Da's een bazennaamquote:
Nee dat kan ik dan nog wel waarderenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef MissKriel het volgende:
Ik heb zeker ook een stomme naam volgens jou??
Thalia
Wat doe je nou sinadO, ik dacht dat we vrienden waren manquote:
Okay vriendjes!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee dat kan ik dan nog wel waarderen![]()
Ik heb er zelf trouwens ook een hoor
Ja maak dan niet zo'n topic man!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat doe je nou sinadO, ik dacht dat we vrienden waren man
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Ma Cosa?! Shoot! Shoot the flying demon!
Ik vind Ezio meer iets voor de Muppetshow.quote:
Als jij het niet had gedaan had iemand anders het wel gedaan ben ik bangquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maak dan niet zo'n topic man!![]()
Je weet dat ik het niet laten kan!
Ook dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als jij het niet had gedaan had iemand anders het wel gedaan ben ik bang
Nou, er zijn gewoon normale namen. Ik vind deze lijst gewoon domquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef zoefschildpad het volgende:
wat zijn dan bijvoorbeeld slimme namen?
Ik voel me beledigtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Ezio het volgende:
En dan bedoel ik namen zoals onder andere:Klaas Toon Piet Jan Toos Henk
Ik ook, door jouw spelling danquote:
Ik zei het tochquote:
Diss die kikker van DKC1 nietquote:
Sorry dat die ene 't' een 'd' moest zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is nu zwanger met 17 jaar oud trouwensquote:
Daarintegen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Drinky het volgende:
namen hebben geen hersenen en kunnen niet dom zijn. Jij daarintegen wel TS
Het automerk is genoemd naar een vrouw met die naam, prutser.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Ezio het volgende:
En uiteraard ook achterlijke namen die bijvoorbeeld gewoon woorden zijn zoalsMercedes
Ik vind dat juist onpersoonlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef BlueMage het volgende:
Een kind Puk noemen vind ik best wel erg persoonlijk.
Haha epicquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Ma Cosa?! Shoot! Shoot the flying demon!
Jordy is zo vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef afcajos het volgende:
HAHA ZOMG MENSEN DIE HUN KIND JORDI NOEMEN EN NIET GEWOON JORDY_!_!_!
Mensen die Jordi heten en dan als username j0rdii hebben dat zijn pas kneuzenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef afcajos het volgende:
Jordi en Jordyquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef afcajos het volgende:
Carglassquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heet Martin, heeft dat jouw goedkeuring?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
De auto is naar een vrouw vernoemd die Mercedes heette.
MINDER ouderwets?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Ezio het volgende:
Maar ook minder ouderwetse namen die gewoon dom zijn zoals:Ward Woudie Willeke Steef Boudewijn Fons Lodewijk Bouke
Het kind van een of ander oudidols deelneemster, marieke van ginneken ofzo heet Otis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik al genoemd, die kan niet ontbreken
Dat is ook een kankertrieste naam iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het kind van een of ander oudidols deelneemster, marieke van ginneken ofzo heet Otis.
Ook niet echt heel gaaf.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Constantijn
Arnulf
Augustus
Siegried
Hubertus
Helmuth
Isaäk
Johannes
Remko.quote:
Het is daarentegen, met je hersenen..quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Drinky het volgende:
namen hebben geen hersenen en kunnen niet dom zijn. Jij daarintegen wel TS
OOEEEEEEE FACED FAAACEDDDDDquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het is daarentegen, met je hersenen..
WAJOWAJOWAJO!!! JE WORDT GEKRAAKT!!!quote:
Alleen Jos en Mark vind ik mooi van die namen. De rest zijn voor zwakzinnige.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Wat is er met met ouderwetse namen met 1 lettergreep
Jos
Jan
Piet
Henk
Ad
Mark
Gee
An
Dre
Ab
Sjaan
Wat snap jij niet aan het woord 'bijvoorbeeld'quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het automerk is genoemd naar een vrouw met die naam, prutser.
Wat snap jij niet aan het woord 'bijvoorbeeld'quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
De auto is naar een vrouw vernoemd die Mercedes heette.
Bruno is echt een toffe naam!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoe zit het met:
Bruno?
Johhny?
Jerry?
Colmus?
Alexander?
Dit soort afval dus. Die beroemdheden in de VS hebben een talent voor het verzinnen van kutnamen.quote:Charity (uiteraard uitgesproken als Sjerretie)
Lente (iemand die zo heet woont in mijn straat)
Mercury (Merkjoerie)
Destiny
Mercedes
quote:Maar ook minder ouderwetse namen die gewoon dom zijn zoals:
# Ward
# Woudie
# Willeke
# Steef
# Boudewijn
# Fons
# Lodewijk
# Bouke
Hierom is Fons cool:quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zelf heette je Ezio he?
Fons is een bazennaam. Niet alleen omdat ik zelf zo heet
Bobby voor een meisje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:44 schreef afcajos het volgende:
Of namen die voor zowel een jongen als een meisje kunnen. Dat is pas irritant
Bobby, Robin etc...
Ik ken er één jaquote:
en ik Dicky en Freekquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik ken trouwens ook de gebroeders 'Eddy' en 'Bobby'
Ik ken de gebroeders Zoey en Joey.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik ken trouwens ook de gebroeders 'Eddy' en 'Bobby'
Ik vind dat wel toffe naamquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Er schijnen ook indo's te zijn die Satria heten
Haha, een vriend van mij heet Pim en zijn moeder heet Paulaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
Mercedes is een vrij normale Spaanse naam en verder zijn alle namen uit dat lijstje in de OP baas![]()
Onder domme namen versta ik namen als Pim, Puck (bij meisje), Bo, Paula, of Arend
Meen je niet, te sneu voor woordenquote:Op donderdag 29 april 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken lui die hun dochters Patrice en Patricia hebben genoemd, en hun zoon Patrick
wel makkelijk bij avondeten, "Pat, eten!" dan komen ze alledriequote:Op donderdag 29 april 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken lui die hun dochters Patrice en Patricia hebben genoemd, en hun zoon Patrick
Stoer man, een Jodenhaterquote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef rece het volgende:
Oneens met de klacht, omdat http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_I_of_England
Pat bij de dames, Pet voor Patrickquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wel makkelijk bij avondeten, "Pat, eten!" dan komen ze alledrie
Aleisa klinkt mooi maar Alyssiaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef IbanMayo het volgende:
Vanmorgen stukkie in de krant over Jhon van Beukering de voetballer. Hij heeft twee kinderen: Jaysenen Alyssia
. Maar met de 3e die Bruce
heet was het gezinnetje pas echt compleet zei hij.
Het is maar net wat je leuk vind..quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef afcajos het volgende:
Of heldinnenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef Case4 het volgende:
Ik heet Kees, Kees is een naam voor helden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |