emotionele chantagequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:40 schreef lalalove het volgende:
Vandaag moest ik werken. Maar ik moest ook vandaag naar mijn maatschappelijk schoolstage, dus besloot ik me ziek te melden. Omdat school belangrijker is dan het werk,en ik niet over kan als ik die stage niet heb afgerond. Dus ik bel,en krijg een manager aan de lijn,ik zeg
'hallo,ik wil me ziek melden'
'Waarom,wat heb je'
'ik heb heel veel buikpijn'
'daarvoor ga je,je toch niet ziek melden je kan toch een aspirintje innemen'
nee ik hebe cht veel buikpijn'
'ja dit gaat niet zo hé,de een na de ander meld zich ziek,straks zitten we zonder personeel,het word vandaag druk,kom maar gewoon,dan kan je altijd nog naar huis''nee ik kan echt niet'
'nou dan is het niet anders ik laat zo je eigen manager wel bellen'(ik werk in een groot bedrijf)
ik snap niet waarom ze zo achterlijk doen,dit is de eerste keer sinds 6 maanden dat ik me ziek meld. ik kom altijd op tijd,sta klantvriendelijk bekend. en dan doen ze zo zielig over één dagje. Alsof ik al niet genoeg stress aan me hoofd heb.
klacht : werk doet vervelend
klacht2 : ik moet zo naar die stage
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:44 schreef Markster het volgende:
je gaat je toch ook niet ziek melden voor een beetje buikpijn
Als je een niersteen hebt, heb je ook buikpijn. Ik kan me voorstellen dat je dan niet naar je werk kanquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:44 schreef Markster het volgende:
je gaat je toch ook niet ziek melden voor een beetje buikpijn
Ja dat dus. Je wist het vast al een tijdje van te voren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:44 schreef jaronsch het volgende:
lullige situatie voor je. Maar waarom legde je die gast niet uit dat je vandaag iets voor school had. Komt beter over dan ziek melden.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:50 schreef HugoChavez het volgende:
Ik heb me ooit een keer ziek gemeld vanuit mijn vakantieadres in Portugal, alleen was ik zo stom een pre-paid telefoonkaart te gebruiken.
Na 7 minuten was de kaart bijna leeg en wordt het gesprek onderbroken. 'O senhor não tem suficiente credito para continuar esse conversacão. Faz favor desliga e inserta uma otro cartão com suficiente credito. Obrigado'
Mooi verhaal!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:50 schreef HugoChavez het volgende:
Ik heb me ooit een keer ziek gemeld vanuit mijn vakantieadres in Portugal, alleen was ik zo stom een pre-paid telefoonkaart te gebruiken.
Na 7 minuten was de kaart bijna leeg en wordt het gesprek onderbroken. 'O senhor não tem suficiente credito para continuar esse conversacão. Faz favor desliga e inserta uma otro cartão com suficiente credito. Obrigado'
Dan heb je vast wel iets van een notitie van de dokterquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:46 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Als je een niersteen hebt, heb je ook buikpijn. Ik kan me voorstellen dat je dan niet naar je werk kan
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks heb gekregen, naast pillen en een briefje VOOR de dokter.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel iets van een notitie van de dokter
nee datw erd mij gister verteldquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dus. Je wist het vast al een tijdje van te voren.
Dat is wel vervelend ja, al zou ik dan gezegd hebben dat ik moest werken.quote:
daar doe ik maandag een verslag overquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe gaat het met die ruzie in je klas, TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |