Stacey is een heldin door die slechte ROckwannaWie? er uit te gooien.quote:
Nou ja dat heb ik ook, misschien dat er vanavond iemand indruk maakt, maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb nog geen favoriet![]()
vorig week vond ik bijna iedereen matig
popstars niveau
Nou TS, Abraham haalt de mosterd als hij 50 jaar bestaat.. En aangezien deze serie al 50 topics lang is vieren we zijn Abrahamdingesquote:
Aangenaam kennis te makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef D. het volgende:
Oja, voor de duidelijkheid, mocht iemand het nog niet gelezen hebben:
ik ben mezelf vanavond
Iedereen die daar anders over denkt gaat op 'ignore'
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, dat rijmpt op gatteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ikke dus lekker nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef D. het volgende:
ik ben mezelf vanavond
Bedankt voor de uitleg, TSquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou TS, Abraham haalt de mosterd als hij 50 jaar bestaat.. En aangezien deze serie al 50 topics lang is vieren we zijn Abrahamdinges
Dan kun je ook wel zeggen waar de D. voor staatquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef D. het volgende:
ik ben mezelf vanavond
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Benny gaat weer de meeste berichten posten
23 april 2010
1. iBenny: 500
Maar dan kan'ie in feite niks zien van X Factor ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
23 april 2010
De D staat voor.....de rest van mijn naamquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel zeggen waar de D. voor staat
Tja, hij zal zijn suikerklontjes wel weer ingenomen hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
23 april 2010
Duizelingwekkend lekker dingquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel zeggen waar de D. voor staat
Dannyquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
De D staat voor.....de rest van mijn naam
Het pak is al leegquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, hij zal zijn suikerklontjes wel weer ingenomen hebben
+1 scherp. Hij haat Danielle denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar dan kan'ie in feite niks zien van X Factor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |