quote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef eleusis het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Sumera op een grote boot woonde met haar familie, en ik haar stiekeme vriendje was, die aanvankelijk niet door de familie werd geaccepteerd maar uiteindelijk wel.
Goed te doen.
Ik heb vannacht gedroomd dat Sumera op een grote boot woonde met haar familie, en ik haar stiekeme vriendje was, die aanvankelijk niet door de familie werd geaccepteerd maar uiteindelijk wel.
Goed te doen.
Goddank is ze Shakira niet neequote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat aan haar haar zitten komt steeds geforceerder over. Ze is Shakira duidelijk niet.
Goed te doen.
Ze heeft het twee keer gedaan...quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Maar ze doet het elke week tegenwoordig!
Ja goed hequote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Maar ze doet het elke week tegenwoordig!
daar zijn de meningen over verdeeld, maar ze doet het i ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:44 schreef Deceit het volgende:
Ode aan Ruth Lorenzo met X-factor UK seizoen nog-wat: purple rain.. ze was 5es geworden..
met dit liedje stond ze in de gevaren-zone, verschil is, ze mogen een ander liedje uitzoeken.. die ze zelf willengeweldige keuze...!! Sumera haalt het niet bij haar..
Ruth Lorenzo is ook spaans btw en ook zoooo mooi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |