Wat dacht je van yofreshquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Windigo het volgende:
Leuke OP!![]()
Bij een feestje hoor ook mayonaise, en eigenlijk bij een heleboel leuke gelegenheden
Maar geen fritessaus of light troep natuurlijk. Mayo light is ook zo'n wanproduct
Mja. Ik zei al dat het geen mayo was. Maar lekker is het welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Wat dacht je van yofresh![]()
[ afbeelding ]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
Ja belachelijk echt die betutteling, laat mensen alsjeblieft zelf kiezen wat ze eten. Het lijkt me dat de overheid wel belangrijkere dingen te doen heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
ieuwch, jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!
Ik ben een groot kind. Na het zwemmen eet ik nog steeds friet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
na het zwemmen hoort friet (als kind dan he?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef cybermans het volgende:
tering he, gewoon een heel ding gemist.
jullie gaan veelste hard.
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenCheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je brengt me op een idee voor de meet..
![]()
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenhahaha aan een ronde lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenmannen die cheesecake bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen![]()
hehehe beter idee dan sachertorte zo in de zomerquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
CheesecakeJe brengt me op een idee voor de meet..
Nee, die jurk deed me geen goed neequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Windigo, het is wel héél fijn dat je zelf zegt dat je meeting-jurk niet flatteus was. Want ik durfde het niet! Maar op de pics zie je er ZO anders uit dan bij de meet. Veel frisser, meer uitgeslapen. Niet zo grauwig meer! Ik herinner me een moe uitziende Windigo met wallen... Je foto past niet bij het plaatje in m'n hoofd!
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skillsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtgenoot die hele lekkere cheesecakes bakt: checkquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
Leuk!! Wat ga je zoal doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het vandaag met Elf en Lein gegaan
En had Isa kiesprobs?
Ik heb een weekje ferkansie nu
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skillsEen vrouw die graag bakt, bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat doet 'ie leuk
DE, wrijf het er nog maar eens inHoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?
Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
echt wel dat steer gebeld heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is de bar al geopend?en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben
Lein hoe is je gesprek gegaan? En heeft steer nu eindelijk gebeld?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is de bar al geopend?en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben
Ja, in dit geval pakt het erg goed uit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
Nee, die jurk deed me geen goed neeIk ben écht wel slanker dan dat.
En ik had een behoorlijk moeilijke periode achter de rug dus dat ik er moe uit zag was niet zo gekJe kan nu inderdaad zien dat ik een stuk beter in mijn vel zit
Oh, en kringen onder mijn ogen heb ik trouwens heel vaak. Van kinds af aan al, weet niet hoe het komt
Maar goed dat ik over t algemeen niet bij je plaatje pas dus!
Nou een vrouw die graag bakt hoeft niet perse hoor... anders kan ik het zelf minder doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vrouw die graag bakt, bedoel jeJa, dat doet 'ie leuk
DE, wrijf het er nog maar eens inHoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?
Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
Ik hou nog steeds van aparte kleren, maar deze deed het lijken alsof ik een buik had die ik niet hebquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?
F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
oja hier supermarkt lasagnequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?
Wauw, is dat even een meevaller! Lekker joh! Nu weekend?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
me too! maar vandaag is goed gegaan dus, behalve dat prikken dan..quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
lekker Bluezz, vakantie!
was goed gegaanze willen zoveel mogelijk proberen af te stappen van contrastvloeistof drinken omdat zoveel mensen er last van krijgen dus moestin plaats daarvan ene paar grote glazen water drinken ineens. (handig, na 1 glas zit ik nog steeds vol dus ik heb water zitten proppen tot ik misselijk was
maar gelukkig hoefde ik die meuk niet te drinken). Voor de contrast die ze inspuiten konden ze natuurlijk geen goeie ader vinden dus uiteindleijk in mijn pols gedaan (auw) en een mooie bloeduitstorting op de andere arm waar t niet lukte.
maar verder ok gegaan, auto rijden ook prima gegaan en geen middagdutje hoeven doen dus ik ben tevredenBen erg benieuwd naar de uitslag.
Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
heel goed gesprek dus, top. mag je nu kijken bij de andere afdeling?
wat fijn lein dat het best goed ging en ook dat ze ondanks haar onmenselijke kant toch blijkbaar wel ziet wat er speelt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.
mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
Een protector ben ik wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Windigo het volgende:
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beterWat denk je er zelf van?
is er heerlijk weer voor, geniet ervanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas maken
Ik ga zo maar eens een rondje rennen.
Nee. Iedere verdieping heeft dezelfde soort mensen (dementen). Als je op verdieping 2 binnenkomt, blijf je op verdieping 2 tot je dood gaat of over wordt geplaatst. Overplaatsen kan naar de 6e etage (kleinschalig wonen) of naar een andere instelling. En op alle verdiepingen zitten ongeveer evenveel mensen. Om en nabij de 44.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?
Ja ik heb ook aangegeven dat ik niet lekker zit op de 3e en graag een andere afd. wil. Ik kijk het al een half jaar aan en het word niet beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
windigo, dat was mij dan niet opgevallenlein, heb je nog aangegeven dat je liever naar een andere afd wil? of kijk je het nog even aan daar? bluez, lekker genieten van je weekje vrij
En goed steernieuws dus....
en met elf dus ook nog steeds in een stijgende lijn
heel goed. hoop voor je dat je naar een andere afd kan en dat je dan fijner aan t werk kanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook aangegeven dat ik niet lekker zit op de 3e en graag een andere afd. wil. Ik kijk het al een half jaar aan en het word niet beter.
O, daar herken ik je allemaal wel inquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een protector ben ik wel.
their primary interest is in the safety and security of those they care about - their family, their circle of friends, their students, their patients, their boss, their fellow-workers, or their employees
Dat is spot-on.
At work Protectors are seldom happy in situations where the rules are constantly changing, or where long-established ways of doing things are not respected.
Dat ook.
Wanting to be of service to others, Protectors find great satisfaction in assisting the downtrodden, and can deal with disability and neediness in others better than any other type. They are not as outgoing and talkative as the Provider Guardians [ESFJs], and their shyness is often misjudged as stiffness, even coldness, when in truth Protectors are warm-hearted and sympathetic, giving happily of themselves to those in need.
En dat klopt ook helemaal. Zonder arrogant over te willen komen.
Ik ook. En jullie zijn lievquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef DarkElf het volgende:
heel goed. hoop voor je dat je naar een andere afd kan en dat je dan fijner aan t werk kan
Dus geen bejaarden met permanentjes die niet nat mogen worden in je baan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Fuck yeah!!! Lekker fel gezwommen![]()
Nu zin in rundvlees
oeh yeah langzame bejaarden: daar kan ik misschien net het tempo bijhouden als ik mag zwemmen binnenkortquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus geen bejaarden met permanentjes die niet nat mogen worden in je baan?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens net heerlijk in de zon naar het station gewandeld en onderweg nog een vriendin tegengekomen waar ik een tijd mee heb staan kletsen. Ik werd zo warm en gelukkig van binnen van die warme zon en alle knalgele forsythia's onderweg en de vogels en mensen in t-shirtjes etc etc
Lein, wat blij om te horen dat je teamhoofd vandaag enigzins menselijk was, en dat ze inziet dat je elders niet onder haar hoedequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
keihard tegen de warme gele stroom ingezwommen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Fuck yeah!!! Lekker fel gezwommen![]()
Nu zin in rundvlees
Strakke tienermeisjes die schoonspringend van de springplank af kwamen duiken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus geen bejaarden met permanentjes die niet nat mogen worden in je baan?
Het was wel een beetje zilt ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
keihard tegen de warme gele stroom ingezwommen?
Er is plek op de andere afdeling. Er is alleen nog niemand om mijn plek op de huidige afdeling in te vullen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
lein, hopelijk is er dan snel een plekje vrij op een andere afd. zo zonde om iemand die zo gemotiveerd is op de verkeerde plek te plaatsen
Ik ben geen verzorgendequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, wat blij om te horen dat je teamhoofd vandaag enigzins menselijk was, en dat ze inziet dat je elders niet onder haar hoedemisschien beter in je vel zit!
En ik denk dat heel veel verzorgenden ISFJ als profiel hebbenMensen die voor anderen zorgen, zonder dat ze heel veel ervoor terug moeten hebben. Op wikipedia hebben ze zelfs moeder Theresa als bekend voorbeeld.
Enover dat je in een afdeling met meer structuur beter tot je recht zou komen: J's voelen zich met meer structuur fijner dan P's.
![]()
Dat bedoel ik oohoookquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben geen verzorgendeIk ben verpleegkúndige
Ze was echt de redelijkheid zelve. Hoewel ik altijd het idee heb dat ik op moet letten op wat ik zeg.
Ok, dat duurt dan eigenlijk wel weer langquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
krijg de uitslag 5 mei denk ik pas als ik naar de chirurg moet.
Vlaams ziekenhuis he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, dat duurt dan eigenlijk wel weer lang
Is dat ziekenhuis dan gewoon in bedrijf op 5 mei? Wij zijn dicht nl! (poli dan he)
Ze worden eerst voor 6 of 12 weken opgenomen op de opname afdeling. Daar worden ze gescreend, gekeken hoe dement ze zijn, welke woonvorm bij ze past. Daar komt dan een advies uit. En dat advies wordt gevolgd, dan komen de mensen op de afdeling waar hun familie (!!!) voorkeur aan geeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein, wonen de mensen gedifferentieerd eigenlijk en stromen ze door, of heb ik niet goed gelezen? Ben beetje moe, en snel gescrold![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze worden eerst voor 6 of 12 weken opgenomen op de opname afdeling. Daar worden ze gescreend, gekeken hoe dement ze zijn, welke woonvorm bij ze past. Daar komt dan een advies uit. En dat advies wordt gevolgd, dan komen de mensen op de afdeling waar hun familie (!!!) voorkeur aan geeft.2X raar dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is wel wat voor te zeggen om mensen te plaatsen op basis van de fase waarin ze zitten, maar als je alleen de laatste fase mensen verzorgd is dat erg deprimerend vind ik.
Ik hou ervan als alles door elkaar zit.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vlaamse friet in Ossewit gefrituurd met Vlaamse mayo geserveerd door een Vlaamse serveerster
Ik ben al gedegrageertd van niveau 5 naar niveau 3, die degradatie van 3 naar 2 zie ik als een regelrechte zegen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
Lein, fijn dat het een goed gesprek was. Kon jij ook jouw eigen frustraties/ergernissen ten aanzien van jouw leidinggevende kwijt?
Hopelijk kan je binnenkort aan het werk op de tweede etage. (degradatie van 3 naar 2.)
Lekker vlak voor het warme etenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben al gedegrageertd van niveau 5 naar niveau 3, die degradatie van 3 naar 2 zie ik als een regelrechte zegen.
En nee, ik heb geen frustratie naar teamhoofd geuit. We hadden om 11 uur gesprek. Dat is best wel een klotetijd. Op vrijdag.
heerlijk hequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens net heerlijk in de zon naar het station gewandeld en onderweg nog een vriendin tegengekomen waar ik een tijd mee heb staan kletsen. Ik werd zo warm en gelukkig van binnen van die warme zon en alle knalgele forsythia's onderweg en de vogels en mensen in t-shirtjes etc etc
Ja maar het stomme is, ik vroeg vandaag aan een zwangere stagiaire of ze niet moe was, en toen zei ze dus nee! Maar ze zag er zó slecht uit... Bleek dat ze net de dag ervoor de uitslag van een vruchtwaterpunctie had gehad (gelukkig geen down-kindje) en door de opluchting de hele nacht niet had geslapen! Maar ze was zo opgewonden door de goeie uitslag dat ze niet door had dat ze dood moe was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Windigo het volgende:
@Lein: Het is inderdaad wel kenmerkend voor jouw type dat je aan me zag dat ik niet lekker in mn vel zat!
Zo, die heeft een drukke dag gehad!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heerlijk heZijn toch altijd weer de kleine dingetjes die t 'm doen
ik moest net wel heel erg lachen, vriend dacht dat één van de kipkes ziek was, bleef maar op hetzelfde plekje liggen, toen ging er nog één bij liggen. Toen hij vanavond thuiskwam en ze lagen daar nog had hij ze maar opgetild.... lagen er gewoon 7 eieren onder
Het warme eten is om half 1. Dus kwart over 12 beginnen mijn collega's al. En dan krijg ik op m'n flikker omdat ik om kwart over 12 niet klaar ben met pillen delen. Terwijl we pas om half 1 mogen beginnenquote:
Cutequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
heerlijk heZijn toch altijd weer de kleine dingetjes die t 'm doen
ik moest net wel heel erg lachen, vriend dacht dat één van de kipkes ziek was, bleef maar op hetzelfde plekje liggen, toen ging er nog één bij liggen. Toen hij vanavond thuiskwam en ze lagen daar nog had hij ze maar opgetild.... lagen er gewoon 7 eieren onder
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Het warme eten is om half 1. Dus kwart over 12 beginnen mijn collega's al. En dan krijg ik op m'n flikker omdat ik om kwart over 12 niet klaar ben met pillen delen. Terwijl we pas om half 1 mogen beginnen
Haha, geen topic. Maar 3 Sc's terug hadden we het even over een jurk jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik een windigopic gemist, er wordt over een leuke jurk gesproken?
ik zei picquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:
Haha, geen topic. Maar 3 Sc's terug hadden we het even over een jurk ja
[..]
Het warme eten is om half 1. Dus kwart over 12 beginnen mijn collega's al. En dan krijg ik op m'n flikker omdat ik om kwart over 12 niet klaar ben met pillen delen. Terwijl we pas om half 1 mogen beginnen
Oh lol sorryquote:
2 dagenquote:
[..]
Bij ons zit ook alles door elkaar. Maar ik vind wel dat er een fase-verschil moet zijn. Ik vind dat mensen die nog echt graag naar buiten gaan bijvoorbeeld, op een afdeling met een afgeschermde tuin moeten komen. Nu hebben we een situatie waarin 1 man véél vroeger in het ziekteproces zit dan de rest van de afdeling. Hij hoort zeg maar bij de top 3. Op 1. En als je dan de hele dag tussen de diep demente kwijlende schreeuwerds zit... Nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
2X raar dus
Er is wel wat voor te zeggen om mensen te plaatsen op basis van de fase waarin ze zitten, maar als je alleen de laatste fase mensen verzorgd is dat erg deprimerend vind ik.
Ik hou ervan als alles door elkaar zit.
Snap jij het, snap ik hetquote:
Kratje bier als het ISTJ is, Boriszquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
Oh een test. Die ga ik zo even invullen.
Eerst
Damn Memo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
5 voor een tentamenen nu is dat meestal niet zo shit aangezien het compensabel is met de andere cijfers (een 7.8 en een cijfer voor het paper dat we terug moeten krijgen maar waar ik een goed gevoel over heb) maar dat is nu niet het geval, alle deelcijfers moeten voldoende zijn en ik moet werken op de dag van hertentamen, dus maar mail naar werk gestuurd maarja als ik niet vrij krijg/of andere dag kan werken meld ik me gewoon ziek. Tentamen is belangrijker
ja ik bedoel ene 5 is best te compenseren maar dat telt nu dus nietquote:
Ik kan niet zomaar een dagje werk skippen he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn Memo.Ik ben recordhouder van mijn jaar op onze faculteit voor 5en op tentamens
en helaas hebben wij nooit compensatiepapers of projecten. Goed idee om een dagje werk te skippen: nu ff tijdelijk wat minder geld en meer studievoortgang betaalt zich later uit.
Dank! Wordt Eftelingdagje zonder attracties vermoed ik, vooral eentje met veel wijntjes op een terras een interview voorbereiden met mede-redactielid. En af en toe in de Python.quote:
Veel plezier! Het is er heerlijk weer voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! Wordt Eftelingdagje zonder attracties vermoed ik, vooral eentje met veel wijntjes op een terras een interview voorbereiden met mede-redactielid. En af en toe in de Python.
Blijft een smaakkwestie natuurlijk. De Macallan ken ik en die vind ik absoluut goed te drinken. Edradour zelf vind ik zelfs heel erg lekker (heel eigen smaak ook wel, vrij fruitig), deze variant ken ik helaas niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
MeMo![]()
Whisky-kenners, Zus heeft voor haar eigen bruiloft de volgenden uitgezocht: The Macallan highland single malt scotch whisky 10 years old (in mini) en Highland signatory vintage scotch whisky van Edradour Distillery 1997.
Is het wat?
Wisselt flink per vak in het derde jaar. SOmmige vakken heb je alleen tentamen en andere vakken is het weer een mixquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn Memo.Ik ben recordhouder van mijn jaar op onze faculteit voor 5en op tentamens
en helaas hebben wij nooit compensatiepapers of projecten. Goed idee om een dagje werk te skippen: nu ff tijdelijk wat minder geld en meer studievoortgang betaalt zich later uit.
Zo.. Die Steer is goed met schatten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef borisz het volgende:
Your Type is
ISTJ
Introverted Sensing Thinking Judging
Strength of the preferences %
44 25 100 56
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef borisz het volgende:
Your Type is
ISTJ
44 25 100 56
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kratje bier als het ISTJ is, Borisz
Ze komen bij de slijter op Utrecht Centraal vandaan. Dus als je m wilt proeven, ze hebben m in miniquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Blijft een smaakkwestie natuurlijk. De Macallan ken ik en die vind ik absoluut goed te drinken. Edradour zelf vind ik zelfs heel erg lekker (heel eigen smaak ook wel, vrij fruitig), deze variant ken ik helaas niet.
Go Steerquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef borisz het volgende:
Your Type is
ISTJ
44 25 100 56
geef mij maar net als afgelopen weekend space mountainquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! Wordt Eftelingdagje zonder attracties vermoed ik, vooral eentje met veel wijntjes op een terras een interview voorbereiden met mede-redactielid. En af en toe in de Python.
Die slijter ken ik welquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze komen bij de slijter op Utrecht Centraal vandaan. Dus als je m wilt proeven, ze hebben m in mini
Zeg ik ook geen nee tegen hoor! Ik heb dit jaar geen abonnement op Disneyland Parijs, maar dat vind ik best jammer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef mij maar net als afgelopen weekend space mountain![]()
quote:
ja maar dan moet werk wel meewerken he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef mij maar net als afgelopen weekend space mountainik voel mijn bekken nog steeds
he bah wat balen memo, maar school gaat toch voor werk, net als wat steer zei?
Ik waardeer mensen met een sterke voorkeur voor ratio om hun objectief en helder advies, met name in situaties waarin ik het zelf allemaal te troebel zie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Het klopt wel in grote lijnen, bij mij krijgt de ratio heel erg de voorkeur boven de emotie. En dat is soms ook wel eens lastig
.
Spannend he, oude studie achter je laten, hopen dat je in deze nieuwe geselecteerd wordt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Aure het volgende:
Ik kon het toch niet laten om nog even ergens aan te werken...
WarholxLichtenstein
Ik moet nog wat witte puntjes wegwerken en hij had best strakker gekund. Volgende keer beter
Toch wel heerlijk als je profiel past bij het beroep dat je ambieertquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Het klopt wel in grote lijnen, bij mij krijgt de ratio heel erg de voorkeur boven de emotie. En dat is soms ook wel eens lastig
.
Jaaa heel spannendquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spannend he, oude studie achter je laten, hopen dat je in deze nieuwe geselecteerd wordt?
Nee, stamt uit theorie van de jaren '20 en is uitgewerkt in de jaren '60. Allemaal oud nieuws dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Aure het volgende:
Wat is dat met die persoonlijkheidsdingen? Is dat hip?
ISTJ zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz, 3x raden welk MBTI-profiel de meeste accountants op de wereld hebben?
Ja dat wel:) Maar als ik het over mijn eigen emoties/ emoties in het algemeen moet hebben sla ik dichtquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik waardeer mensen met een sterke voorkeur voor ratio om hun objectief en helder advies, met name in situaties waarin ik het zelf allemaal te troebel zie.
Je bent een nobody als je je persoonlijkheid niet in 4 hoofdletters kan samenvattenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Aure het volgende:
Wat is dat met die persoonlijkheidsdingen? Is dat hip?
Je zou mijn broer kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef borisz het volgende:
Ja dat wel:) Maar als ik het over mijn eigen emoties/ emoties in het algemeen moet hebben sla ik dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik ben LIEFquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent een nobody als je je persoonlijkheid niet in 4 hoofdletters kan samenvatten
ik ga 1x in de 2 jaar ongeveerquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg ik ook geen nee tegen hoor! Ik heb dit jaar geen abonnement op Disneyland Parijs, maar dat vind ik best jammer!
quote:
Zomaar alles eruit flappen is ook niet alles.quote:Ja dat wel:) Maar als ik het over mijn eigen emoties/ emoties in het algemeen moet hebben sla ik dicht.
Ja, Steer en ik zijn trendsetters. Het oude 1920 is zóó 2010quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent een nobody als je je persoonlijkheid niet in 4 hoofdletters kan samenvatten
als je met gegronde reden komt zullen ze toch niet moeilijk doen? het is toch niet zo dat je het regelmatig laat afweten door studie of ziekte? en wat een prachtige schoentjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan moet werk wel meewerken he?ik kan wel zeggen ja doei ik kom niet, maar als ze me ontslaan oid ben ik ook de sjaak he
maar denk/hoop dat t wel goedkomt
nee zal wel goedkomen maar ik stress daar nogal snel overquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je met gegronde reden komt zullen ze toch niet moeilijk doen? het is toch niet zo dat je het regelmatig laat afweten door studie of ziekte? en wat een prachtige schoentjes
Schoenen? Wie/wat/waar? Linkje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke schoenen memo!
dank jullie wel
Schoenen: tof. Wel inlopen! En die opdruk is geniaal!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Trouwens een paar van mn aankoopjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de opdruk vond ik zo leuk en voor 5 euro
verder nog 3 basic shirtjes en een jurkje
Ik kan sowieso nog niet op die schoenen lopen dus dat komt goed, eerst binnenshuis enzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Schoenen: tof. Wel inlopen! En die opdruk is geniaal!
Je hebt me aangestoken met die Crust-pizza'squote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef minilot het volgende:
*burp* Dat was veel geitenkaas en dat waren veel kikkererwten.
Nu wodka!
Yumquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef minilot het volgende:
*burp* Dat was veel geitenkaas en dat waren veel kikkererwten.
Nu wodka!
ach ik vind m wel leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken met die Crust-pizza'sIk wil acuut aan het bakken slaan! Welke heb je al geprobeerd?
Memo, correcte schoentjes en nog lief ook. 't Shirt vind ik dan weer echt helemaal nietsMaar gelukkig was het maar 5 euro
Ik heb de Philly Cheese Steak nagemaakt en de Moroccan Lamb (met mint-yoghurtssaus!)quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken met die Crust-pizza'sIk wil acuut aan het bakken slaan! Welke heb je al geprobeerd?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de Philly Cheese Steak nagemaakt en de Moroccan Lamb (met mint-yoghurtssaus!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:15 schreef Windigo het volgende:
Ik ga er vandoor. Mijn liebchen komt over een uur uitgeput uit München aan en ik wil dus zorgen dat er wat lekkers te eten valt en dat ik er leuk uit zie. Ik zie jullie later weer!
Ik geloof je hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt. Mooiste borsten die ik ooit on- of offline heb gezien.
Ja, das balen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nog steeds knap, slank en grote borsten![]()
![]()
![]()
Ohh, yum! ik denk dat ik eens een poging ga wagen om tandoori chicken pizza te makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de Philly Cheese Steak nagemaakt en de Moroccan Lamb (met mint-yoghurtssaus!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Memo, jij aan de hakjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan sowieso nog niet op die schoenen lopen dus dat komt goed, eerst binnenshuis enzo
Hakjes en jurkjes zijn echt zo friggin' cute! Ik ben er dol op! Maar stiekem draag ik liever teenslippertjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en aan de jurkjes, t moet niet gekker wordne he
PM je telefoonnummer eens, nu durf ik nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en aan de jurkjes, t moet niet gekker wordne he
Nog even en je moet je abbo upgradenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PM je telefoonnummer eens, nu durf ik nog
Je bedoelt dat ik eindelijk eens wat belminuten opmaak voor de veranderingquote:
Herkenbaar. Wij spreken altijd af dat Sonja eens per jaar een weekend weg gaat zodat ik eens wat SMS-jes en belminuten kan opmakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik eindelijk eens wat belminuten opmaak voor de verandering
Op internetquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
Waar kan je die persooonlijkheids/typetest doen?
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
Waar kan je die persooonlijkheids/typetest doen?
Dag!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef Braamyo het volgende:
dat betekend overigens niet dat jullie in eens niets meer mogen posten
Hoe is het met alle Cullers deze avond?
nog leuke plannen?
Niet echt op die strikte manier.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maar golfer, heb jij voor je werk nooit met MBTI te maken gehad?
Goed nieuws is altijd goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dag!
't gaat goehoed, lekker gewerkt en goed nieuws mbt de orderportefeuille![]()
vanavond staat er nog thee met chocolade op het programma, en dan ga ik denk ik de binnenkant van mn oogleden bekijken want morgen is het weer vroeg dag
Hee Plenk, geld is goehoed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dag!
't gaat goehoed, lekker gewerkt en goed nieuws mbt de orderportefeuille![]()
vanavond staat er nog thee met chocolade op het programma, en dan ga ik denk ik de binnenkant van mn oogleden bekijken want morgen is het weer vroeg dag
Ik heb hem ff voor de lol gedaan Oquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Dat is het inderdaad, methode om competenties te toetsen. Uitgangspunt is dat gedrag in het verleden toekomstig gedrag voorspeld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is STAR precies? Ik ken het als die methode waarin je goed je verhalen aan kunt ophangen bij het solliciteren (Stiuation, Target, Action, Result). Is dat het?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb hem ff voor de lol gedaan O![]()
Extraverted. 1%
Sensing. 12%
Thinking. 62%
Judging. 28%
Geen idee wat het nu wil zeggen maar de cijfers liegen er niet om
Zie ik hier een militair met een grote mond?quote:According to Keirsey, ESTJs are civic-minded individuals who dedicate themselves to maintaining the institutions behind a smooth-running society. They are defenders of the status quo and strong believers in rules and procedures. ESTJs are outgoing and do not hesitate to communicate their opinions and expectations to others.
Hmmm, ok. Thanks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Uitgangspunt is dat gedrag in het verleden toekomstig gedrag voorspeld.
Mijn tegenpoolquote:and strong believers in rules and procedures.
Golfer? Ingewikkeld hoor. Zou ik niet met zekerheid durven te zeggen.quote:
Ja, dat is zoquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Thanks.
Is dat ook wel zo?
Nee, moi-memequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer? Ingewikkeld hoor. Zou ik niet met zekerheid durven te zeggen.
Probeer eens?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer? Ingewikkeld hoor. Zou ik niet met zekerheid durven te zeggen.
Ixxx met vrij grote zekerheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer eens?
Ik heb de test intussen gedaan en weet het al.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef TAV74 het volgende:
Overigens wil dat niet zeggen dat je nooit meer kunt veranderen, sommige competenties zijn goed trainbaar. Je kunt het dus ook gebruiken om ontwikkelpunten te bepalen.
Ik zag dat Bavaria een alcoholvrij malt witbiertje in de schappen had.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
lekker boris Rose
ik ben helemaal nog niet toe aan wijn, ik drink voornamelijk karvan cevitam, water en chocomelkmaar misschien morgen, als we gaan lunchen in de stad, een witbiertje...
Zeker ik ook, maar ja, zinloos internetten en Whisky drinken moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een groot 'believer' in jezelf proberen te verbeteren, elke dag weer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker ik ook, maar ja, zinloos internetten en Whisky drinken moet ook gebeuren.
Mijn schaduwfunctie: ESTPquote:
Oehquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
Your Type is
INTJ
Introverted 44%, Intuitive 50%, Thinking 25%, Judging 56 %
Oftewel:
een mastermind
ja zag zoiets op de reclame.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat Bavaria een alcoholvrij malt witbiertje in de schappen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, vonden jullie hem goed en uitnodigend genoeg?![]()
Rationeel zeer zeker, maar ook wel met ruimte voor emoties en intuitie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh
Maar je Intuitive staat op 50%dus het zou bij een grondigere test wel eens een andere kant op kunnen vallen.
Maar een NT ja? Een rationalist. Had je softer verwacht.
Waarom bangquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK. Ik was even bang dat ik dezelfde had maar dat is niet zo
je hebt het over bavariaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat Bavaria een alcoholvrij malt witbiertjeslootwatertje in de schappen had.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
Zojuist een mailtje gestuurd richting de KMS sport sergeante in opleidingAls dat maar goed gaat! Hoop echt dat ze terug reageert want ze was echt zo uber cute en WOW
....
......Damm zou ik het nou echt te pakken hebben.....![]()
Ik gooi ter vermaak van jullie de mail nog ff in een spoiler, kunnen jullie ook nog ff meegenieten
Braam, die ga ik even copy/pastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, vonden jullie hem goed en uitnodigend genoeg?
Confidence through competence
Omdat de test dan niet zou kloppenquote:
Wil je een eerlijk of een politiek antwoord?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
En, vonden jullie hem goed en uitnodigend genoeg?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, die ga ik even copy/pasten
Ik doe niet aan politiek correct, dat zou je nu toch wel moeten wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een politiek antwoord?
Equote:Op vrijdag 23 april 2010 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat de test dan niet zou kloppenDH is een best jong, maar hij & ik lijken absoluut niet op elkaar
Ik ben ENTJ, maar vrij 'licht': 11 12 12 33.
Euhm, neequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan politiek correct, dat zou je nu toch wel moeten weten
Misschien is de ontvangster ook kindsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, nee![]()
ik zou het toontje als ontvanger een beetje te kinds vinden, maar dat zegt misschien meer over mij dan over de mail
Oh, maar dat wist ik al. Het is wel een eigenschap van mezelf die ik probeer te verbeteren (want ik lijk daarin dus juist heel erg op mijn ene ouderquote:
Hmmzzz, ik zal het in overweging nemen bij eventueel volgende mailsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, nee![]()
ik zou het toontje als ontvanger een beetje te kinds vinden, maar dat zegt misschien meer over mij dan over de mail
Heb je 't zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef DarkElf het volgende:
oh gaat het nou nog over die test? *zucht
ik ga maar eens mijn limonade drinken
IIG blies ze mij omver qua spontaan zijn en vrolijk/opgewekt zijn, en dat zegt heel wat als ik aan het trein flirten ben !quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien is de ontvangster ook kinds
Maar vind je jezelf terug als een extravert persoon? Ik had altijd het idee dat je graag op jezelf of met je mannetje was, dat je niet zozeer mensenmassa's opzoekt om energie op te doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dat wist ik al. Het is wel een eigenschap van mezelf die ik probeer te verbeteren (want ik lijk daarin dus juist heel erg op mijn ene ouder). Gaat best aardig. Een relatie/huwelijk is goed om dat tegen te gaan
ja, heb de fles KC bosvruchten gepakt en water erbij gegooidquote:
Ik ben te oud voor jou mails, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hmmzzz, ik zal het in overweging nemen bij eventueel volgende mails
Maar (ik weet je leeftijd niet) zou het mischien net de goeie toon kunnen raken als je al heel oud bent
(geintje !)
vertaald: je bent een beetje een ouwe zeur gewordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor jou mails, laten we het daar op houden. En ik ben een veel te kritisch lezer over het algemeen, beroepsdeformatie denk ik.
Heb hem net pas gedaan en vond hem wel grappig. Aantal zaken die in de omschrijving van een INTJ staan kan ik mij erg goed in herkennen, met name uit vroegere werksituaties toen ik nog wel om een carrière gaf.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef DarkElf het volgende:
oh gaat het nou nog over die test? *zucht
ik ga maar eens mijn limonade drinken
Nee ik ben oud en al mijn hele leven een tekstnaziquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vertaald: je bent een beetje een ouwe zeur geworden
vertaald: je was altijd al een zeur maar nu ook oud.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee ik ben oud en al mijn hele leven een tekstnazi
Ik ben daarin wat besluiteloos: ik ben enerzijds een enorme party animal, als wij bijvoorbeeld naar een feest gaan waar veel mensen zijn die ik ken en die ik lang niet heb gezien, ben ik echt helemaal dol van vreugde en sta ik te springen op de dansvloerquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf terug als een extravert persoon? Ik had altijd het idee dat je graag op jezelf of met je mannetje was, dat je niet zozeer mensenmassa's opzoekt om energie op te doen.
kijk, we komen er welquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vertaald: je was altijd al een zeur maar nu ook oud.
zo dan?
Knap zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, heb de fles KC bosvruchten gepakt en water erbij gegooid
(wilde wel kijken of ik rabarber kon vinden zodat ik rabarber limonade kan maken dit weekend)
Interessstink.... CF'jequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben daarin wat besluiteloos: ik ben enerzijds een enorme party animal, als wij bijvoorbeeld naar een feest gaan waar veel mensen zijn die ik ken en die ik lang niet heb gezien, ben ik echt helemaal dol van vreugde en sta ik te springen op de dansvloerMaar bijvoorbeeld na een weekend weg met mensen bij wie ik me niet 100% op m'n gemak voel, ben ik echt gesloopt en wil ik lekker alleen zijn. Of met Meneer, dan.
kijk, dat snap ik dan weer welquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vertaald: je bent een beetje een ouwe zeur geworden
Dat ik het een leuke brief vond, en het als sjabloon ga gebruiken wanneer ik de volgende keer iemand wil e-mailenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:28 schreef Braamyo het volgende:
Stereo.... Ik snap nogsteeds je copy paste comment niet op de vorige pagina....
Zuchtquote:
Ik ben blij dat Telstar in de bierdivisie blijft voetballen en Oss eruit vliegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zucht![]()
* TAV74 zapt weer naar teletekst
Ik woon 200 meter van het stadion van Telstarquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
Ik had ook direct de goede pagina te pakken. Telstar is natuurlijk ook net zo'n droomclub als Oss...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
Ik had ook direct de goede pagina te pakken. Telstar is natuurlijk ook net zo'n droomclub als Oss...
Neucken?quote:
Mijn type schrijft voor dat ik daar eerst even over nadenk.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ik het een leuke brief vond, en het als sjabloon ga gebruiken wanneer ik de volgende keer iemand wil e-mailen
copy - pastequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]thx voor het compliment,
Mijn uitgaans positie in emails of ieder ander gesprek dat ik met iemand die ik leuk vind:
- Noem haar bij naam (onthouden is een must)
- Begin over iets waar ze je over verteld hebt, en hoe het daar nu mee gaat.
- Heel kort iets over jezelf (iets heel algemeens zoals bijv mijn voorjaarsvakantie)
- De echte vraag waar de mail eigenlijk om draait
- Afsluiten met een soor punch line (groetjes uit het zeeuwse land)
Alles heel algemeen en toch met een indirecte knipoog waarin je wat details weggeeft over hoe je bent![]()
NU HOPEN DAT HET WERKT
Edit: Ze heeft nogsteeds niet terug gemaild![]()
Alle voors- en tegens en alle mogelijke gevolgen en scenario's zou je intussen nu wel al door jouw mastermindje hebben moeten laten gaan, dus antwoord nu maar gewoon met.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn type schrijft voor dat ik daar eerst even over nadenk.
ik schatte jou niet zo introvert in DEquote:
Je hebt wel een ander idee over het begrip punch-line dan ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:
- Afsluiten met een soor punch line (groetjes uit het zeeuwse land)
Nouja, alles werkt, maar ja, je kunt over veel dingen hetzelfde denken en doen.quote:
Lees eens een paar topics terug en vraag je af of je de goede adviseur in de hand genomen hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
copy - paste
Gaat mee het dossier in, Braam!
ben ik ook niet, maar ik weet de laatste jaren erg goed mijn mond te houden als het moet /(je kan niet altijd alles er zomaar uitgooien) en ben zeker wel verlegen in eerste instantiequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik schatte jou niet zo introvert in DE
weer terug van de studie. werd wel een beetje koud op de terugrit
heb net de omschrijving van de mr eens gelezen en van mezelf en denk dat het wel aardig overeenkomt met hoe we zijn (bij mezelf denken we allebei dat ik extraverter ben dan lijkt bijv) maar t was leuk om te lezenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, alles werkt, maar ja, je kunt over veel dingen hetzelfde denken en doen.
dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar ik weet de laatste jaren erg goed mijn mond te houden als het moet /(je kan niet altijd alles er zomaar uitgooien) en ben zeker wel verlegen in eerste instantie(en ja dan kom ik afstandelijk over op mensen zoals ik toen al eens zei)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb net de omschrijving van de mr eens gelezen en van mezelf en denk dat het wel aardig overeenkomt met hoe we zijn (bij mezelf denken we allebei dat ik extraverter ben dan lijkt bijv) maar t was leuk om te lezen
zo ben ik ook wel eens genoemd,quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
IJskoningin DEIemand heeft mij echt weleens zo genoemd - een vriend van Meneer, nota bene
Meer lachen, CFquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
IJskoningin DEIemand heeft mij echt weleens zo genoemd - een vriend van Meneer, nota bene
we moeten gewoon stiekem foto's van je makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's alleen op foto'sIk bevries gewoon van camera's!
Good luck and have fun,quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
copy - paste
Gaat mee het dossier in, Braam!
Alleen op mijn trouwfoto's sta ik heel leuk&stralend - was echt een schat van een fotograafquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we moeten gewoon stiekem foto's van je maken
Verboregen camera's ophangen in zijn sportschoolquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen op mijn trouwfoto's sta ik heel leuk&stralend - was echt een schat van een fotograaf
De echte autodidact kan van iedereen wat opstekenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
Lees eens een paar topics terug en vraag je af of je de goede adviseur in de hand genomen hebt
Als ik aan het sporten ben, zie ik er echt verneukt uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Verboregen camera's ophangen in zijn sportschool
Naja, ik kan ook echt nooit normaal op een foto staan
Jawel, dat heeft hij zeker, namelijk het hele fok CUL SC topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lees eens een paar topics terug en vraag je af of je de goede adviseur in de hand genomen hebt
you' re mequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Klaar met de test (in reclames gedaan van X factor) en dit is mijn score:
Your Type is
ISFJ
[..]
jij hoort er altijd stralend op!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen op mijn trouwfoto's sta ik heel leuk&stralend - was echt een schat van een fotograaf
Maar maar maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doei doei,quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, ik trek mij , met de mr, terug in ons boudoir
Als je de best passende beroepen leest van die groep klopt het wel heel erg.quote:
Trusteh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, ik trek mij , met de mr, terug in ons boudoir
Worden jij en golfer de managersquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
dan heb ik nog een business-plan voor je liggen Bluezz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |