Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Mathijz het volgende:
Hoe kan ik jou morgen herkennen mallet? Om nou heel hard Fok! Te roepen
Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..
Ehm ik zal wel een grijze stoffen jas dragen met dit kutweer.. Blond kort haar.. Ik kom met een rode Peugeot.. Misschien moet jij ook maar even wat noemen want echt veel verder kom ik niet![]()
Ik ben d'r morgen ook, herkenbaar aan blond haar en een blauwe Renault Laguna. Weet nog niet wat voor jas ik aan doe met dit brakke weer maar heb iig wel schoenen met blauwe veters aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.
Ja heel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Laat me raden, in Eindhoven? 2 minuten overstaptijd en je had vertraging?
Studeer in Groningen, woon in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marharbal, ik was gisteren @ Groningen, daar woon jij toch in de buurt?
En ik hoef ook niet te genieten van je E30, stomme 3-serie 8)
5-serie FTW
Neen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Je stond gisteren niet in Groningen te zuipen bij een bepaalde kroeg?
De auto's op je lijst kan ik ook bijna allemaal wel afvinken inderdaad. M.u.v. de Lexus en de Saab.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden
Rijden jullie wel eens via Duitsland?
Nee, dat is het niet. Van Groningen naar Born via Duitsland is 50km langer dan via Nederland. Ze doen 't dus alleen om autobahn te pakken, en dat is dom. Zie voorbeeld van Mallet hierboven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Mja, soms is het natuurlijk wel korter via Duitsland. Ken ook wel mensen die als ze bijvoorbeeld Born - Groningen moeten doen een stukje Duitsland pakken
Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van jequote:
Ik heb geen idee of 't mag of niet. Ik heb ook wel eens (noodgedwongen) een stukje door België moeten rijden (paar dorpen).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
Welke kroeg ben je geweest?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van je
En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden
Rijden jullie wel eens via Duitsland?
Ik wilde het net zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.
O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxterquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:50 schreef dreamzk het volgende:
Kut net thuis en om 11 uur gebeld door de klant of ik hem om kwart voor 7 kan ophalen. De wekker gaat bij mij om 5 uur...
Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxter.
Kga maar 's op pad, 3 ritjes vandaag.
5 uur opstaan is prima, alleen kut is als je laat thuis bent en weinig slaapt. Redelijk kut voor de klant als je chauffeur achter het stuur in slaap valt. Wel mn eerste rit overleefd (dankzij Red Bullquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoor
Hmm, da's toch wel vreemd. Maastricht --> Vlissingen is bijvoorbeeld via Belgie 195 km en via Nederland 250. Scheelt volgens google maps bijna een half uur. Is toch ook veel goedkoper voor EW? Maar goed, dan maar de lange route en geld verdienen inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb het officiele antwoord op jullie Duitsland gespeculeer.. Heb eens in een ver verleden een ritje venlo enschede gedaan, tank was leeg dus toen ik ze belde om dat ff te vertellen vroeg ik tevens of ze eigenlijk liever hadden dat ik een stukje via Duitsland reed (routeplanner vond dat t kortste). Toen kreeg ik van, als ik t me goed herinner, Mandy te horen dat dat niet mocht tenzij absoluut noodzakelijk (lees rit naar Keulen), omdat het inderdaad verzekeringtechnisch een probleem oplevert. Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt
Sowieso, rijd lekker over Nederland, dan maar een halfuurtje meer verdienen (erg he)
Die mini was overigens wel een lekker autotje inderdaad
Nu in 45 minuten 55 km gereden. Sta op de A9 heel langzaam te rijden..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Mallet het volgende:
Ik ben nu nog op school in Deventer.. Tijd aan het doden, maar ik denk dat ik zo ook maar vertrek. Ik ben bang dat ik dik in de spits kom, hoewel de routeplanner beweert dat ik er in 1uur en 45min ben..
Verklaar u nader?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt
Sommige leasemaatschappijen vinden het nodig om in duurdere autos gps zendertjes te plaatsen, zo kunnen ze een gestolen auto terugvinden etc. Maar het wordt ook wel eens gebruikt om op te helderen welke route je gereden hebt. Althans dat werd me bij mijn sollicitatie bij EasyWay verteld door de instructeur.quote:
Dat soort ritjes heb ik regelmatig, en dan rij ik altijd via Belgie (Hasselt-Antwerpen). Ik bel voor alle zekerheid even ter goedkeuring, maar het is nooit een probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:09 schreef rene90 het volgende:
In de Athlon auto's ligt gewoon altijd een groene kaart, dus verzekeringtechnisch zou het gewoon in het buitenland in orde moeten zijn. Er gaan ook vaak genoeg klanten met de auto naar het buitenland toe.
Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.
Appels met peren dus.
edit: Salaris staat er dus weer op. Wel ongeveer wat ik had verwacht.
Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?
Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.
Easyway is een nationaal opererende organisatie die een aparte verzekering moet afsluiten voor al die 18 jarigen die in dure auto's rondrijden (met bijbehorende torenhoge premie). Om dat premietechnisch en risicotechnisch onder controle te houden kan ik me voorstellen dat er alleen in Nederland gereden mag worden.
Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?
Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.
Ik weet het ook niet precies!
Die electrische Lotus staat vrijwel elke dag bij Athlon in Almere. Gister stond 'ie er ook weer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.
[ afbeelding ]
Deze stond laatst bij ons, de electrische Lotus Elise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |