Blijkbaar geen plannen dus?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Keuzer het volgende:
Ja heb ik ook wel eens, heb zelf een leren map waar alles in zit, en dan kan ik de bovenste helft van de ritinfo precies zien. Als ik mensen laat tekenen draai ik altijd de map om zodat ze dat niet te zien krijgen.. Als ze het kenteken zelf even willen zien dan wijs ik het nr aan en houd ik mijn hand er dusdanig overheen dat ze verder niets zien.
Oja morgen koninginnendag -.- helemaal vergeten..
Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef Mallet het volgende:
Heb je wel met toestemming van Easyway je startadres verlaten zonder handtekening?
Het is inderdaad wel belangrijk dat mensen echt tekenen inderdaad, anders kan de schade niet op ze verhaald worden als ze moeilijk gaan doen.
Ik doelde op deze uitspraak die je eerder deed:quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?
gewoon voor de ontvangst zeg maar.
En bij athlon hoef je toch zelf geen schade te kijken ?
alleen de papieren etc?
En dan moet ik maandag een rit van een prive persoon naar een bedrijf.
Die auto controleer ik, daarna moet ik van bedrijf naar prive persoon. moet ik die auto ook controleren op schade??
bedankt weer![]()
![]()
vnv queensnigth (b)
Cewl A3, kangoo is relaxt vergeleken met mijn eerste rit op woensdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef jostie1990 het volgende:
Vandaag mijn eerste ritjes gehad:
Nijmegen-Groningen verliep goed, netjes op tijd ondanks de navigatie die er niks van snapte,, wel beetje jammer dat dit hele stuk in een renault kangoo moest worden afgelegd
daarna
Assen - .......................................Ford c-max full options dus dat was wel goed te doen,, alleen jammer dat de airco kapot was :p
........................................................bmw 118i dus dat wordt een mooie dag
Kom er alleen wel net achter dat ik 1 handtekening ben vergeten :s die mevrouw heeft wle haar naam neergezet maar is vergeten handtekening eronder maken...
Ik eigenlijk ook niet, heb het ook nog niet meegemaakt dat ze geen handtekening willen zetten. Maarja, kan nog altijd gebeuren.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Mathijz het volgende:
Heb daar nooit last van, dat mensen nog formulieren gaan volkalken.
Daar waar je het meest voor rijdt. Voor mij is dat Koopman.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef Obama het volgende:Ps: gasten welke transportformulieren hebben jullie op voorraad ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Vanaf de 3.0TDI willen ze aardig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Mallet in een Q7 wil je echt niet rijden hoor, is niet bijzonder. Heel hoog, heeel groot, en hard gaat het ook al niet (hebben er een voor de deur). Met die bmw geef ik je wel groot gelijk maar ik vermoed dat die niet heel veel in de lease voorkomen. Bovendien halen ze die dan zelf wel op ipv een student te sturen...
Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, wat zeggen jullie eigenlijk als iemand naar je bijbaantje vraagt? Als ik zeg hiker dan is het 'wat is dat?' en als ik zeg studentchauffeur dan krijg je 'in een taxi?'Is ons baantje nou echt zo onbekend?
Dat inderdaad, met als aanvulling dat je OV hebt, en daarom goedkoper bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.
Dat betwijfel ik. Ze hebben vast een goede prijs afgesproken met het oog op de omvang (wellicht is het al een grote klant). Hoeveel auto's kunnen er op een gemiddelde trailer? Stuk of 6 à 10 ofzo.. Uitgaand van 10 auto's per trailer heb je er alsnog 3 nodig. Vraag me af of dat goedkoper is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat er van 1 locatie (de Maasvlakte toen) een stuk of 30 auto's naar Nieuwegein moesten, dus dat er 30 hikers nodig waren. Dan lijkt me een trailer wel goedkoper eigenlijk
Oké dus het is wel zo dat als je op tijd alles hebt opgestuurd je gewoon je salaris krijgt? Ik heb alles gewoon zoals het moet opgestuurd rond de 15e en 30ste.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Mallet, ze kunnen dat wel maken denk ik. Te laat is gewoon te laat. Maar dan krijg je je 110 uur gewoon volgende maand. Op zich ook wel lekker, als je dan ook weer 100 uur maakt krijg je lekker ruim 200 uur. En omdat je het geld de komende maand niet hebt gekregen, maak je het ook niet op. Soort banksysteem.
Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef Obama het volgende:
Controle![]()
Maareh ik moet fleetmobility transportformulieren printen maar die staat er niet tussen, vaag.
Dat zou kunnen maar er staat toch echt: print fleetmobility_transportformulieren uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |