Ja, maar oneerlijk naar de kijkersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef JustD1984 het volgende:
Ze was favoriet, ook voor de jury. Tuurlijk stemmen ze haar er dan nu uit.... Meer kansen voor hun eigen act!
It's all in the game....
allemaal waarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef creno het volgende:
Belachelijk !
Sumera, Bad Boys en Maaike zijn/waren finale-materiaal.
Jaap is overrated (ik vind hem van begin af aan al een "popstars-wesley-kloon"), Dony hebben we nu wel gezien, en Kelvin deed heel erg zijn best om Daniëlle na te doen, en dat was bij haar leuk, nu kennen we dat truukje wel.
Ik hoop dat Stacy haar woord houdt.
Maar de jury had hier natuurlijk nooit Kelvin door mogen laten gaan op basis van het verleden en vandaags performance..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef chufi het volgende:
Het komt oa door het stemmend volk.... Daar is het mee begonnen.. Eenmaal een fanbase dan raak je die niet zo gauw kwijt
Echt kut!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef henrydg het volgende:
Ik kijk echt niet meer naar X Factor.. écht talent wordt daar gewoon weggedonderd omdat het debiele publiek meer gaat voor de looks van Badboyz
Maskertje naar mijn idee. Vind het persoonlijk een vrouw met klasse,... prachtige stem,... uitstraling. Zeldzaam. Dat die dwerg nou wat rond rent en daarmee de jury overtuigt vind ik echt kansloos. Maar ja,... de stem van Gordon was tactisch uiteraard. Kelvin legt het af tegen die Bad Boys (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Jullie vonden Sumera geen arrogante uitstraling hebben vanavond? Jezus hoe zij in de camera keek of bijvoorbeeld na afloop van haar tweede optreden, voordat ze naar de jury toeliep. Zoals je ziet, dat wordt gelijk afgestraft.
Dit programma gaat niet om de beste zangeres, maar om degene die het het meest gegund wordt. Arrogantie hoort daarbij niet.
Zo'n bijzondere stem heeft ze ook weer niet, er zijn zóveel van dit soort meisjes over de hele wereld.. elke keer wint er weer zo'n meisje bij een Idols/X-factor en daar horen we toch verder nooit meer wat van.. dus ik zal er niet om rouwen!
Ze zien er uit als een stel droeftoetersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef henrydg het volgende:
Ik kijk echt niet meer naar X Factor.. écht talent wordt daar gewoon weggedonderd omdat het debiele publiek meer gaat voor de looks van Badboyz
zijn performances waren in totaal beter dan die van sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de jury had hier natuurlijk nooit Kelvin door mogen laten gaan op basis van het verleden en vandaags performance..
Welke looks? Die donkere gozer zag er vandaag uit alsof ie iedere ochtend door een Veta-busje wordt opgehaald om naar school te gaan, terwijl Sumera er tenminste uitzag als een échte jaren '30 zangeres.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef henrydg het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Marlalala het volgende:
Niet te geloven![]()
Ik kijk niet meer, echt niet.
Dan zou Kelvin eerder nog Mathijs nadoenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef creno het volgende:
en Kelvin deed heel erg zijn best om Daniëlle na te doen, en dat was bij haar leuk, nu kennen we dat truukje wel.
En dat dan de Badboyz winnenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef DanielleM het volgende:
Die juryleden worden met de week ongeloofwaardiger en lachwekkender! Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Kelvin had er 2 weken geleden al uit gemoeten. Ik zie het al voor me, Kelvin in de finale samen met Donny en Badboyz
Ik zit nu serieus te overwegen om op 29 mei het Songfestival te kijken in plaats van de X Factor finale. En je wil niet weten wat voor grafhekel ik heb aan het Songfestival.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Marlalala het volgende:
Niet te geloven![]()
Ik kijk niet meer, echt niet.
Ik vind dit zo vreemd. Was er vorige keer niet geklaag over hoe angstig ze keek?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef Marloes het volgende:
Sumera keek inderdaad wel heel erg arrogant,
Ja oke, maar tussen zelfverzekerd en arrogant zit ook nog wel weer een verschil... Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hoe ze met haar hoofd naar achter sloeg zodat haar haar naar achter viel, en hoe ze de hele tijd keek, het kwam raar over..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vreemd. Was er vorige keer niet geklaag over hoe angstig ze keek?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, maar tussen zelfverzekerd en arrogant zit ook nog wel weer een verschil... Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hoe ze met haar hoofd naar achter sloeg zodat haar haar naar achter viel, en hoe ze de hele tijd keek, het kwam raar over..
Ik vond het juist wel bij de optredens passen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, maar tussen zelfverzekerd en arrogant zit ook nog wel weer een verschil... Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hoe ze met haar hoofd naar achter sloeg zodat haar haar naar achter viel, en hoe ze de hele tijd keek, het kwam raar over..
ik begrijp helemaal wat je bedoelt en kan het ook niet omschrijven, een soort 'gebeten hond' gevoel, zo van: 'ik ben het miskende talent hier' en dat in combinatie met dat slechte Engels van haar.. dat maakt je gewoon niet populair bij de SMS-ers... dat kan ze toch weten van al die andere talentenshows? Arrogante mensen zijn binnen no time exit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:28 schreef Marloes het volgende:
[..]
Precies, te mooi en te talentvol.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel bij de optredens passen...
Zal allemaal wel, ouderwetse Nederlandse mentaliteit weer.
Tis een Spaans trekje volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Voor de opletters, dit deed ze al vanaf liveshow 1
Yep, boven de middenmoot uitstijgen wordt afgestraft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel bij de optredens passen...
Zal allemaal wel, ouderwetse Nederlandse mentaliteit weer.
Nou ik heb genoeg Spaanse Chicos in mijn bed gehad tijdens mijn vakanties aan de Spaanse Costas. Heb toen bij geen één van die trekjes kunnen vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een Spaans trekje volgens mij hoor.
Sappige priveverhalen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg Spaanse Chicos in mijn bed gehad tijdens mijn vakanties aan de Spaanse Costas. Heb toen bij geen één van die trekjes kunnen vinden.
Kwestie van zichzelf geen houding kunnen geven en dan maar rare pogingen doen om als een stoer persoon over te komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Woelli het volgende:
Ze deed vanaf liveshow 1 al arrogant... Snap niet dat Gordon daar vandaag pas een opmerking over maakte.
Ok ga je gangquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Marloes het volgende:
Laten we een We-willen-Sumera-terug actie beginnen![]()
Het beeld dat ik van jou heb is bij deze officieel bevestigd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg Spaanse Chicos in mijn bed gehad tijdens mijn vakanties aan de Spaanse Costas.
Ja en die blijven voorlopig ook privéquote:
Dan heeft dat mooi verkeerd uitgepakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kwestie van zichzelf geen houding kunnen geven en dan maar rare pogingen doen om als een stoer persoon over te komen.
Net zo succesrijk als: Van Nistelrooy mee naar het WKquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Marloes het volgende:
Laten we een We-willen-Sumera-terug actie beginnen![]()
Sorry, watquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, daar prikt de kijker wel doorheen. Authentiek zijn is pre.
Ben bang dat ik al een idee wat voor beeld jij hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Het beeld dat ik van jou heb is bij deze officieel bevestigd.
Vond je niet dat ze af en toe teveel richting een andere Sumera werd gedrukt?quote:
Ach houd toch opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vond je niet dat ze af en toe teveel richting een andere Sumera werd gedrukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |