Dit soort afval dus. Die beroemdheden in de VS hebben een talent voor het verzinnen van kutnamen.quote:Charity (uiteraard uitgesproken als Sjerretie)
Lente (iemand die zo heet woont in mijn straat)
Mercury (Merkjoerie)
Destiny
Mercedes
quote:Maar ook minder ouderwetse namen die gewoon dom zijn zoals:
# Ward
# Woudie
# Willeke
# Steef
# Boudewijn
# Fons
# Lodewijk
# Bouke
Hierom is Fons cool:quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zelf heette je Ezio he?
Fons is een bazennaam. Niet alleen omdat ik zelf zo heet
Bobby voor een meisje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:44 schreef afcajos het volgende:
Of namen die voor zowel een jongen als een meisje kunnen. Dat is pas irritant
Bobby, Robin etc...
Ik ken er één jaquote:
en ik Dicky en Freekquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik ken trouwens ook de gebroeders 'Eddy' en 'Bobby'
Ik ken de gebroeders Zoey en Joey.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik ken trouwens ook de gebroeders 'Eddy' en 'Bobby'
Ik vind dat wel toffe naamquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Er schijnen ook indo's te zijn die Satria heten
Haha, een vriend van mij heet Pim en zijn moeder heet Paulaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
Mercedes is een vrij normale Spaanse naam en verder zijn alle namen uit dat lijstje in de OP baas![]()
Onder domme namen versta ik namen als Pim, Puck (bij meisje), Bo, Paula, of Arend
Meen je niet, te sneu voor woordenquote:Op donderdag 29 april 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken lui die hun dochters Patrice en Patricia hebben genoemd, en hun zoon Patrick
wel makkelijk bij avondeten, "Pat, eten!" dan komen ze alledriequote:Op donderdag 29 april 2010 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken lui die hun dochters Patrice en Patricia hebben genoemd, en hun zoon Patrick
Stoer man, een Jodenhaterquote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef rece het volgende:
Oneens met de klacht, omdat http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_I_of_England
Pat bij de dames, Pet voor Patrickquote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wel makkelijk bij avondeten, "Pat, eten!" dan komen ze alledrie
Aleisa klinkt mooi maar Alyssiaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef IbanMayo het volgende:
Vanmorgen stukkie in de krant over Jhon van Beukering de voetballer. Hij heeft twee kinderen: Jaysenen Alyssia
. Maar met de 3e die Bruce
heet was het gezinnetje pas echt compleet zei hij.
Het is maar net wat je leuk vind..quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef afcajos het volgende:
HAHA ZOMG MENSEN DIE HUN KIND JORDI NOEMEN EN NIET GEWOON JORDY_!_!_!
Of heldinnenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef Case4 het volgende:
Ik heet Kees, Kees is een naam voor helden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |