abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81303177
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Mathijz het volgende:
Hoe kan ik jou morgen herkennen mallet? Om nou heel hard Fok! Te roepen
Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..
Ehm ik zal wel een grijze stoffen jas dragen met dit kutweer.. Blond kort haar.. Ik kom met een rode Peugeot.. Misschien moet jij ook maar even wat noemen want echt veel verder kom ik niet
pi_81303240
Morgen weer een woon/werk ritje van gouda naar amsterdam en dan s'avonds weer terug. Hopelijk is het een mooie auto
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_81304532
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..
Ehm ik zal wel een grijze stoffen jas dragen met dit kutweer.. Blond kort haar.. Ik kom met een rode Peugeot.. Misschien moet jij ook maar even wat noemen want echt veel verder kom ik niet
Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.
pi_81305220
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.
Ik ben d'r morgen ook, herkenbaar aan blond haar en een blauwe Renault Laguna. Weet nog niet wat voor jas ik aan doe met dit brakke weer maar heb iig wel schoenen met blauwe veters aan .
pi_81305463
Oke dan.. Eigenlijk moet één van ons gewoon voordat we beginnen even roepen.. WIE ZIT ER OP FOK?! En dan kijken 10 man zo van.. WHUT

Volgens mij is Karin van EW er ook bij toch? Ze sluit haar e-mail af met ik kijk ernaar uit.
pi_81305525
Morgen weer 3 ritjes.

Helaas kunnen jullie morgen niet genieten van mijn E30
pi_81305702
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Laat me raden, in Eindhoven? 2 minuten overstaptijd en je had vertraging?
Ja heel goed moest de IC ri maastricht halen voor sittard.. die heb ik ook wel gehaald uiteindelijk, maar mijn aansluiting op IC vanuit Hoofddorp liep mis
pi_81305895
@Keuzer, ik zag vanochtend je Mini staan bij Koopman, zag er idd leuk uit dat wagentje. Hij stond naast mijn Astra
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:01:20 #259
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81305944
@ Marharbal, ik was gisteren @ Groningen, daar woon jij toch in de buurt ?
En ik hoef ook niet te genieten van je E30, stomme 3-serie 8)
5-serie FTW
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:21:06 #260
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_81306733
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden

Rijden jullie wel eens via Duitsland?
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_81307886
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marharbal, ik was gisteren @ Groningen, daar woon jij toch in de buurt ?
En ik hoef ook niet te genieten van je E30, stomme 3-serie 8)
5-serie FTW
Studeer in Groningen, woon in Leeuwarden.

Jaja, jaloers op mijn vermogen he
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:57:32 #262
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81308195
Je stond gisteren niet in Groningen te zuipen bij een bepaalde kroeg?
pi_81308426
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Je stond gisteren niet in Groningen te zuipen bij een bepaalde kroeg?
Neen.
pi_81311372
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden

De auto's op je lijst kan ik ook bijna allemaal wel afvinken inderdaad. M.u.v. de Lexus en de Saab.

Ik ben 1x via de Duitse snelweg gereden toen ik vanaf Dinxperlo kwam. Ik volgde gewoon m'n TomTom en opeens was ik in DU. Dinxperlo is natuurlijk ook al half DU. Ik heb daarna (volgens mij hier op het forum) gehoord dat ze liever niet hebben dat je via Duitsland rijdt. Verzekeringtechnisch gezien maybe. Ik weet niet of dat bullshit / horse crap is, maar dat heb ik gehoord.

Een ken een hiker die laatst toch via Duitsland is gereden en daar een behoorlijke aanrijding heeft gehad. Easyway had wel gevraagd waarom hij eigenlijk in Duitsland was.. En niet via de Nederlandse wegen was gereden.
pi_81312140
Mja, soms is het natuurlijk wel korter via Duitsland. Ken ook wel mensen die als ze bijvoorbeeld Born - Groningen moeten doen een stukje Duitsland pakken
pi_81312951
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Mja, soms is het natuurlijk wel korter via Duitsland. Ken ook wel mensen die als ze bijvoorbeeld Born - Groningen moeten doen een stukje Duitsland pakken
Nee, dat is het niet. Van Groningen naar Born via Duitsland is 50km langer dan via Nederland. Ze doen 't dus alleen om autobahn te pakken, en dat is dom. Zie voorbeeld van Mallet hierboven.
pi_81313084
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:54:47 #268
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81313164
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen.
Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van je
pi_81314292
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
Ik heb geen idee of 't mag of niet. Ik heb ook wel eens (noodgedwongen) een stukje door België moeten rijden (paar dorpen).
pi_81314320
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van je
Welke kroeg ben je geweest?
pi_81314535
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:

En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.
pi_81315161
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.
Ik wilde het net zeggen inderdaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mallet op 11-05-2010 22:57:22 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:57:02 #273
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81323471
Ben niet voor morgen gebeld
pi_81323532
Ben gevraagd voor 2 ritten, maar omdat ik morgen met de auto naar het zuiden afreis wil ik toch op tijd terug zijn. Neem morgen dus maar 1 ritje.
pi_81325349
Kut net thuis en om 11 uur gebeld door de klant of ik hem om kwart voor 7 kan ophalen. De wekker gaat bij mij om 5 uur...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_81327858
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:50 schreef dreamzk het volgende:
Kut net thuis en om 11 uur gebeld door de klant of ik hem om kwart voor 7 kan ophalen. De wekker gaat bij mij om 5 uur...
O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxter .

Kga maar 's op pad, 3 ritjes vandaag.
pi_81327920
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxter .

Kga maar 's op pad, 3 ritjes vandaag.
Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoor
pi_81329403
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoor
5 uur opstaan is prima, alleen kut is als je laat thuis bent en weinig slaapt. Redelijk kut voor de klant als je chauffeur achter het stuur in slaap valt. Wel mn eerste rit overleefd (dankzij Red Bull ) dus nu even niksen tot ik vanmiddag dezelfde rit naar huis mag maken.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_81330207
Het lijkt mij toch echt niks om als privéchauffeur te moeten werken. Ik moet er niet aan denken dat ik na zo`n korte nacht met m'n duffe kop achter het stuur moet zitten om iemand netjes van A naar B te brengen.
pi_81336178
Zo, onderweg naar huis, wat eten voor onderweg inslaan en dan richting het zuiden... Gezien de verkeersverwachting maar optijd weg.
pi_81338912
Ik heb het officiele antwoord op jullie Duitsland gespeculeer.. Heb eens in een ver verleden een ritje venlo enschede gedaan, tank was leeg dus toen ik ze belde om dat ff te vertellen vroeg ik tevens of ze eigenlijk liever hadden dat ik een stukje via Duitsland reed (routeplanner vond dat t kortste). Toen kreeg ik van, als ik t me goed herinner, Mandy te horen dat dat niet mocht tenzij absoluut noodzakelijk (lees rit naar Keulen), omdat het inderdaad verzekeringtechnisch een probleem oplevert. Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt

Sowieso, rijd lekker over Nederland, dan maar een halfuurtje meer verdienen (erg he)

Die mini was overigens wel een lekker autotje inderdaad
pi_81342204
Ik ga richting het zuiden, na even bij de super geweest te zijn
pi_81342852
Ik ben nu nog op school in Deventer.. Tijd aan het doden, maar ik denk dat ik zo ook maar vertrek. Ik ben bang dat ik dik in de spits kom, hoewel de routeplanner beweert dat ik er in 1uur en 45min ben..
pi_81344696
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb het officiele antwoord op jullie Duitsland gespeculeer.. Heb eens in een ver verleden een ritje venlo enschede gedaan, tank was leeg dus toen ik ze belde om dat ff te vertellen vroeg ik tevens of ze eigenlijk liever hadden dat ik een stukje via Duitsland reed (routeplanner vond dat t kortste). Toen kreeg ik van, als ik t me goed herinner, Mandy te horen dat dat niet mocht tenzij absoluut noodzakelijk (lees rit naar Keulen), omdat het inderdaad verzekeringtechnisch een probleem oplevert. Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt

Sowieso, rijd lekker over Nederland, dan maar een halfuurtje meer verdienen (erg he)

Die mini was overigens wel een lekker autotje inderdaad
Hmm, da's toch wel vreemd. Maastricht --> Vlissingen is bijvoorbeeld via Belgie 195 km en via Nederland 250. Scheelt volgens google maps bijna een half uur. Is toch ook veel goedkoper voor EW? Maar goed, dan maar de lange route en geld verdienen inderdaad
pi_81344878
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Mallet het volgende:
Ik ben nu nog op school in Deventer.. Tijd aan het doden, maar ik denk dat ik zo ook maar vertrek. Ik ben bang dat ik dik in de spits kom, hoewel de routeplanner beweert dat ik er in 1uur en 45min ben..
Nu in 45 minuten 55 km gereden. Sta op de A9 heel langzaam te rijden..
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:19:54 #286
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81350409
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt
Verklaar u nader?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:22:59 #287
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81350503
Ik ben regelmatig door 't buitenland gereden

Maar wel met klant naast me, of ik moest vanaf vliegveld alleen terugrijden
pi_81364484
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Verklaar u nader?
Sommige leasemaatschappijen vinden het nodig om in duurdere autos gps zendertjes te plaatsen, zo kunnen ze een gestolen auto terugvinden etc. Maar het wordt ook wel eens gebruikt om op te helderen welke route je gereden hebt. Althans dat werd me bij mijn sollicitatie bij EasyWay verteld door de instructeur.
Je mag er dus van geloven wat jij zelf wilt.
pi_81371648
Mijn loon is al overgemaakt. Echt wel beter dat ze dit al voor elkaar hebben gekregen. Het is bij mij wel wat minder dan verwacht.. Euro of 60 o.i.d. maar misschien is dat loonheffing, ben nogal een leek daarin. Als het m'n eigen risico was had ik al wel iets gehoord.

Slipcursus was nice.. Mathijz en ik hebben samen in de auto alle hoeken van de baan gezien ofniet? Geen tas gekregen maar een oranje Easy Way / Holland polo ter ere van hun 20-jarige bestaan.
pi_81372637
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat soort ritjes heb ik regelmatig, en dan rij ik altijd via Belgie (Hasselt-Antwerpen). Ik bel voor alle zekerheid even ter goedkeuring, maar het is nooit een probleem.

Zal hier dus wel een ander verzekeringsverhaal zijn.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_81372767
In de Athlon auto's ligt gewoon altijd een groene kaart, dus verzekeringtechnisch zou het gewoon in het buitenland in orde moeten zijn. Er gaan ook vaak genoeg klanten met de auto naar het buitenland toe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_81374301
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:09 schreef rene90 het volgende:
In de Athlon auto's ligt gewoon altijd een groene kaart, dus verzekeringtechnisch zou het gewoon in het buitenland in orde moeten zijn. Er gaan ook vaak genoeg klanten met de auto naar het buitenland toe.
Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.

Appels met peren dus.

edit: Salaris staat er dus weer op. Wel ongeveer wat ik had verwacht.
pi_81374781
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.

Appels met peren dus.

edit: Salaris staat er dus weer op. Wel ongeveer wat ik had verwacht.
Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?
Top 5 China producten
pi_81374865
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?
Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.

Easyway is een nationaal opererende organisatie die een aparte verzekering moet afsluiten voor al die 18 jarigen die in dure auto's rondrijden (met bijbehorende torenhoge premie). Om dat premietechnisch en risicotechnisch onder controle te houden kan ik me voorstellen dat er alleen in Nederland gereden mag worden.
pi_81375025
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.

Easyway is een nationaal opererende organisatie die een aparte verzekering moet afsluiten voor al die 18 jarigen die in dure auto's rondrijden (met bijbehorende torenhoge premie). Om dat premietechnisch en risicotechnisch onder controle te houden kan ik me voorstellen dat er alleen in Nederland gereden mag worden.
Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?
Top 5 China producten
pi_81375182
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?
Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.

Ik weet het ook niet precies!
pi_81375248
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.

Ik weet het ook niet precies!
Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.

Deze stond laatst bij ons, de electrische Lotus Elise.
Top 5 China producten
pi_81375315
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.

[ afbeelding ]
Deze stond laatst bij ons, de electrische Lotus Elise.
Die electrische Lotus staat vrijwel elke dag bij Athlon in Almere. Gister stond 'ie er ook weer.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:00:26 #299
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81375415
Een electrische Lotus is toch gewoon een Tesla?

Tesla bouwt namelijk electrische wagens op basis van de Lotus.
pi_81376213
Nee is wel iets anders nog, Tesla is wel op basis van de Lotus, maar ligt andere bak in enzo nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')