Ik zie het al voor ME, Ed in een jehova pak die sc binnen treedquote:Op zondag 25 april 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik blijf gewoon hoor.![]()
Ik zal me vanaf nu wel wat beter gedragen.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had al een jehova pak aan. Maar ik was nog niet compleet overtuigd.
Fix.quote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had al een jehova pak aan. Maar ik was nog niet compleet bekeerd.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bazen![]()
![]()
OMG flipmode
(zeldzaam zonder brillen)
Door die plaat moet ik meteen weer aan Back to the Future denkenquote:Op zondag 25 april 2010 01:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
zie die oude baas hier nog eens gaan![]()
Incl kippevel moves![]()
In onderstaande zie je die beter !
Gelukkig maarquote:Op zondag 25 april 2010 02:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb daar niks mee te maken. Echt niet.
J/Kquote:
En trainingspakjes ipv lange jassenquote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bazen![]()
![]()
OMG flipmode
(zeldzaam zonder brillen)
Vrouwtje?quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwah mwah. Zo rond half 12/12 uur er in. En zo rond 9 uur wakker worden, omdat vrouwtje lief wil weten hoelaat het is
9 uur slaap is toch primaquote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwah mwah. Zo rond half 12/12 uur er in. En zo rond 9 uur wakker worden, omdat vrouwtje lief wil weten hoelaat het is
Ik stort altijd al na twee nachten te weinig slaap inquote:Op zondag 25 april 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
9 uur slaap is toch primaIk slaap soms een hele week maar 5 uur per nacht, is lekker efficiënt
'morgen...quote:
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyperquote:Op zondag 25 april 2010 10:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
'morgen...
0:30 slapen, 08:30 wakker. Een prima 8 uur als een blok geslapen. Net lekker uitgebreid ontbeten en aan het overwegen om de hardloopschoenen maar weer aan te trekken. Alleen heb ik niet zoveel tijd want ik ga straks naar de World Press Photo tentoonstelling.
Misschien dan maar vanavond lopen, tijdens de voetbalwedstrijd...
En jijzelf dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyper![]()
Vandaag de laatste bugs die Sony in ons spel heeft gevonden fixen en dan hopelijk over een paar weken op PSNHadden ze een corrupte Flodder folder in de game gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyper![]()
Vandaag de laatste bugs die Sony in ons spel heeft gevonden fixen en dan hopelijk over een paar weken op PSNik ben wel benieuwd naar jullie creatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
say w0t?! ik slaap al 1,5 maand onder mijn zomerdekbedquote:Op zondag 25 april 2010 10:50 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nog altijd mijn winterdekbed erop liggen, dus ik heb me kapot gezweet. Vandaag maar eens een magische wisseltruuk uitvoeren. Vanavond ga ik naar Kick-Ass
quote:Op zondag 25 april 2010 10:50 schreef Fallen het volgende:It's spring fever. That is what the name of it is. And when you've got it, you want - oh, you don't quite know what it is you do want, but it just fairly makes your heart ache, you want it so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
I know, maar het is tot nu toe nog niet extreem nodig geweest. Mijn kamer is prima geïsoleerd maar wel op zolder, dus pas vanaf een graad of 20 komt alle warmte hier mijn kamer op, dus een keerpunt rond deze tijd is voor mij niet meer dan normaal. Ik ben al lang blij dat ik slechts de ochtend zon in mijn kamer hebquote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
say w0t?! ik slaap al 1,5 maand onder mijn zomerdekbed
net even klein blokje gelopen. Ook al in geen twee maanden gedaan, dus trok het totaal nietMaar weer eens wat regelmatiger gaan doen.
Volgende week in Frankrijk maar naar de bakker fietsen elke ochtend. Is niet extreem ver, maar wel erg heuvelachtig en erg stijl. Lekker in het ochtendzonnetje
in jou geval is het : "menneke"quote:Op zondag 25 april 2010 09:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vrouwtje?
Als ik iemand over 'vrouwtje' hoor moet ik altijd denken aan de Belgische kroonprins Filip die net zijn eerste kind had gekregen toen ik er woonde. Waar 10 van de 10 mensen trots zouden roepen dat het een meisje is riep hij trots met Frans accent:
"Het ies een vrouwtje!"
Dat slaap ik ook hoorquote:Op zondag 25 april 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
9 uur slaap is toch primaIk slaap soms een hele week maar 5 uur per nacht, is lekker efficiënt
Ik krijg hier wel een heel erg lente-achtig gevoel van....quote:
ik kan me nog wel wat meer dingen voorstellenquote:
Smaak broederquote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg hier wel een heel erg lente-achtig gevoel van....![]()
![]()
![]()
Mooi rood is niet lelijk!quote:
Ik zou ze allemaal doen!quote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno..
http://www.cavemancircus.(...)pictures_5/index.php
Da's geen maatstafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |