Jammer zijn er wel mensen die daar in trappenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Stom eigenlijk. Die dingen kosten geen hol meer
(en nee, die dingen kosten ECHT geen 45 euro omdat ze goldplated zijn)
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn record staat gelukkig een stuk lager.
Is niet gezond
Waarom ben je zolang wakker ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
Niet echt een reden. Ik was gisteravond laat nog bezig met een beat, toen kwam ik erachter dat ik net zo goed wakker kon blijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom ben je zolang wakker ?
Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel overquote:
Ik ben gewoon lekker aan het chillen. Black label erbij, muziek op de achtergrond en wat fokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel overGelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur te beginnen, dus ik kan een beetje uitslapen en wat slaap inhalen. Maar 40 uur is wel flink
Zeker omdat je zo laat toch nog wakker bent
Jammer dat het persoon dezelfde blijftquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn muzieksmaak is trouwens heel veranderd deze avond volgens mij.
Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jammer dat het persoon dezelfde blijft
Mijn probleem is dat je niet tegen een grapje kanquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.
Wat is je probleem gast?
Daar zit je toch ook aan JUNKie-EDquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |