te voren. Een fel Ajax dat in bloedvorm is tegen een mat Feyenoord dat al weken matig tot slecht speelt.
pi_80701923
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef Gert het volgende:
Arrestaties in Rotterdam.
Bron?
-
pi_80701930
quote:

[..]

Dit is toch precies hetgeen je van tevoren eigenlijk al weet wat er gaat gebeuren, en wat je uit je hoofd probeert te zetten tot het daadwerkelijk weer zo ver is?
pi_80701934
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mooi zo. Normaal tegen geweld, maar laat het nu maar zo uit de klauwen lopen dat de KNVB zoiets als dit nooit meer flikt.
Dit gaat sowieso meer dan een miljoen kosten.
  zondag 25 april 2010 @ 18:56:32 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80701939
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat je niet altijd direct van het negatieve hoeft uit te gaan. Tegen PSV, Twente en AZ lukt het, dus waarom niet tegen de joden. Jammer dat het dan binnen 10 minuten 2-0 staat door fouten van de jeugd.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 18:57:05 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80701962
  zondag 25 april 2010 @ 18:57:20 #124
53267 TC03
pi_80701970
quote:

[..]

Dat is dus precies hetgeen iedereen hier verwachtte maar jij debiel vond. Hate to say I told you so.
pi_80701980
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat je niet altijd direct van het negatieve hoeft uit te gaan. Tegen PSV, Twente en AZ lukt het, dus waarom niet tegen de joden. Jammer dat het dan binnen 10 minuten 2-0 staat door fouten van de jeugd.
Tegen PSV, Twente of AZ had ik er nog vertrouwen in gehad. Maar tegen Ajax kan dit elftal zich op de een of andere manier niet motiveren. Sterker nog: ze spelen in de Arena altijd de slechtste wedstrijd van het seizoen.
-
pi_80701984
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo? Als we tegen Ajax spelen dan is het allemaal ineens zenuwachting en slap
  zondag 25 april 2010 @ 18:57:52 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80701985
quote:
En er was politie op Gouda CS om joden te beveiligen en veel politie op Utrecht centraal. Nee, dit gaat inderdaad niet meer kosten, dan een wedstrijd in de Kuip.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 18:58:06 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80701996
Als het 2-1 wordt en iemand waarschuwt even dan zet ik 'm wel weer aan.
Maar het zal wel 4 of 5-0 worden uiteindelijk.
pi_80702003
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is dus precies hetgeen iedereen hier verwachtte maar jij debiel vond. Hate to say I told you so.
Ik had Happel zo graag gelijk gegeven. Vond het aan de ene kant wel mooi hoe hij vertrouwen hield, wou dat ik dat kon.
-
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 18:59:20 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80702045
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik had Happel zo graag gelijk gegeven. Vond het aan de ene kant wel mooi hoe hij vertrouwen hield, wou dat ik dat kon.
Het valt me al mee dat het tot de rust bij 2-0 is gebleven.
pi_80702089
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Het valt me al mee dat het tot de rust bij 2-0 is gebleven.
Ajax vind het ook wel best volgens mij.
pi_80702172
van de gijp zegt het ook....

echt belachelijk om in deze omstandigheden het dak dicht te doen...ik krijg dus bijval
  zondag 25 april 2010 @ 19:02:32 #133
53267 TC03
pi_80702181
Ajax speelt ook niet goed, Feyenoord krijgt best veel ruimte. Het is alleen jammer dat Wijnaldum en Bruins zelfs bij RKC niks klaar zouden spelen.
  zondag 25 april 2010 @ 19:02:42 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80702193
In Rotterdam wordt iedereen uit de café's gehaald en op de foto gezet. Op Zuid staat de ME voor een kroeg, omdat hetgeen binnenzat naar het centrum wilde.

Die willen echt graag dat het de 6de fout gaat.
Elite
Tegen TTIP
pi_80702272
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef Happel het volgende:
In Rotterdam wordt iedereen uit de café's gehaald en op de foto gezet. Op Zuid staat de ME voor een kroeg, omdat hetgeen binnenzat naar het centrum wilde.

Die willen echt graag dat het de 6de fout gaat.
Ze zijn echt op zoek, ja. Mensen arresteren vanwege 'leuzen', 'drugsgebruik', en zomaar mensen vasthouden omdat elders in de stad mensen worden gearresteerd. Gaat echt nergens over allemaal.
pi_80702331
Bruins
  zondag 25 april 2010 @ 19:27:59 #137
53267 TC03
pi_80703171
Waarom speelt Bruins nog?
pi_80703210
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef TC03 het volgende:
Waarom speelt Bruins nog?
pi_80703290
Tomasson eruit voor Cissé.
pi_80703732
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef heiden6 het volgende:
Tomasson eruit voor Cissé.
Is hier geen wedstrijdtopic voor?
AFC Ajax
pi_80704006
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Is hier geen wedstrijdtopic voor?
Pleur jij eens op met je geneuzel.
pi_80704025
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Pleur jij eens op met je geneuzel.
Pleur zelf op,kneus.
AFC Ajax
  zondag 25 april 2010 @ 19:52:46 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80704223
Nou, wat een trieste wedstrijd. Ajax speelde erg matig, maar we konden geen enkele vuist maken .
pi_80704261
Deerniswekkend.
pi_80704376
Jullie maken nog een kans...aldus de verslaggever .

Dat zal wat zijn. De beker in ontvangst nemen zonder de eigen supporters.
pi_80704504
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef rakez het volgende:
Jullie maken nog een kans...aldus de verslaggever .

Dat zal wat zijn. De beker in ontvangst nemen zonder de eigen supporters.
Ik zat me dood te ergeren aan die commentator die de hele tijd maar zitten doen alsof Feyenoord blij is of moet zijn met 2-0.

En Been die 10 minuten voor tijd gaat wisselen, 2-0 achter, dan denk je: wie zal er komen? Makaay? Biseswar? Castaignos?

En dan komt Kelvin Leerdam erin, en ja, met zo'n laffe instelling ga je nooit iets uithalen tegen Ajax. Je had nu alles of niets moeten spelen en voor de 2-1 moeten gaan. Met 2-0 ben je kansloos, het enige wat Ajax hoeft te doen op 6 mei is een doelpunt maken en dan is het einde oefening.
pi_80704589
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zat me dood te ergeren aan die commentator die de hele tijd maar zitten doen alsof Feyenoord blij is of moet zijn met 2-0.

En Been die 10 minuten voor tijd gaat wisselen, 2-0 achter, dan denk je: wie zal er komen? Makaay? Biseswar? Castaignos?

En dan komt Kelvin Leerdam erin, en ja, met zo'n laffe instelling ga je nooit iets uithalen tegen Ajax. Je had nu alles of niets moeten spelen en voor de 2-1 moeten gaan. Met 2-0 ben je kansloos, het enige wat Ajax hoeft te doen op 6 mei is een doelpunt maken en dan is het einde oefening.
Daarbuiten heeft Feyenoord geen echte kansen gehad...kansloos dus.
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 20:00:42 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80704603
quote:

Het is lastig hè. Ga je voor de 2-1 dan moet je de deur ook verder openzetten.

Dit gaat heel moeilijk worden maar het is niet onmogelijk.
pi_80704861
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Niets ten nadele van Leerdam, maar totaal ongeschikt voor deze wedstrijd. Ik dacht dat Bruins er eindelijk af ging bij die wissel, maar het was Tomasson.
pi_80704885
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Reken maar dat zij scoren, wij gaan er zeker geen 4 maken
pi_80704900
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Ruud het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Niets ten nadele van Leerdam, maar totaal ongeschikt voor deze wedstrijd. Ik dacht dat Bruins er eindelijk af ging bij die wissel, maar het was Tomasson.
Been, de koning van de wissels.
-
pi_80704980
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Been, de koning van de wissels.
Op zich wel goed dat hij El Ahmadi eruit haalde, alleen 80 minuten te laat
pi_80705097
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Ruud het volgende:

[..]

Op zich wel goed dat hij El Ahmadi eruit haalde, alleen 80 minuten te laat
Idd, wat baal ik dat wij met zo'n mislukt wijf opgescheept zitten. Wat een contrast met Enoh, zo'n speler zou Feyenoord ontzettend hard kunnen gebruiken op het middenveld.
-
  zondag 25 april 2010 @ 20:19:10 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80705388
Ik snap jullie niet hoor, El Ahmadi was één van de weinigen die een redelijk tot goede wedstrijd speelde. Maar goed, het is populair om hem te bashen.
  zondag 25 april 2010 @ 20:21:10 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80705460
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
Ik snap jullie niet hoor, El Ahmadi was één van de weinigen die een redelijk tot goede wedstrijd speelde. Maar goed, het is populair om hem te bashen.
Speelde inderdaad prima, weleens gekeken naar de jongens om hém heen, gek dat ie geen bal af kan geven als niemand zich aanbied of vrij wenst te lopen.
Maar jongens, die Bruins was weer ouderwets dramatisch bezig.

Ik mag hopen dat Cissé echt niet fit genoeg was voor 90 minuten voetbal, die straalt in éen actie al meer uit dan zo'n Bruins.
pi_80705537
quote:
Hij neemt gewoon telkens teveel risico in z'n spel, daardoor ontstaan vaak gevaarlijke situaties. Dat ie dan ook af en toe een duel wint doet daar niets aan af.
pi_80705572
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Speelde inderdaad prima, weleens gekeken naar de jongens om hém heen, gek dat ie geen bal af kan geven als niemand zich aanbied of vrij wenst te lopen.
Daar scheelt het ook aan inderdaad. Maar blijf dan niet met die bal lopen vlak voor je eigen zestien, maar ram 'm naar voren.
  zondag 25 april 2010 @ 20:30:29 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80705793
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

Daar scheelt het ook aan inderdaad. Maar blijf dan niet met die bal lopen vlak voor je eigen zestien, maar ram 'm naar voren.
Ik ben het met je eens dat ie iets téveel risico in z'n spel legt op de verkeerde posities, maar weet zeker dat hij zou uitblinken in dit team als de rest rondom hem het spelletje ook begreep.
Die gozer kan zo goed voetballen, jammer dat ie met de verkeerde jongens moet spelen.

Overigens vond ik Feyenoord vandaag naar verwachting spelen, rustig geduldig met inzet op het middenveld en veel druk op de linies maar door een foutje van Mulder die gewoon met meer vertrouwen uit z'n goal had moeten komen en een geweldige goal in 2 minuten je complete pot verziekt.
Jammer dat bepaalde counters dan niet lukken (zie die verneukte bal in het begin op Tomasson na de 0-2 waarbij ie zo door had kunnen lopen of Bruins die net/net-niet buitenspel stond), anders had het nog een leuke pot kunnen worden, nu vrees ik een suffe 2e wedstrijd die het aanzien óok niet waard is.
pi_80706173
Wijnaldum overigens lekker tegen elk aannemelijk bod wegdoen, krijgen ze die klote-Bruins er gratis bij. Elke speler die een beetje inzet toont heeft een hoger rendement.
-
pi_80706267
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, lastig is het sowieso, maar je moet het toch in elk geval proberen.
pi_80706306
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:40 schreef Ritmo het volgende:
Wijnaldum overigens lekker tegen elk aannemelijk bod wegdoen, krijgen ze die klote-Bruins er gratis bij. Elke speler die een beetje inzet toont heeft een hoger rendement.
Ook als dat bod uit Amsterdam komt? Vind zelf dat Wijnaldum het grootste talent is die Feyenorrd op dit moment heeft.
pi_80706384
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef TTD het volgende:

[..]

Ook als dat bod uit Amsterdam komt? Vind zelf dat Wijnaldum het grootste talent is die Feyenorrd op dit moment heeft.
Dat zegt misschien meer over de staat van Feyenoord op dit moment.
Na 3 jaar in het eerste moet die jongen toch eindelijk eens bepalend gaan worden. Waarom kan zo'n Siem de Jong wel een kans benutten en schiet Wijnaldum als een bejaard wijf?
-
pi_80706712
quote:
Inderdaad. Vond El Ahmadi vandaag de beste Feyenoorder. Die gozer kan geweldig voetballen, alleen kan hij die bal nergens afleveren. Ik denk dat El Ahmadi in Amsterdam zomaar uitblinker kan zijn. Bruins vond ik eigenlijk ook heel redelijk. Het lijkt allemaal wat slap, maar als je puur kijkt naar wat hij in balbezit heeft gedaan was het allemaal niet zo slecht. Dat schot was ook helemaal niet makkelijk, en de kans voor landzaat kwam ook door een goede bal van Bruins.

Ik heb mij wel geërgerd aan Gini. Vond dat lang wel een aardig talent, maar ik denk niet dat hij het ver gaat schoppen. Typisch zo'n speler bij wie het er wel aardig uitziet, maar nooit wat oplevert. Hij gaat nooit diep, krijgt dus nooit een bal in de loop, en als hij de bal een keer krijgt gaat hij heel druk doen om steevast de verkeerde oplossing te zoeken. Verder denk ik dat Landzaat niet in dit team past, met Fer en Ahmadi heb je controle genoeg, dan heb je nog een brug nodig tussen aanval en verdediging. Denk dat Guzman(al zie ik die persoonlijk liever nooit meer in een Fey'noord shirt) of Babo daar veel geschikter voor zijn
pi_80706791
Jammer, eigenlijk was er vrij weinig aan de hand. Wel weinig kansen, maar ja... Helaas hebben we niet gescoord, nu wordt het nog lastig...

Vond trouwens de 1-0 een overtreding.
pi_80707370
Woede

verdriet

ongeloof

HOOP
pi_80708545
ik zeg gewoon dat het gespeeld is, been had gewoon op die tegentreffer moet gokken. Zij scoren altijd wel 1 doelpunt, en wij maken er gewoon geen 4.

Het was gewoon schrijnend om te zien dat bij ons de precisie niet aanwezig is. Jongens als fer en wijnaldum die alleen maar verkeerde keuzes maken, zowel met als zonder de bal. Als we al aan combineren toekwamen, dan begonnen we op het middenveld en eindigden we bij mulder.

Wij hebben gewoon met teveel ontzag voor hun. Geen lef en bluf en daar wordt je dan op afgetroeft.
#12 is not for sale!
pi_80708783
El Ahmadi kan echt wel voetballen hoor . Maar idd als je spelers als Bruins en een half fitte vlaar en wat solisten om hem heen laat lopen gaat dat dus niet werken .

Door balverlies van Bruins kan hij nooit mee naar voren zonder het deksel op de neus te krijgen ( 6e minuut) en zo totaal niet bezig met datgene dat zo bij zijn specifieke takenpakket hoort namelijk de opbouw regelen ...
pi_80709126
El Ahmadi vond ik wel redelijk. Ik had verwacht dat in de rust Bruins eruit zou gaan voor Biseswar.
pi_80709943
Ik begin steeds meer te twijfelen aan Been...

Echt onbegrijpelijk dat hij constant Bruins maar blijft opstellen en laat invallen...die goser heeft al 2 geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld ...

Wil hij hem soms in de etalage zetten ofzo? Die goser voegt echt helemaal geen klote toe en doet werkelijk alles fout, als je dergelijke spelers blijft opstellen verdien je het gewoon ook niet om te winnen....
pi_80710610
Ongelooflijk wat speelde Ajax slecht zeg, bijna elke speler speelde ver onder zijn niveau, de eerste minuten nagelaten. Zoals van der Gijp zei: "De slechtste thuiswedstrijd van Ajax dit seizoen", daar kan ik mij wel in vinden.
Gelukkig won Ajax nog met 2-0 van feyenoord, maar ja dat is ook niet zo heel moeilijk.
pi_80710690
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan Been...

Echt onbegrijpelijk dat hij constant Bruins maar blijft opstellen en laat invallen...die goser heeft al 2 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld ...

Wil hij hem soms in de etalage zetten ofzo? Die goser voegt echt helemaal geen klote toe en doet werkelijk alles fout, als je dergelijke spelers blijft opstellen verdien je het gewoon ook niet om te winnen....
pi_80710795
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef Haringkop het volgende:
ik zeg gewoon dat het gespeeld is, been had gewoon op die tegentreffer moet gokken. Zij scoren altijd wel 1 doelpunt, en wij maken er gewoon geen 4.

Het was gewoon schrijnend om te zien dat bij ons de precisie niet aanwezig is. Jongens als fer en wijnaldum die alleen maar verkeerde keuzes maken, zowel met als zonder de bal. Als we al aan combineren toekwamen, dan begonnen we op het middenveld en eindigden we bij mulder.

Wij hebben gewoon met teveel ontzag voor hun. Geen lef en bluf en daar wordt je dan op afgetroeft.
Clubs die hoger staan en dat ook geprobeerd hebben werden met grotere (0-3 & 1-4) naar huis gestuurd .
Bij 3-0 of meer komt er zeker niemand meer kijken . Denk al met al terechte angst .
pi_80712309
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Ajax30 het volgende:
Ongelooflijk wat speelde Ajax slecht zeg, bijna elke speler speelde ver onder zijn niveau, de eerste minuten nagelaten. Zoals van der Gijp zei: "De slechtste thuiswedstrijd van Ajax dit seizoen", daar kan ik mij wel in vinden.
Gelukkig won Ajax nog met 2-0 van feyenoord, maar ja dat is ook niet zo heel moeilijk.
dat is een kwaliteit van Feyenoord, om de tegenstander slecht te laten spelen.
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 23:29:09 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80714239
Napraten over de eerste bekerfinale bij Studio Voetbal. Het gesprek komt op de tweede helft van Feyenoord - Twente. En hoe goed Feyenoord toen speelde. En wat voor draai geeft Jack van Gelder eraan: Twente heeft Feyenoord toen laten winnen in ruil voor een overwinning in Enschede voor de competitie.

Wat een ellende, die sportpresentatie. Eerst die domme eikel van een Humberto Tan bij de live-wedstrijd, en 's avonds Jack.
pi_80715044
Zei Jack dat echt?
-
  zondag 25 april 2010 @ 23:58:18 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80715086
Waarom kijkt iedereen dat soort pauperprogramma's dan ook? Jaren geleden al mee gekapt. Het voegt niks toe en de meningen zijn altijd zo gekleurd.
Elite
Tegen TTIP
pi_80715105
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
Napraten over de eerste bekerfinale bij Studio Voetbal. Het gesprek komt op de tweede helft van Feyenoord - Twente. En hoe goed Feyenoord toen speelde. En wat voor draai geeft Jack van Gelder eraan: Twente heeft Feyenoord toen laten winnen in ruil voor een overwinning in Enschede voor de competitie.

Wat een ellende, die sportpresentatie. Eerst die domme eikel van een Humberto Tan bij de live-wedstrijd, en 's avonds Jack.
Waarom kijk je daarnaar?
pi_80715171
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:58 schreef Happel het volgende:
Waarom kijkt iedereen dat soort pauperprogramma's dan ook? Jaren geleden al mee gekapt. Het voegt niks toe en de meningen zijn altijd zo gekleurd.
Ik vind het wel interessant en vermakelijk. Kijk liever die programma's dan Feyenoord TV, ik wil graag wel horen wat de meningen van 'buitenaf' over Feyenoord zijn en bovendien komen er wel eens interessante nieuwtjes voorbij.
-
pi_80715272
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Gert het volgende:

Heb jij een ander programma gezien zeker
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 00:06:00 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80715299
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:57 schreef Ritmo het volgende:
Zei Jack dat echt?
Ja. Echt vies backstabben om te proberen een geweldige prestatie in een zinderende Kuip van zijn waarde te ontdoen.
Je zág gewoon ook aan 'm dat-ie wist dat het een valse opmerking was. De zelfingenomen kwal.
pi_80715340
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja. Echt vies backstabben om te proberen een geweldige prestatie in een zinderende Kuip van zijn waarde te ontdoen.
Je zág gewoon ook aan 'm dat-ie wist dat het een valse opmerking was. De zelfingenomen kwal.
Ach, geniet gewoon van zijn frustratie over het feit dat Ajax alweer geen kampioen wordt.

Of nog beter, kijk niet naar die kneuzenkermis.

Zeg het maar, jongens!
pi_80715368
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind Jack altijd wel in elk geval z'n best doen om een beetje neutraal over te komen, ik hoor hem eigenlijk niet vaak negatief over Feyenoord. Derksen is veel erger.
-
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 00:08:48 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80715375
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:05 schreef Righteous het volgende:

[..]

Heb jij een ander programma gezien zeker
Huh?
Nou kijk het nog maar eens terug dan. Ik zal het zo letterlijk mogelijk uit m'n hoofd proberen te citeren. Jack: "Ik vond het opvallend hoe Twente er die tweede helft niet meer aan te pas kwam. Ik had de indruk... jongens, jullie de beker, wij de competitie."
Daarna werd er nog gevraagd of hij écht dacht dat het zo gegaan was, en dat bevestigde hij,
pi_80715424
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind Jack altijd wel in elk geval z'n best doen om een beetje neutraal over te komen, ik hoor hem eigenlijk niet vaak negatief over Feyenoord. Derksen is veel erger.
Die is altijd overal negatief en cynisch over, dat zegt niets.
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 00:11:01 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80715446
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ach, geniet gewoon van zijn frustratie over het feit dat Ajax alweer geen kampioen wordt.

Of nog beter, kijk niet naar die kneuzenkermis.

Zeg het maar, jongens!
Da's het beste ja, ik kijk er niet meer naar.

Ritmo, VI vind ik wel weer leuk. En Derksen zeikt álles af, die heeft niet speciaal de pik op Feyenoord.
pi_80715482
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh?
Nou kijk het nog maar eens terug dan. Ik zal het zo letterlijk mogelijk uit m'n hoofd proberen te citeren. Jack: "Ik vond het opvallend hoe Twente er die tweede helft niet meer aan te pas kwam. Ik had de indruk... jongens, jullie de beker, wij de competitie."
Daarna werd er nog gevraagd of hij écht dacht dat het zo gegaan was, en dat bevestigde hij,
K heb gekeken maar is me niet opgevallen . Zal morgen wel ff terugkijken .
Maar idd , Jack is niet negatief over Feyenoord . Dat hele gelul over Studio Ajax heb ik ook altijd overtrokken gevonden . Niet negatiever als een Derksen en VI ofzo .
pi_80715520
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die is altijd overal negatief en cynisch over, dat zegt niets.
Over Feyenoord nog meer dan gemiddeld.
-
pi_80715561
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Over Feyenoord nog meer dan gemiddeld.
Laatst zei die Derksen ook zoiets dat ze bij 020 dom bezig waren (financieel) en dat als ze niet uitkeken ze zelfs zouden afglijden naar het niveau Feyenoord
pi_80715585
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef Righteous het volgende:

[..]

Laatst zei die Derksen ook zoiets dat ze bij 020 dom bezig waren (financieel) en dat als ze niet uitkeken ze zelfs zouden afglijden naar het niveau Feyenoord
Ajax is er nog op tijd bij denk ik. Zeker met de CL in zicht nu. Misschien hebben wij ze zelfs wakker laten schrikken.
-
pi_80715588
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef Righteous het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk ook, eigenlijk zijn wij verder want Ajax verkeert nog in de ontkennigsfase en moet nog het dal in vallen.
pi_80715672
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk ook, eigenlijk zijn wij verder want Ajax verkeert nog in de ontkennigsfase en moet nog het dal in vallen.
Denk dat het wel meevalt en idd als ze deze keer in de voorrondes niet tegen Kopenhagen loten is er nog hoop voor onze amsterdamse vrienden
Mja derksen is ook bedreigt door Feyenoordhooligans en hij durft niet eens meer bij de Kuip te komen dit terwijl hij en Genee nog wel regelmatig items bij die arena maken . Hij is zo objectief zegt die maar ondertussen heeft hij volgens mij wel zn voorkeuren naast NEC
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 00:22:06 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80715704
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ajax is er nog op tijd bij denk ik. Zeker met de CL in zicht nu. Misschien hebben wij ze zelfs wakker laten schrikken.
Het is toch haast traditie dat die in de voorronde gezellig worden uitgeschakeld?
pi_80715710
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Want? Als ze de komende jaren (V)CL spelen en de selectie opruimen plus nog flinke bedragen voor o.a. Suarez ontvangen is er niets aan de hand daar.
-
pi_80715716
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is toch haast traditie dat die in de voorronde gezellig worden uitgeschakeld?
Ook dan krijg je nog een idioot hoog bedrag geloof ik.
-
pi_80715720
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:58 schreef Happel het volgende:
en de meningen zijn altijd zo gekleurd.
Een mening is per definitie gekleurd. Iedereen heeft namelijk een eigen referentiekader, pauper.
pi_80715737
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Want? Als ze de komende jaren (V)CL spelen en de selectie opruimen plus nog flinke bedragen voor o.a. Suarez ontvangen is er niets aan de hand daar.
Wanneer Suárez en Pantelic deze zomer vertrekken is Ajax van hetzelfde niveau als wij.
pi_80715751
quote:

[..]

Die (V) hebben ze niet zoveel aan . Volgens mij gaat het cashen pas beginnen in de groepfase . Mja boeiend , hoop dat ze er lekker in die voorronde uitrotten
pi_80715762
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:24 schreef Righteous het volgende:

[..]

Die (V) hebben ze niet zoveel aan . Volgens mij gaat het cashen pas beginnen in de groepfase . Mja boeiend , hoop dat ze er lekker in die voorronde uitrotten
Bij voorkeur door een flutploegje.
pi_80715781
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wanneer Suárez en Pantelic deze zomer vertrekken is Ajax van hetzelfde niveau als wij.
Suarez vertrekt alleen als ie een goed WK speelt. En Pantelic is vervangbaar.
-
pi_80715795
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nadeel is dan wel dat Twente al het geld krijgt (20 miljoen) en je straks pijnlijke situaties kan gaan krijgen dat ze op Wijnaldum of Fer gaan bieden.
-
pi_80715805
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

echt he

Dr was in dat bekerfinale topic zo'n neus die riep dit :
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

FF serieus ik kon vandaag niet, maar bij een serieus te nemen tegenstander had ik wel geregeld dat ik beschikbaar was. Je doet trouwens net of het de Champions Leaguefinale is ofzo.
Arrogante klootzakjes gun je toch bij voorbaat niets
pi_80715861
Duidelijk vandaag werd wel weer dat wij voor volgend jaar een bikkel op het middenveld nodig hebben. Techniek hebben we genoeg, maar een balveroveraar ontbreekt. En verder spelers met scorend vermogen natuurlijk.
-
pi_80715872
Zou Been bereid zijn Bruins weg te doen ? Snap met alle respect niet wat hij in die jongen ziet .
pi_80715943
Bruins is Beens troetelkindje en geen club wil hem momenteel dus nee.

Ik vraag me nog steeds af waarom die Bruins niet voor 10 % meer inzet kan geven na alle kritiek.
Als je hem op een gegeven moment tijdens een counter die bal over de lijn zag spelen op de helft van Ajax, hoe kun je dat verdomme doen als je met 2-0 achterstaat en je met de 2-1 met een wereld van verschil de 2e wedstrijd ingaat? En dat halve schot van hem op doel van Stekelenburg, alsof ie nog 5 kansen zou krijgen...

Die jongen heeft zoveel techniek, maar die houding.
-
pi_80716228
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Ritmo het volgende:
Bruins is Beens troetelkindje en geen club wil hem momenteel dus nee.

Ik vraag me nog steeds af waarom die Bruins niet voor 10 % meer inzet kan geven na alle kritiek.
Als je hem op een gegeven moment tijdens een counter die bal over de lijn zag spelen op de helft van Ajax, hoe kun je dat verdomme doen als je met 2-0 achterstaat en je met de 2-1 met een wereld van verschil de 2e wedstrijd ingaat? En dat halve schot van hem op doel van Stekelenburg, alsof ie nog 5 kansen zou krijgen...

Die jongen heeft zoveel techniek, maar die houding.
ja maarja ..... Geen geld en een doorlopend contract dus als Bruins niet weggaat zal het conform de nieuwe beleidsbepalingen moeilijk worden een nieuwe speler voor die positie aan te trekken
pi_80716251
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:56 schreef Righteous het volgende:

[..]

ja maarja ..... Geen geld en een doorlopend contract dus als Bruins niet weggaat zal het conform de nieuwe beleidsbepalingen moeilijk worden een nieuwe speler voor die positie aan te trekken
Tsja, z'n rendement is echt laag dus qua efficientie is elke (minder technische) speler die wél knokt een vooruitgang. Als je 5 goals per seizoen kan maken doe je het al beter.

Allemaal heel mooi, dat spel maar het gaat uiteindelijk om doelpunten.
-
pi_80716293
Dan liever en Babovic die zich kapotwerkt.
pi_80716305
Precies. Maar die zal ook wel z'n laatste minuten in Feyenoord-shirt hebben gemaakt denk ik...
-
pi_80716314
Babovitc Die gast gaat toch ook weg aan het einde van het seizoen ? Wel lekker goedkoop
Kunnen we beter nog wat jeugdspelers laten doorstromen . Zullen vast wel falen her en der maar veel slechter dan de huidige situatie met Bruins kan bijna niet
  maandag 26 april 2010 @ 01:06:10 #210
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_80716337
In dit elftal heeft een scorende spits echt prioriteit. Daarnaast zou een bikkelende verdedigende middenvelder niet misstaan. El Ahmadi, "altijd aanspeelbaar en wil altijd de bal hebben", is voetballend gewoon erg goed maar mist de verdedigende kwaliteiten voor de positie als verdedigende middenvelder. Als hij iemand naast hem heeft die dat wel heeft heb je dat opgelost. Stefan de Vrij speelde (weer) een goede wedstrijd overigens
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_80716363
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:04 schreef Righteous het volgende:
Babovitc Die gast gaat toch ook weg aan het einde van het seizoen ? Wel lekker goedkoop
Kunnen we beter nog wat jeugdspelers laten doorstromen . Zullen vast wel falen her en der maar veel slechter dan de huidige situatie met Bruins kan bijna niet
Doen we nog zaken met Feyenoord Ghana? Kunnen we daar geen harde Afrikaanse bikkel vandaan halen ofzo?
-
pi_80716385
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:06 schreef Aloulou het volgende:
In dit elftal heeft een scorende spits echt prioriteit. Daarnaast zou een bikkelende verdedigende middenvelder niet misstaan. El Ahmadi, "altijd aanspeelbaar en wil altijd de bal hebben", is voetballend gewoon erg goed maar mist de verdedigende kwaliteiten voor de positie als verdedigende middenvelder. Als hij iemand naast hem heeft die dat wel heeft heb je dat opgelost. Stefan de Vrij speelde (weer) een goede wedstrijd overigens
Makaay is echt niet minder als die kneus van ajax . pantelic ofzo Alleen als je hem in een systeem laat spelen waar hij niet tot zn recht komt zoals vd Gijp steeds roept ..........
Maak me wel zorgen om die jonkies . Spelen niet superslecht maar lijkt wel of de ontwikkeling van Wijnaldum , Fer , Leerdam enzo een beetje stil staat
pi_80716393
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doen we nog zaken met Feyenoord Ghana? Kunnen we daar geen harde Afrikaanse bikkel vandaan halen ofzo?
Volgens mij is dat ook min of meer opgedoekt . Deel van de rechten is naar een of andere Amerikaanse investeerder dus misschien kun je er wel wat vandaan halen alleen dan levert het weer geen klote op mocht hij goed spelen
pi_80716403
Is uberhaupt nog wel iets van ons niet van investeerders?
-
pi_80717886
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA in je dromen! Kom op, wees een beetje realistisch. Op elke positie heeft Ajax betere spelers. Alleen el Ahmadi en Vlaar zijn nog redelijke spelers, de rest is bagger.
pi_80718034
In ieder geval hoeven ze in Amsterdam nu niet meer aan te komen met het verhaal dat Feyenoord in Enschede met opzet belabberd heeft gespeeld, het is gewoon niet beter .
pi_80718710
Vond Bruins niet eens zo slecht spelen , die had tenminste nog diepgang ..
Wijnaldum moet gewoon zijn acties durven aangaan en afmaken..
en Cisse , pfff wat een ontzettend slechte speler is dat zeg , veel te langzaam en helemaal niet dreigend.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80718813
quote:

[..]

Ook dan krijg je nog een idioot hoog bedrag geloof ik.
Dan mag je niet eens meedelen in de Champions League pot. De kampioen moet dus ook hopen dat de nummer 2 zich niet plaatst, want dan krijgt die ploeg het hele voor Nederland gereserveerde bedrag
pi_80718827
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:14 schreef Ritmo het volgende:
Is uberhaupt nog wel iets van ons niet van investeerders?
Bruins
pi_80719017
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:06 schreef Aloulou het volgende:
We hebben Leerdam, een prima verdedigende middenvelder en Fer. We hebben El Ahmadi niet nodig. Gewoon lekker voor op de bank. Hoewel ik hem in staat zie zelfs dan nog de bal te willen komen brengen Jammer dat Landzaat ws. weggaat, die heb ik ook liever. Met EA naast je kom je niet aan je spel toe omdat ie continu uit positie loopt, zich vastloopt, mensen laat lopen en ziekenhuisballen geeft.

Bruins ook: drama. Diepgang ja, maar kop omlaag en doorrammen ho maar. Je staat daar in een fokking bekerfinale en je straalt iets uit van "Nou ja, de bal in ieder geval een paar meter naar voren verplaatst. Wat eten we vanavond?" Gewoon niet opstellen, alles is beter. Denk dat ie in de etalage moet ofzo, een andere reden voor zijn aanwezigheid in de basis kan ik niet verzinnen.

Dus met alleen een scorende spits en die twee kontjes op de bank ben ik tevreden
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 26 april 2010 @ 09:50:59 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80719436
Juist El Ahmadi hebben we nodig. Kan je beter Fer of Leerdam op de bank houden. Een speler die El Ahmadi uit de wind houdt, waardoor hij zijn passes kan rondstrooien. Dat is wat we nodig hebben. Plus die scorende spits inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_80719644
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef Happel het volgende:
Juist El Ahmadi hebben we nodig. Kan je beter Fer of Leerdam op de bank houden. Een speler die El Ahmadi uit de wind houdt, waardoor hij zijn passes kan rondstrooien. Dat is wat we nodig hebben. Plus die scorende spits inderdaad.
Nou, nee. EA moet niet alleen uit de wind gehouden worden, hij veroorzaakt gewoon chaos waar ie ook loopt, op de verkeerde manier. Ik denk dat er een stuk meer rust op het middenveld zal ontstaan als hij er niet instaat en de rest van de spelers weer aan hun taken toekomt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 26 april 2010 @ 10:54:18 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80720990
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, nee. EA moet niet alleen uit de wind gehouden worden, hij veroorzaakt gewoon chaos waar ie ook loopt, op de verkeerde manier. Ik denk dat er een stuk meer rust op het middenveld zal ontstaan als hij er niet instaat en de rest van de spelers weer aan hun taken toekomt
Totaal niet mee eens. Hij is de enige speler waar nog creativiteit van komt. Als we iets niet moeten doen is zoiets beteugelen. Been zou het spel rondom hem moeten centreren en dat kan middels een sterke speler naast hem. Iemand die schoffelt, schopt, irriteert.
quote:
Feyenoord trommelt pers bijeen

Datum: 26-apr-2010 10:34

Feyenoord trommelt pers bijeen Feyenoord belegt maandagmiddag vanaf 12.30 uur een persconferentie. Het is onbekend welk onderwerp aan de orde komt. De bijeenkomst heeft plaats in de Fred Blankemeijerzaal, het voormalige perscentrum, in de Kuip.

De selectie van Feyenoord werkt maandag vanaf 10.30 uur een hersteltraining af. De Rotterdammers verloren zondag de eerste bekerfinale van Ajax met 2-0. De return is over tien dagen in de Kuip.

Feyenoord sluit de eredivisie zondag af met een thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. (MA)
Wat zou er staan te gebeuren?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 april 2010 @ 11:03:19 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80721239
sv voor iedereen die gisteren opgepakt is.
  maandag 26 april 2010 @ 11:03:30 #225
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80721245
Misschien stapt het bestuur op? Of gaat Beenhakker naar België?
pi_80721273
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef PLAE@ het volgende:
En daar moet je zo'n geheimzinnige persconferentie voor beleggen?
  maandag 26 april 2010 @ 11:07:11 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80721356
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef PLAE@ het volgende:
Haha, dat zou helemaal van de zotte zijn. Staan er vanavond weer een paar honderd voor het Maasgebouw.
Elite
Tegen TTIP
pi_80721418
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Haha, dat zou helemaal van de zotte zijn. Staan er vanavond weer een paar honderd voor het Maasgebouw.
Nog een paar maandjes zo door en de Kuip is leeg.
-
  maandag 26 april 2010 @ 11:13:46 #229
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80721562
Rijnmond meldt dat Makaay stopt en jeugdtrainer wordt. Maar het lijkt me sterk dat je daar een ingelaste pc over belegt.
  maandag 26 april 2010 @ 11:16:10 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80721637
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Klummie het volgende:
Rijnmond meldt dat Makaay stopt en jeugdtrainer wordt. Maar het lijkt me sterk dat je daar een ingelaste pc over belegt.
Als dat alles is inderdaad...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 april 2010 @ 11:18:36 #231
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80721714
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Happel het volgende:

[..]

ja zou idioot zijn maar hier gaat men wel naar toe met deze media tendens.

Maar daar zal die persconferentie niet voor zijn
pi_80721769
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens. Hij is de enige speler waar nog creativiteit van komt. Als we iets niet moeten doen is zoiets beteugelen. Been zou het spel rondom hem moeten centreren en dat kan middels een sterke speler naast hem. Iemand die schoffelt, schopt, irriteert.
[..]

Daar ben ik het nou weer niet mee eens
Wijnaldum, Bruins, Biseswar, het aanvallende middenveld loopt over van creatieve mensen. Het is dat Tomasson er vaak tussen loopt en sleurt en werkt, anders zou niemand taken uitvoeren. Daarom ligt er al veel druk op de stofzuigende types. En dan komt EA eraan en gaat aan de wandel tot ie vast staat. Aanval reageert door uit te lopen. Bal kwijt, middenveld uit elkaar en hoppa, de tegenstander gaat er zo overheen.

En ook erg benieuwd wat het nieuws is...
pi_80721814
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Klummie het volgende:
Bij ons?
-
pi_80721840
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij ons?
Ja
  maandag 26 april 2010 @ 11:27:07 #235
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80721965
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij ons?
Yup.
pi_80722022
Feyenoord gaat surseance van betaling aanvragen.
pi_80722069
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord gaat surseance van betaling aanvragen.
Zichzelf failliet verklaren dus? Waar haal je die onzin vandaan?
-
pi_80722129
Vlaar naar Werder Bremen.
pi_80722178
Een rijke Rus die Feyenoord over neemt.
pi_80722229
zolang ze die persconferentie niet beginnen met de woorden: "we gaan iets nieuws doen......" is er weinig aan het handje denk ik...
doen ze dat wel dan heb je de poppen aan het dansen
  maandag 26 april 2010 @ 11:35:49 #241
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80722258
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zichzelf failliet verklaren dus? Waar haal je die onzin vandaan?
Dirk speculeert ook hoor, net als wij allen.
pi_80722270
Een fusie met Ajax.
-
pi_80722273
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dirk speculeert ook hoor, net als wij allen.
dit waarschijnlijk:

Makaay vindt het na zeventien jaar mooi geweest
26/04/2010 11:28

De KNVB-bekerfinale tegen Ajax van donderdag 6 mei wordt de allerlaatste wedstrijd van Feyenoorder Roy Makaay. De 35-jarige aanvaller houdt het na zeventien seizoenen en 315 doelpunten
voor gezien.

Ondanks de flirt met zijn eerste club Vitesse, zet Makaay na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan die hem roem opleverde in Spanje en Duitsland. In Nederland reikte de oud-international niet tot de top van het vaderlandse voetbal.

Makaay arriveerde in 2007 met hoge verwachtingen in De Kuip.
De oud-international bewees tijdens zijn eerste twee seizoenen zijn waarde voor de Rotterdamse club, maar moet deze jaargang genoegen nemen met een plek op het tweede plan.

Trainer Mario Been ziet in Makaay geen vaste waarde meer, waardoor de imposante carrière als een nachtkaars dreigt uit te gaan. De aanvaller is bezig aan een van zijn minst productieve seizoenen in zijn loopbaan. Alleen in zijn debuutjaar met Vitesse kwam Makaay minder tot scoren.

Doelpunten waren het handelsmerk van Makaay. Voordat hij naar Feyenoord verkaste maakte hij bij Vitesse, Tenerife, Deportivo La Coruña en Bayern München zijn faam waar. In 2003 kreeg hij als Europees topscorer de Gouden Schoen. In Duitsland verdiende hij met zijn spel als sluipmoordenaar de bijnaam Das Phantom.

Met 315 goals in 663 officiële duels kan Makaay bogen op een fraai moyenne. Op 6 mei in De Kuip krijgt hij tegen Ajax zijn laatste kans de fraaie cijfers luister bij te zetten.
pi_80722327
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:36 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dit waarschijnlijk:

Makaay vindt het na zeventien jaar mooi geweest
26/04/2010 11:28

De KNVB-bekerfinale tegen Ajax van donderdag 6 mei wordt de allerlaatste wedstrijd van Feyenoorder Roy Makaay. De 35-jarige aanvaller houdt het na zeventien seizoenen en 315 doelpunten
voor gezien.

Ondanks de flirt met zijn eerste club Vitesse, zet Makaay na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan die hem roem opleverde in Spanje en Duitsland. In Nederland reikte de oud-international niet tot de top van het vaderlandse voetbal.

Makaay arriveerde in 2007 met hoge verwachtingen in De Kuip.
De oud-international bewees tijdens zijn eerste twee seizoenen zijn waarde voor de Rotterdamse club, maar moet deze jaargang genoegen nemen met een plek op het tweede plan.

Trainer Mario Been ziet in Makaay geen vaste waarde meer, waardoor de imposante carrière als een nachtkaars dreigt uit te gaan. De aanvaller is bezig aan een van zijn minst productieve seizoenen in zijn loopbaan. Alleen in zijn debuutjaar met Vitesse kwam Makaay minder tot scoren.

Doelpunten waren het handelsmerk van Makaay. Voordat hij naar Feyenoord verkaste maakte hij bij Vitesse, Tenerife, Deportivo La Coruña en Bayern München zijn faam waar. In 2003 kreeg hij als Europees topscorer de Gouden Schoen. In Duitsland verdiende hij met zijn spel als sluipmoordenaar de bijnaam Das Phantom.

Met 315 goals in 663 officiële duels kan Makaay bogen op een fraai moyenne. Op 6 mei in De Kuip krijgt hij tegen Ajax zijn laatste kans de fraaie cijfers luister bij te zetten.
Daar gaan ze echt niet alle pers voor optrommelen.
Nee ik denk dat ze een statement gaan maken wat betreft de relschoppers.
pi_80722331
tsjah bruins heeft het weer gedaan bij iedereen. Het falen van wijnaldum en fer, de verkeerde keuzes van el ahmadi, een onzichtbare tomasson daar hoor je dan niemand over.
Het was gisteren op heel veel aspecten slecht, zoals w vaker dit seizoen alleen krijgen daar slechts 1 of 2 mensen de schuld van..

Die persconferentie? Feijenoord zal nav de ongeregeldheden van gisteren de tweede bekerfinale zonder publiek willen spelen ofzo iets.

Zou mij iig niks verbazen
#12 is not for sale!
pi_80722358
Kan iemand ff samenvatten wat er gister is gebeurt? Heb alles eigenlijk een beetje gemist.
pi_80722403
Feyenoord gaat een satellietclub worden van Real Madrid.
pi_80722406
Zonder publiek spelen moet je vooral doen ja, voor die 70 man die een keer 'Hamas' riepen?
Zo gaan de wat meer gematigde supporters straks over de streep, toch niets te verliezen...
-
pi_80722423
Beenhakker coach van Belgie?
-
  maandag 26 april 2010 @ 11:40:44 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80722456
Wat jochies zongen een liedje over Aboutaleb (iets met moeder, hoer, geld) en de M.E, die de hele middag al aanwezig was (?) vond het wel welletjes. Sloeg iedereen letterlijk de café's, zonder te kijken wie ze voor zich hadden, uit en arresteerde ze. Kunnen ze toch weer pochen dat er 71 hooligans zijn opgepakt.

Check wat een gevaarlijke hooligan:

Elite
Tegen TTIP
pi_80722513
Domme jochies dan, Aboutaleb wou juist 1 wedstrijd.
-
  maandag 26 april 2010 @ 11:46:47 #252
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80722685
Aboutaleb wil een wit voetje halen over de rug van Feyenoord heen, maar we vergeten Hoek van Holland echt niet hoor..
  maandag 26 april 2010 @ 11:47:43 #253
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80722718
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Ritmo het volgende:
Domme jochies dan, Aboutaleb wou juist 1 wedstrijd.
Yep maar was bereid de afspraak van de uitsupporters te schenden, 10.000 maar liefst. Gewoon dom.
pi_80722797
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef Klummie het volgende:

[..]

Yep maar was bereid de afspraak van de uitsupporters te schenden, 10.000 maar liefst. Gewoon dom.
Dat was idd niet slim, maar wel goed bedoeld.
-
pi_80722819
Stel je voor dat de KNVb naar aanleiding van gisteren heeft besloten het 2e duel niet meer te laten spelen.
pi_80722853
Ik denk niet dat het over Makaay gaat. Tijdens en na de persconferentie is er namelijk geen ruimte voor de pers om vragen te stellen. Dat zou een beetje vreemd zijn toch als het over het stoppen van Makaay zou gaan?
  maandag 26 april 2010 @ 11:52:31 #257
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80722865
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
Stel je voor dat de KNVb naar aanleiding van gisteren heeft besloten het 2e duel niet meer te laten spelen.
Dan belegt de knjb wel de pc

Overigens kan dat helemaal niet, dan is sowieso de eerste finale ook ongeldig.
  maandag 26 april 2010 @ 11:52:44 #258
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80722874
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat het over Makaay gaat. Tijdens en na de persconferentie is er namelijk geen ruimte voor de pers om vragen te stellen.
Waar staat dat?
pi_80722924
op de officiele website staat trouwens niets vermeld van een persconferentie?!
wat is eigenlijk jullie bron hiervoor?
pi_80722962
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:52 schreef Klummie het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Verschillende forums. Geen officiële bron dus.
pi_80722993
Jorien van de Herik komt terug.
pi_80723040
Wijnaldum naar Liverpool. Hij was namelijk niet aanwezig op de ochtendtraining.
pi_80723055
Op nu.nl staat het ook, denk dat het te maken heeft met Makaay inderdaad.
BFF met GGMM
pi_80723077
De laatste keer dat Feyenoord zo'n persconferentie belegde was met het vertrek van Verbeek.
pi_80723082
Nieuwe stadion gaat door dankzij de investering van ene Lodewijk Pincoffs.
pi_80723144
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De laatste keer dat Feyenoord zo'n persconferentie belegde was met het vertrek van Verbeek.
Is waarschijnlijk een laatste poging om toch sfeer en mensen in het stadion te krijgen op 6 mei.
De nadruk zal die dag dan liggen op het afscheid van Makaay en niet op de denne(n?)appel.
BFF met GGMM
pi_80723240
Kan je die pc nog ergens volgen eigenlijk?
pi_80723274
Leuk afscheid dan. Voor een stadion dat chagerijnig leeg is gestroomt na de 90e minuut...
-
pi_80723347
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je die pc nog ergens volgen eigenlijk?
Via de stream van radio Rijnmond denk ik
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 12:13:13 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80723449
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef DonRaja het volgende:
Op nu.nl staat het ook, denk dat het te maken heeft met Makaay inderdaad.
Yep. Het AD:
quote:
'Roy Makaay stopt met voetbal'

UPDATE ROTTERDAM - Roy Makaay hangt zijn kicksen aan de wilgen. De 35-jarige spits van Feyenoord maakt zijn laatste weken als profvoetballer vol en zal daarna aan de slag gaan als jeugdtrainer bij de Rotterdammers. Dat meldt RTV Rijnmond vandaag.

Om 12:30 uur heeft Feyenoord een persconferentie belegd, waarin het nieuws wereldkundig gemaakt zou moeten worden.

De aanvaller was dit seizoen onder de nieuwe trainer Mario Been niet zeker van een basisplaats. Makaay, die in zijn loopbaan tot 43 interlands kwam waarin hij zes keer scoorde, speelde eerder voor Vitesse, Tenerife, Deportivo la Coruna en Bayern München.

Later meer.
pi_80723752
RTV Rijnmond is er zelf ook nog niet heel zeker over dat het over Makaay gaat. Ze melde net dat als het belangrijk nieuws zou zijn er direct live geschakeld gaat worden.
pi_80723764
Weet iemand trouwens of ze dat alleen op Radio Rijnmond doen of ook op TV Rijnmond?
pi_80723892
Denk alleen radio eigenlijk.
-
  maandag 26 april 2010 @ 12:32:17 #274
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_80723930
Iemand al iets gehoord? Op radio Rijnmond hoor ik nog niks.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_80723981
Geruchten gaan dat het over iemands gezondheid gaat binnen de club...
  maandag 26 april 2010 @ 12:36:58 #276
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_80724053
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Is Leo gestikt in zijn sigaar?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_80724086
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Het is ook geen persconferentie maar alleen een mededeling en de pers mag geen vragen stellen.
pi_80724100
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

"I did not have sex with that man"
pi_80724102
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Cissé heeft z'n rechter kleine teen ook gebroken vorige maand?
-
  maandag 26 april 2010 @ 12:39:42 #280
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_80724121
Toch Makaay dus..zie www.feyenoord.nl
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_80724136
Dus toch Makaay. Wat een nieuws zeg
pi_80724150
Gelukkig dan maar. Was al bang dat iemand werkelijk gezondheidsproblemen zou hebben.
pi_80724176
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus toch Makaay. Wat een nieuws zeg
Inderdaad, moet je daar de pers voor optrommelen ?
pi_80724211
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, moet je daar de pers voor optrommelen ?
Ook voor het aankondigen van het afscheid van andere spelers he? Maar had idd ook wel in een persberichtje gekund. :'')
-
  maandag 26 april 2010 @ 12:44:31 #285
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_80724253
Ik zat net in de trein met een vriendin van het zusje van Ron (of zoals zij hem noemde: Ronnie) Vlaar, en die vertelde tegen corpslul Arend dat hij alreeds in gesprek is met Werder Bremen.
The Most Incredible, Baby
pi_80724271
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef RedGuy het volgende:
Ik zat net in de trein met een vriendin van het zusje van Ron (of zoals zij hem noemde: Ronnie) Vlaar, en die vertelde tegen corpslul Arend dat hij alreeds in gesprek is met Werder Bremen.
  maandag 26 april 2010 @ 12:45:29 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80724283
Vind het overigens wel een goede zaak dat hij als jeugdtrainer bij de club blijft.
Elite
Tegen TTIP
pi_80724332
Rijnmond meldt dat ze nog niet weten wat er tijdens de persconferentie is besproken.
  maandag 26 april 2010 @ 12:48:14 #289
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_80724342
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Oh, was dat al oud nieuws?
The Most Incredible, Baby
pi_80724394
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rijnmond meldt dat ze nog niet weten wat er tijdens de persconferentie is besproken.
Misschien zouden er eens iemand heen sturen dan?
-
pi_80724538
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:48 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Oh, was dat al oud nieuws?
Mwah redelijk, maar het verhaal alleen al geloof het best hoor, maar altijd leuk een vriendinnetje van de zus van Vlaar etc. etc etc.
pi_80724558
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Misschien zouden er eens iemand heen sturen dan?
Verslaggevers van Rijnmond gisteren ook ingeladen door de ME ?
pi_80724632
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit kan nog wel eens spannend worden!
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_80724735
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:58 schreef thomasss het volgende:

[..]

Dit kan nog wel eens spannend worden!
het staat al op alle sites hoor, van nu.nl tot vi en de officiele feyenoord website...het ging gewoon over makaay.
beetje onzinnige reden om een persconferentie te beleggen maar goed...alsof het over messi gaat ofzo
pi_80724770
Makaay stopt ermee en wordt spitsen-trainer voor Feyenoord.
pi_80724957
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Verslaggevers van Rijnmond gisteren ook ingeladen door de ME ?
Stadionverbod!
-
  maandag 26 april 2010 @ 13:15:18 #297
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80725097
Dat is nog eens baanbrekend nieuws zeg...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80727302
Hmmm, op de site staat niks over dat ie trainer wordt... Verder wel enigszins overdreven om hiervoor een persconferentie te beleggen
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 15:00:35 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80728628
Ik vind het wel mooi. Een beetje eerbetoon mag best. Het is toch een speler met een hele mooie carrièrre en ruim 40 interlands. Daar mag je best een persconferentie voor geven in plaats van dat even in een mailtje naar de pers te kwakken.
  maandag 26 april 2010 @ 15:33:31 #300
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80729738
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel mooi. Een beetje eerbetoon mag best. Het is toch een speler met een hele mooie carrièrre en ruim 40 interlands. Daar mag je best een persconferentie voor geven in plaats van dat even in een mailtje naar de pers te kwakken.
Ja, maar je kan het ook gewoon zeggen dat het daar omgaat. Ze deden erg geheimzinnig en er mochten geen pers vragen gesteld worden. Dan verwacht je op voorhand wel meer dan dat

En mooie carrier of niet, hij is niet helemaal geslaagd bij Feyenoord.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80729789
Waarom gaat Mario Been deze week alle Feyenoord-spelers castreren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')