abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80661819
Beste mensen,

Hierbij wil ik mijn geliefde iPod Classic 120 GB (zwart) te koop aanbieden. De reden hierachter is omdat ik hem, sinds ik mijn telefoon heb, nauwelijks nog gebruik. Ik vind 1 apparaat in mijn broekzak, vele malen handiger dan twee apparaten.

Het ding is in prima staat, er zit nog garantie op (ik heb hem 17-09-2009 gekocht, mijn vorige iPod Classic 80 GB (zilver) was gestolen dus vandaar dat hij nog zo nieuw is) en ik heb de bon van de Media Markt nog.

Er zitten hier en daar wat krasjes en deukjes, maar niet zodanig dat het ten koste gaat van het gebruiksgemak (o.i.d.) hij is, helaas, één keer echt op de grond gevallen toen ik aan het fietsen was, hij viel uit mijn zak. Van die schade heb ik ook een foto gemaakt zodat jullie daarvan op de hoogte zijn.
Ik heb het geluk gehad dat ik mijn iPod altijd in een BlackBerry (ja heel tegenstrijdig, maar hij past zo perfect erin ) hoesje heb gehad altijd, daardoor ziet hij er nog steeds behoorlijk mooi uit, al zeg ik het zelf (zeker in vergelijking met mijn vorige iPod).

Gezien er nog garantie op zit, hij is goede staat verkeerd en er geen mankementen aan zijn vind ik 150 euro dus een redelijke prijs, bieden kan altijd natuurlijk maar ik bepaal zelf wanneer ik de prijs genoeg vind.

Overigens, de oortjes heb ik ook nog, werken ook nog goed, het wit bij de aansluiting is alleen een beetje blauw geworden van mijn broeken. Mocht je ze willen (hoewel ik ze natuurlijk wel veel gebruikt heb en dat dus misschien niet zo fris is ) dan mag je ze van mij erbij hebben.

Ik zou zeggen, maak me blij.

Met de vriendelijkste groeten,
Maurits

Foto's:

[ Bericht 7% gewijzigd door Penrue op 24-04-2010 10:27:33 ]
Penrue,
FOK! Forum lid!
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:23:40 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80662013
wat een verhaal. Pics?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_80662053
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:23 schreef genakt het volgende:
wat een verhaal. Pics?
Oh shit ja, die ben ik vergeten, moment. En dit is gewoon rechtstreeks van Marktplaats gepakt.
Penrue,
FOK! Forum lid!
pi_80662440
Filter ingesteld
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:52:03 #5
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_80680222
ik begin wel, 110
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_80701959
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef Captain_Zappa het volgende:
ik begin wel, 110
Op marktplaats is er al 135 geboden.
Penrue,
FOK! Forum lid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')