Nee, dankzij mn oer-Hollandse moederquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L.no het volgende:
Surinamers waren ook bekend om laat komen.
Dankzij de fries ben je nu sneller.
Gemaakt door chinezen terwijl ze ook frieten verkopen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef jna het volgende:
[..]
Echte nasi of Nederlandse-Chinees restaurant nasi?
Zit me in een hoekje te schamenquote:
Een Chinees die "friet" zegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Gemaakt door chinezen terwijl ze ook frieten verkopen.
Een mix I guess.
Maar patat klinkt nóg stommer als een chinees het zegt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
Een Chinees die "friet" zegt. Dat terwijl ie ook een woord kan gebruiken waar geen R in zit
Stommer dan Fliet kan het niet klinkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar patat klinkt nóg stommer als een chinees het zegt.
Echt niet. Jij zit dan bij snuivende Dennis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef The_Dean het volgende:
NEE IK!!
En Dzjenn is er ook niet, zouden ze een tripledate aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef L.no het volgende:
Waar is Piles en Luc?
Niet dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
En Dzjenn is er ook niet, zouden ze een tripledate aan het doen zijn?
Van de week was ze er nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb jenn al weken niet gezien.
Op een moment dat ik er niet was zeker.quote:
Ja jij bent er overdag nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een moment dat ik er niet was zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |