abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80655664

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei!
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

In memoriam:
larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:39:13 #2
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80655699
Je hebt (als je HDMI hebt op je console) ook allerlei kleurpanelen waar je mee kunt werken.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_80655726
Ik heb HDMI

Je bedoelt op de instellingen van de 360 zelf? Of de TV?
pi_80655755
Internet nu trouwens met een nieuwe laptop van de zaak, fijn dingetje

Prive moet ik nog een nieuwe kopen maar dat duurt nog even
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80655808
Hallo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80655813
Hoi.
pi_80655817
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb HDMI

Je bedoelt op de instellingen van de 360 zelf? Of de TV?
Ik heb ook instellingen aangepast van de 360 idd, daarna had ik veel rustiger beeld.
pi_80655839
Ik heb het vorige topic bijna helemaal gemist En ik zou deze eigenlijk ook vrijwel helemaal moeten gaan missen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_80655852
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Ik heb het vorige topic bijna helemaal gemist En ik zou deze eigenlijk ook vrijwel helemaal moeten gaan missen!
Maakt niet uit. Je bent erbij in mijn gedachten.
pi_80655854
Kun je geen test draaien Ed!? Had dat hier ook gedaan en toen zag het er wel beter uit.

En ik heb hem niet via HDMI aangesloten, vind dat iets minder eruit zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80655920
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Internet nu trouwens met een nieuwe laptop van de zaak, fijn dingetje

Prive moet ik nog een nieuwe kopen maar dat duurt nog even
Had je nog iets gehoord van de politie, of hadden ze het te druk met fietser neer te knuppelen?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80655961
Ook benieuwd idd!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:45:47 #13
187674 Sigmund666
pi_80655971
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kun je geen test draaien Ed!? Had dat hier ook gedaan en toen zag het er wel beter uit.

En ik heb hem niet via HDMI aangesloten, vind dat iets minder eruit zien
Zonder HDMI is een 360 echt naadje ruk. De letters en al zijn veelste klein (zelfs op een 82cm breedbeeld)
Op de 360 heb je een fuckload aan settings. Het is dat ik nu Dead Space voor de 3e keer ga uitspelen, anders had ik ff gekeken wat voor een instellingen er allemaal waren (je hebt uit mijn bolle hoofdje resolutie-instellingen, RGB instellingen (kleur dus) en nog wat.
(standaard staan ze op 720p. Dan is het geen wonder dat het niet lekker gamed. Dat is zoiets als 1920x1080 kunnen kijken, maar op 1280x720 alles gaan kijken )

Of een Ferrari kopen en er nooit harder mee rijden dan 70

[ Bericht 10% gewijzigd door Sigmund666 op 23-04-2010 23:54:24 ]
pi_80656328
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:

[..]

Had je nog iets gehoord van de politie, of hadden ze het te druk met fietser neer te knuppelen?
Nee, verder geen nieuws. Maar dat hebben ze ook meteen al eerlijk aangegeven dat ze niet verwachten ze ooit te pakken. Ze hebben het vrij profi aangepakt. Over de agenten die ter plaatse kwamen niets dan lof.

Die agent die ik van de week trof op het bureau ben ik minder positief. Die wilde me een bon geven omdat ik reed zonder rijbewijs. . Ik had een afspraak op het bureau om de aangifte te laten aanvullen. Er bleken nog wat meer spullen te missen vandaar.
Kom ik binnen en vertel het verhaal en zeg dat ik een afspraak heb. Vraagt dat mens achter de balie hoe ik bij het bureau gekomen ben... Dus ik zeg, met de auto! Komt ze heel droog, AH meneer u mag niet rijden zonder rijbewijs Dus ik gaf aan die is dus ook gestolen, zegt ze dat weet ik maar dat is nog geen reden om toch te gaan rijden .

Nouja geen bon ofzo gelukkig maar stond daar echt zo te kijken van WTF

Gelukkig was de andere agent (die er zaterdag ook was) een stuk beter,

Heb woensdag veel spullen naar verzekering gestuurd en is nu afwachten hoe het verder gaat en wat ze willen zien etc.

Slachtoffer hulp belde nog maar dat heb ik verder afgezegd, vriendin heeft nog wel even met ze gesproken (telefonisch). Die is bang want het is vanavond precies een week geleden en ze heeft genoeg wapentuig naast bed gelegd om een buurt oorlog mee te winnen (maar geeft wel aan dat de schrik er wel goed in zit)

Maar elke keer dat ik even rustig in de kamer zit en naar het raam kijk en dan de kamer door dan stel ik me voor hoe die 2 kerels hier hebben rondgelopen een vreemd gevoel .

Maar stukje voor stukje werken we alle schade weg, ook mentaal maar dat moet even zijn tijd hebben.
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:00:29 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80656538
Ik sta nog steeds niet in de OP.
pi_80656554
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zonder HDMI is een 360 echt naadje ruk. De letters en al zijn veelste klein (zelfs op een 82cm breedbeeld)
Op de 360 heb je een fuckload aan settings. Het is dat ik nu Dead Space voor de 3e keer ga uitspelen, anders had ik ff gekeken wat voor een instellingen er allemaal waren (je hebt uit mijn bolle hoofdje resolutie-instellingen, RGB instellingen (kleur dus) en nog wat.
(standaard staan ze op 720p. Dan is het geen wonder dat het niet lekker gamed. Dat is zoiets als 1920x1080 kunnen kijken, maar op 1280x720 alles gaan kijken )

Of een Ferrari kopen en er nooit harder mee rijden dan 70
Ik heb hem aangesloten met die andere 3 kabels, geel,rood en blauw ofzo. En het ziet er goed uit. Als ik het via HDMI doe, zie ik wel duidelijk verschil, soort van kartels ofzo.

Via HDMI heb ik ook nooit niks aan de instellingen gedaan, doe anders morgen ff kijken? Dan probeer ik het nog een keertje
pi_80656595
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP.
En ik ook niet ( al zal dat wel aan mij liggen )
pi_80656673
lol, ik ook niet

Je kunt jezelf er in zetten maar dat hoort natuurlijk niet, leuker dat je er ineens tussenstaat
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:04:40 #19
187674 Sigmund666
pi_80656686
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik heb hem aangesloten met die andere 3 kabels, geel,rood en blauw ofzo. En het ziet er goed uit. Als ik het via HDMI doe, zie ik wel duidelijk verschil, soort van kartels ofzo.

Via HDMI heb ik ook nooit niks aan de instellingen gedaan, doe anders morgen ff kijken? Dan probeer ik het nog een keertje
Ja. Dat is dinges. HDTV toch? Dan nog zal je een enorm verschil tussen composiet en HDMI.
pi_80656951
Ik heb een aantal instellingen getest. Zowel op 720P en 1080P. Maar ik zie helemaal geen verschil. Beetje vreemd.
pi_80657164
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een aantal instellingen getest. Zowel op 720P en 1080P. Maar ik zie helemaal geen verschil. Beetje vreemd.
vreemd, ik had daar een aanpassing in en volgens mij in de hrz(???) gedoe?
pi_80657382
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ja. Dat is dinges. HDTV toch? Dan nog zal je een enorm verschil tussen composiet en HDMI.
Nja met composiet ziet het er toch goed uit! Ga morgen wel eens proberen met HDMI !

Leeeeeeeuk, de 25 grappigste bloopers aller tijden
Dadelijk kijken of Best Defense een leuke film is, komt toch dadelijk op tv
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:36:45 #23
187674 Sigmund666
pi_80657541
HDMI kabel kost je trouwens 3 euro bij de Action. Koop geen 45 euro kabels ofzo
pi_80657651
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
idd

Oja Ed, Action heeft ze weer op voorraad in LWD
pi_80657673
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb er al 1tje liggen he, gebruik hem normaal gesproken voor de PS3. Maar die staat nu niet eens meer aangesloten
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:53:03 #26
187674 Sigmund666
pi_80657971
Ik kreeg hem bij de 360 zelf (Resident Evil 5 Limited Edition) een vriend van me (Forza Limited Edition) kreeg hem echter niet
pi_80658039
Eerst kreeg iedereen er 1tje bij de elite , alleen dat is op gegeven moment opgehouden
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:57:36 #28
187674 Sigmund666
pi_80658065
Stom eigenlijk. Die dingen kosten geen hol meer
(en nee, die dingen kosten ECHT geen 45 euro omdat ze goldplated zijn )
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:57:45 #29
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80658070
Maar, was het uniek?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_80658111
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Stom eigenlijk. Die dingen kosten geen hol meer
(en nee, die dingen kosten ECHT geen 45 euro omdat ze goldplated zijn )
Jammer zijn er wel mensen die daar in trappen ! En de expert (winkel dus) maar lachen
  zaterdag 24 april 2010 @ 01:12:20 #31
187674 Sigmund666
pi_80658396
Serieus, een game verzinnen, en die de naam NIER geven

"Die NIER heeft iets op zijn lever "
pi_80658717
Bluarghblahblahbalh!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80658725
LoL !

Nja tijd om naar bed te gaan, verschiet net ineens dat het al half 2 is !

Night
pi_80658808
Slaap lekker !

Ga nu ook pitten en laat de lichten aan en heb de wekker elk uur staan
pi_80659091
  zaterdag 24 april 2010 @ 01:57:15 #36
187674 Sigmund666
pi_80659203
Nieuw record: 5 Dead Space chapters in anderhalf uur tijd
pi_80659222
Nieuw record: bijna 40 uur wakker.
pi_80659252
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn record staat gelukkig een stuk lager.
Is niet gezond
pi_80659285
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Mijn record staat gelukkig een stuk lager.
Is niet gezond
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
pi_80659315
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom ben je zolang wakker ?
pi_80659388
In ieder geval succes ermee, want ik zoek mijn bed op
pi_80659393
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Waarom ben je zolang wakker ?
Niet echt een reden. Ik was gisteravond laat nog bezig met een beat, toen kwam ik erachter dat ik net zo goed wakker kon blijven.
Dat ging gemakkelijk tot een uur of 6. Daarna kakte ik echt in.

Ik ga zo ook slapen.
pi_80659568
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel over Gelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur te beginnen, dus ik kan een beetje uitslapen en wat slaap inhalen. Maar 40 uur is wel flink Zeker omdat je zo laat toch nog wakker bent
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_80659596
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:23 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel over Gelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur te beginnen, dus ik kan een beetje uitslapen en wat slaap inhalen. Maar 40 uur is wel flink Zeker omdat je zo laat toch nog wakker bent
Ik ben gewoon lekker aan het chillen. Black label erbij, muziek op de achtergrond en wat fokken.
pi_80659601
Mijn muzieksmaak is trouwens heel veranderd deze avond volgens mij.
pi_80659639
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn muzieksmaak is trouwens heel veranderd deze avond volgens mij.
Jammer dat het persoon dezelfde blijft
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_80659645
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jammer dat het persoon dezelfde blijft
Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.

Wat is je probleem gast?
pi_80659665
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.

Wat is je probleem gast?
Mijn probleem is dat je niet tegen een grapje kan
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_80660887
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Daar zit je toch ook aan JUNKie-ED
Nu heb je gelijk een dj naam, JUNKie-ED achter de spinners met ze rauwe beats.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80660909
Goedemorgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')