Omdat Carly langs kwam toen jack janet ten huwlijk wou vragen. Maar janet zei nee omdat zij daar was en ze vond het een slecht voorteken.quote:
Afscheidsspeechquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
Lui, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is nu gekomen.
Bis Later![]()
Ga maar vast huilen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Marvelous het volgende:
mij teveel tekst, mijn aandacht ligt nu bij stijn en roos (en carmen)
heb de boeken al gelezenquote:
schattigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
Wat een spelbreker is ze toch ook
[ afbeelding ]
nou alquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
Lui, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is nu gekomen.
Bis Later![]()
bla bla blaquote:
Ja en mijn wekker gaat niet eerderquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou al
en dan zeggen dat ik tot half 7 wakker moet blijven
quote:
Weet je nog waarom de ONZ SC vorige keer dichtgegooid is? Laat me je geheugen opfrissen: Om dit soort posts. Omdat ze hoerenirritant zijn.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godTrev weet echt niet meer wat ie moet doen als de SC dicht is heh?
Weet deed hij toen de SC dicht was dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met SWJ die de SC per ongeluk dicht
SWJ had ook het meettopic gedichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met SWJ die de SC per ongeluk dicht
Go huppelkindquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
kind met de blauwe broek die een beetje vooraan staat is huppelkind
spannendquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
kind met de blauwe broek die een beetje vooraan staat is huppelkind
In zn broek piesen en schijten van angstquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet deed hij toen de SC dicht was dan?
Ik ook nieeeeetquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godTrev weet echt niet meer wat ie moet doen als de SC dicht is heh?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In zn broek piesen en schijten van angst
En nog wel een andere. En anders zoek ik wel geile topics in ONZ of KLB op. Ofzo.quote:
preciesquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En nog wel een andere. En anders zoek ik wel geile topics in ONZ of KLB op. Ofzo.
Omdat ik dat ben? Mijn ouders gaan me sowieso laten onderzoeken voor autist, dus...quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:03 schreef timmmmm het volgende:
een vraag aan jou dan: Waarom probeer je je tegenwoordig als autist te profileren?
godverdomme, dus ik heb ook maag/darm en hersenkanker, evenals hepatitis, schizofrenie (daar zit dan weer een grappig verhaal aan vast, maar tochquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik dat ben? Mijn ouders gaan me sowieso laten onderzoeken voor autist, dus...
Neequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
godverdomme, dus ik heb ook maag/darm en hersenkanker, evenals hepatitis, schizofrenie (daar zit dan weer een grappig verhaal aan vast, maar toch) asperger en allerhande ontstekingen en rottingen, omdat ik daarvoor onderzocht ben?
dan heb ik denk ik nog een dag of 4 te leven!
KUTquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
godverdomme, dus ik heb ook maag/darm en hersenkanker, evenals hepatitis, schizofrenie (daar zit dan weer een grappig verhaal aan vast, maar toch) asperger en allerhande ontstekingen en rottingen, omdat ik daarvoor onderzocht ben?
dan heb ik denk ik nog een dag of 4 te leven!
Stel je dan de fuck niet aan, en kap alsjeblieft met jezelf bij het minste autist te noemenquote:
het is ook lekker makkelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je dan de fuck niet aan, en kap alsjeblieft met jezelf bij het minste autist te noemen
Mja, het blijven ontkennen terwijl het misschien wel zo is, is ook niet goed. Lekker boeiend zeg.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je dan de fuck niet aan, en kap alsjeblieft met jezelf bij het minste autist te noemen
Ik ben nu wel én hoogbegaafd, én kleurenblind, én ADHDquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KUT
Heb ik dan borstkanker? Ben ik dan toch helemaal doof ipv alleen mijn rechterkant? Heb ik dan toch pfeiffer?
Als hij steeds obsessief aan het posten is dat hij geen autist is, zou ik er ook wat van zeggen. Hoewel het obsessief vasthouden aan één idee wel weer een teken is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja, het blijven ontkennen terwijl het misschien wel zo is, is ook niet goed. Lekker boeiend zeg.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij steeds obsessief aan het posten is dat hij geen autist is, zou ik er ook wat van zeggen. Hoewel het obsessief vasthouden aan één idee wel weer een teken is natuurlijk.
De titel alleen al stemt mij niet optimitischquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
Tim! Ik wil je mening eens horen over dit stukje: http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.html
Het geziene hoofd evenmin. Maar ik ga kijken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De titel alleen al stemt mij niet optimitisch
Zo'n vermoeden had ik al, daarom juist.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De titel alleen al stemt mij niet optimitisch
Van Jeroen heb je geen last. Meer van de dames van Halal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het geziene hoofd evenmin. Maar ik ga kijken.
Het eerste argument al. Mensen dachten ook dat de wereld plat was, dat is ook niet zo, god bestaat ook niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, daarom juist.
Geloof is nep. Verzonnen door mensen die konden nadenken, maar net niet genoeg na konden denken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:17 schreef DeLuna het volgende:
Geloof![]()
Daar gaan we het toch niet weer over hebben he?
Want? Waarom is dat zo erg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:17 schreef DeLuna het volgende:
Geloof![]()
Daar gaan we het toch niet weer over hebben he?
quote:
Omdat ik niet geloof en ik heb een hekel aan het geloof, om bepaalde redenen. Maar mijn argumenten worden toch in een hoek gesmeten door dat ik niet alles weet over het geloof. Die discussies ben ik nou gewoon zat, ik heb gewoon iets tegen geloof. Klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof en ik heb een hekel aan het geloof, om bepaalde redenen. Maar mijn argumenten worden toch in een hoek gesmeten door dat ik niet alles weet over het geloof. Die discussies ben ik nou gewoon zat, ik heb gewoon iets tegen geloof. Klaar.ik heb ook niks met geloof wat mij betreft zijn het fabeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik heb ook wat slechte ervaringen met mensen die geloven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook niks met geloof wat mij betreft zijn het fabeltjes
Volgende keer zal ik je met een stok slaan, ipv de Bijbel. Het spijt mequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wat slechte ervaringen met mensen die geloven.
Jij niet hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik je met een stok slaan, ipv de Bijbel. Het spijt me
Dat niet zo zeer maar ik ben gewoon open minded opgevoed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wat slechte ervaringen met mensen die geloven.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer maar ik ben gewoon open minded opgevoed.
Ik maak mijn eigen regeltjes wel in mijn leven
Had je dan anders van me verwacht?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
Excuseer, ik werd even telefonisch gestoord. Maar inmiddels heeft Tim al prachtig verwoord wat ik eigenlijk wilde horen.![]()
Hoewel, willen, waar wij klaarblijkelijk het zelfde over denken.
In principe niet, maar je weet het nooit hè?quote:
Maar blond.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
In The Sopranos is ze jonger en schattiger en geiler
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was ook wel vrij aantrekkelijk
Kom op, jouw vlaggenstok staat slechts halfstok als zo een dame voor je staat?quote:
Nee. Maar mijn voorkeur ligt bij brunettes.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, jouw vlaggenstok staat slechts halfstok als zo een dame voor je staat?
[ afbeelding ]
Vlaggenstokken staan niet halfstok, de vlag hangt halfstok.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, jouw vlaggenstok staat slechts halfstok als zo een dame voor je staat?
[ afbeelding ]
nou nou nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Vlaggenstokken staan niet halfstok, de vlag hangt halfstok.
Die krullenkop van jou dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo'n poephoofd hebben
Nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier nee tegen zegt dan ben je knettergek.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die krullenkop van jou dan.![]()
Kijk hoe lief dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet toch wel de meest sexy gifje ooit zijn![]()
Jessica in Sin City
opzich wel een goed ideequote:
Sorryquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef Stoeprand het volgende:
Posts verdwijnen.
Even wat twittermeldingen en nutteloze nietszeggende smileyposts verwijderd.quote:
Goed werk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even wat twittermeldingen en nutteloze nietszeggende smileyposts verwijderd.
19 maar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Vet cool gaaf hip tof.
Weer een complimentje van een moderator erbij. Glanzend in mijn verzamelijk.
Ik hou mijn collectie bescheiden met alleen maar pronkstukken.quote:
combinatie van vermakelijk en verzamelingquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:44 schreef Desunoto het volgende:
Kut mijn ninja-edit was niet ninja genoeg. Hoe kwam ik bij verzamelijk?![]()
[..]
Ik hou mijn collectie bescheiden met alleen maar pronkstukken.
quote:
hier heeft ze met d'r vingers in het stopcontact gezetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geen mooie foto van haar.
[ afbeelding ]
Deze is beter![]()
![]()
Haar haar is daar juist geweldigquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier heeft ze met d'r vingers in het stopcontact gezeten
Eigenlijk nietquote:
Zou dat moeten dan?quote:
das een vent.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ver zoeken als we Hollands glorie hebben
Doutzen komt toch ook uit Nederland.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ver zoeken als we Hollands glorie hebben
Ja maar dat is zo'n groenlinks hippiequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doutzen komt toch ook uit Nederland.
incl laarsen en overal?quote:
en dan op de tractorquote:
pff ik kom zelf uit een boerendorpquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Nee.
Kortzichtige lui ook
Heel grappig allemaal.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:19 schreef -Datdus- het volgende:
HOAX
beroep: Vakkenvuller
Ze is heul geen boerin
whahah das lang geledenquote:
wat hebben jullie gedaan dan?quote:
Mn zoon moest optreden dus zijn we gaan kijkenquote:
aah okee coolquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon moest optreden dus zijn we gaan kijken
heeyquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Luna, zullen we straks samen de koeien melken?
giertjequote:
welke koeienquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
De Friese koeien natuurlijk!quote:
friesland is mij te ver wegquote:
Nou dan toch lekker nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friesland is mij te ver weg![]()
ik koop de melk wel in de supermarkt
Maar ik heb straks een wedstrijd in het Kalverdijkje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
hier op de veluwe ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hier in West-Friesland ook genoeg koeien
ga jij maar lekker moe wordenquote:
Maakt niet uit, ik ben in Emmen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik heb straks een wedstrijd in het Kalverdijkje.
Ohquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben in Emmen.
Ben ik al.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij maar lekker moe worden
En melkmachines jewaids.quote:
Waarvoor?quote:
familie etentje van mijn vaders kantquote:
Tof.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
familie etentje van mijn vaders kant
oma is jarig dus ik moet er heen
nou ik sta te springen van vreugdequote:
mijn moeder die zei dat ook al tegen mequote:
Jij hebt tenminste nog een oma.quote:
Je familie is erg close he?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn moeder die zei dat ook al tegen me
dat ze er geen reet zin aan heeft
Why the sad face?quote:
Aspergesquote:
Goedemorgen schoonheidquote:
Jij wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Af en toe heb je haast spijt dat je blauw geworden bent, that's all
CREWBASH!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wel jaAlsof je ;t erg vindt om de NSB;er uit te hangen.
Stel je aan.quote:
Kappen daarmee. Ga maar lekker twitteren of msn'en.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
SwJ.
Dat is gewoon een binnenkomer, huillie.
Ochtendhumeur?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
SwJ.
doe is normaal zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
SwJ.
NSBers zijn mensen die alles doen wat de mensen met macht zeggen. Ik heb de macht, ik ben een SSer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wel jaAlsof je ;t erg vindt om de NSB;er uit te hangen.
en dan trek je maar je scheurmuil open?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
Nee, we mogen blijkbaar niet gewoon openen met een zin, maar wel met hoi. Ik zie de logica niet.
filosofische discussies verwachten in de scquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
Nee, we mogen blijkbaar niet gewoon openen met een zin, maar wel met hoi. Ik zie de logica niet.
Je ziet de logica niet, je bent immers een vrouw. Hoeft ook niet. Gewoon niet doen. Geen discussie. Niets.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
hoogstaande discussies kunnen heel goed in een SC hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
filosofische discussies verwachten in de sc
Nee, dan ga ik huilen in een hoekje. Natuurlijk zeg ik dan wat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef murp het volgende:
[..]
en dan trek je maar je scheurmuil open?
Het is enkel een utopie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoogstaande discussies kunnen heel goed in een SC hoor.
Dat klopt dan alsnog niet. (F)A's hebben macht, jij doet wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NSBers zijn mensen die alles doen wat de mensen met macht zeggen. Ik heb de macht, ik ben een SSer.
Dat mag ook niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
Vanmorgen nog.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hier van de week zelfs serieuze godsdienstige discussies gevoerd!
Is Yvonne dan een soort Hitler?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat klopt dan alsnog niet. (F)A's hebben macht, jij doet wat ze zeggen.
Als ik de chain of command op deze manier door ga voeren, moet ik straks een zeker persoon hitler gaan noemen, en ik ben erg gehecht aan mijn postrechten. dus ik laat het maar even gaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat klopt dan alsnog niet. (F)A's hebben macht, jij doet wat ze zeggen.
Goed bezig jij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hier van de week zelfs serieuze godsdienstige discussies gevoerd!
SS;ers stonden alsnog niet bovenaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NSBers zijn mensen die alles doen wat de mensen met macht zeggen. Ik heb de macht, ik ben een SSer.
jezus ga lekker zeiken ofzo.quote:
Waarom moet ik gelijk weer denken aan het filmpje wat ik vanmorgen postte.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik de chain of command op deze manier door ga voeren, moet ik straks een zeker persoon hitler gaan noemen, en ik ben erg gehecht aan mijn postrechten. dus ik laat het maar even gaan
En daaruit concludeer je dat ;t mag? Gewoon stukje teruglezen en meelullen, anders krijg je weer dat gemekker dat iedereen op 1 iemand die binnenkomt gaat reageren met 'Hoi, hoe gaat het?' en je dus echt geen normaal gesprek meer kan voeren hier.quote:
Dat er na jouw post automagisch een slotje komt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even Off topic ()
Ik ben echt een topic killer. elke topic waar ik post gaat dood.![]()
misschien moet ik mod worden![]()
Besef je wel wat je allemaal moet opgeven voor het modschapquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even Off topic ()
Ik ben echt een topic killer. elke topic waar ik post gaat dood.![]()
misschien moet ik mod worden![]()
Hoe komt je stemming zo down danquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef timmmmm het volgende:
Ter mijner verdediging. Door de PI kon je lezen wat mijn stemming was. Dat voegt wat meer toe dan een simpel hallo.
En ik zei "Pak een biertje ga in de tuin zitten".quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef timmmmm het volgende:
Ter mijner verdediging. Door de PI kon je lezen wat mijn stemming was. Dat voegt wat meer toe dan een simpel hallo.
Moet ik m;n tieten sturen zodat je wat vrolijker wordt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef timmmmm het volgende:
Kan jij geen ' doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik m;n tieten sturen zodat je wat vrolijker wordt?
Nee.quote:
Ik heb die S&W foto al gezien, en ik werd er niet echt warm van.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik m;n tieten sturen zodat je wat vrolijker wordt?
Je kwetst me.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb die S&W foto al gezien, en ik werd er niet echt warm van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kwetst me.S&G, sorry. Mijn toetsenbord is wat verkoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Scheut beerenburg naar binnen gieten, dan voelt ;ie zich gelijk wat beter.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
S&G, sorry. Mijn toetsenbord is wat verkouden
Dan kan je toch niet editen schatquote:
Oh... ja... da's waar ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet editen schat
veel te vroeg wegquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej werk aan het spoor morgen![]()
vertraging enz![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej werk aan het spoor morgen![]()
vertraging enz![]()
quote:
Volgens mij is iedereen aan het vingervervenquote:
Het is het waardquote:
Dat is leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen aan het vingerverven
Ik ben een smurf ik ben een smurfquote:
Hij is kapotquote:
Beter dan 'ik ben een worm ik ben een worm'quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een smurf ik ben een smurf
Nee schat het plaatje doet het welquote:
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat het plaatje doet het wel
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
Voor blanke racistische alcoholistische belgen, die nadat de alcohol hun hersens heeft aangetast besluiten moslim te worden en nu dus midden in de nacht. ALLAHHH roepen.
Alleen haat aan die belgen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |