Gewoon hetzelfde jij moet alleen wel weer je vrijdagavond outfit aandoenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen waarin ik mijn naam dan wil veranderen
Ik weet wel welke naam ze bedoeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar ga je ook zo geheimzinnig over doen als D?
Alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Wat heeft hij gesnoven? En probeert hij nou Wendy te versieren?
En natuurlijk even reclame maken. Java eiland maar even voorbijlopen die dag.
Het begint met een P, heeft twee hoofdletters, en eindigt op iquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd het echt niet allemaal bij wie er blauw is hoor
De meeste users in singles lopen met blauwe ballen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik de user zie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Karina het volgende:
Oh eerst Kane en dan nog reclame, leuk hoor.l
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemen
Degene die ik wilde was al vergeven, maar ik die naam hier nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam niet veranderen, ben heel blij met deze
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
lol nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah....moet ik weer opnieuw beginnen...ik hou deze wel...deze is lief...die ander niet zo
Nee dat is Siepiequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
Nee gewoon op FOK! komen is genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een haat hier. Moet je vast voor in Nederland wonen, om te begrijpen wat er zo walgelijk is aan Kane.
omdat het een geheimzinnige naam isquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierig
ik niet he. zal me een worst wezen tbhquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |