abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80640047
Zo!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:34:55 #2
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80640082
Leuke OP!

Bij een feestje hoor ook mayonaise, en eigenlijk bij een heleboel leuke gelegenheden

Maar geen fritessaus of light troep natuurlijk. Mayo light is ook zo'n wanproduct
pi_80640149
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Windigo het volgende:
Leuke OP!

Bij een feestje hoor ook mayonaise, en eigenlijk bij een heleboel leuke gelegenheden

Maar geen fritessaus of light troep natuurlijk. Mayo light is ook zo'n wanproduct
Wat dacht je van yofresh
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:38:42 #4
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80640216
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef MissKriel het volgende:

[..]

Wat dacht je van yofresh
[ afbeelding ]
Mja. Ik zei al dat het geen mayo was. Maar lekker is het wel
pi_80640240
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80640298
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:41:58 #7
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80640333
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja belachelijk echt die betutteling, laat mensen alsjeblieft zelf kiezen wat ze eten. Het lijkt me dat de overheid wel belangrijkere dingen te doen heeft
pi_80640338
na het zwemmen hoort friet (als kind dan he? )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80640340
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!
ieuwch, ja En daarna een twister-ijsje
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:44:19 #10
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80640397
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
na het zwemmen hoort friet (als kind dan he? )
Ik ben een groot kind. Na het zwemmen eet ik nog steeds friet.
pi_80640494

met de motor op de campus. heerlijk ritje
pi_80640895
tering he, gewoon een heel ding gemist.

jullie gaan veelste hard.
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80640917
ik weet niet of het door het chloor komt maar als ik in het zwembad iets eet als een patatje of een broodje kaas, dan smaakt dat ineens een stuk lekkerder dan thuis
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:59:34 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80640929
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef cybermans het volgende:

Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheesecake Je brengt me op een idee voor de meet..
pi_80640943
quote:

SPOILER
hahaha aan een ronde lijn
pi_80640950
quote:

SPOILER
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
pi_80640973
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:

[..]

Cheesecake Je brengt me op een idee voor de meet..
hehehe beter idee dan sachertorte zo in de zomer
pi_80641047
Windigo, het is wel héél fijn dat je zelf zegt dat je meeting-jurk niet flatteus was. Want ik durfde het niet! Maar op de pics zie je er ZO anders uit dan bij de meet. Veel frisser, meer uitgeslapen. Niet zo grauwig meer! Ik herinner me een moe uitziende Windigo met wallen... Je foto past niet bij het plaatje in m'n hoofd!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:05:53 #19
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80641093
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Windigo, het is wel héél fijn dat je zelf zegt dat je meeting-jurk niet flatteus was. Want ik durfde het niet! Maar op de pics zie je er ZO anders uit dan bij de meet. Veel frisser, meer uitgeslapen. Niet zo grauwig meer! Ik herinner me een moe uitziende Windigo met wallen... Je foto past niet bij het plaatje in m'n hoofd!
Nee, die jurk deed me geen goed nee Ik ben écht wel slanker dan dat.

En ik had een behoorlijk moeilijke periode achter de rug dus dat ik er moe uit zag was niet zo gek Je kan nu inderdaad zien dat ik een stuk beter in mijn vel zit

Oh, en kringen onder mijn ogen heb ik trouwens heel vaak. Van kinds af aan al, weet niet hoe het komt

Maar goed dat ik over t algemeen niet bij je plaatje pas dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door Windigo op 23-04-2010 18:11:04 ]
pi_80641151
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skills
SPOILER
pi_80641188
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

echtgenoot die hele lekkere cheesecakes bakt: check
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80641216
Hoe is het vandaag met Elf en Lein gegaan
En had Isa kiesprobs?

Ik heb een weekje ferkansie nu
pi_80641233
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80641249
pizza!
pi_80641257
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het vandaag met Elf en Lein gegaan
En had Isa kiesprobs?

Ik heb een weekje ferkansie nu
Leuk!! Wat ga je zoal doen?
pi_80641264
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef LieLie het volgende:
pizza!
ontbijt
pi_80641265
is de bar al geopend? en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben Lein hoe is je gesprek gegaan? En heeft steer nu eindelijk gebeld?
pi_80641290
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef cybermans het volgende:

[..]

tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skills
SPOILER
Een vrouw die graag bakt, bedoel je Ja, dat doet 'ie leuk

DE, wrijf het er nog maar eens in Hoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?

Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
pi_80641292
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is de bar al geopend? en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben Lein hoe is je gesprek gegaan? En heeft steer nu eindelijk gebeld?
echt wel dat steer gebeld heeft
pi_80641294
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?

F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
pi_80641299
quote:
en is inmiddels teruggebeld. was leuk gesprek, alleen niet exact een datum afgesproken voor een date
pi_80641314
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
Nee, die jurk deed me geen goed nee Ik ben écht wel slanker dan dat.

En ik had een behoorlijk moeilijke periode achter de rug dus dat ik er moe uit zag was niet zo gek Je kan nu inderdaad zien dat ik een stuk beter in mijn vel zit

Oh, en kringen onder mijn ogen heb ik trouwens heel vaak. Van kinds af aan al, weet niet hoe het komt

Maar goed dat ik over t algemeen niet bij je plaatje pas dus!
Ja, in dit geval pakt het erg goed uit!

En voor je ogen: uitgeknepen theezakjes, plakken aardappel of komkommer, koude wattenschijfjes. Dat wil de boel nog wel eens opfleuren. Hier, dan. Moet je ff testen. Een voor een natuurlijk
pi_80641323
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een vrouw die graag bakt, bedoel je Ja, dat doet 'ie leuk

DE, wrijf het er nog maar eens in Hoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?

Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
Nou een vrouw die graag bakt hoeft niet perse hoor... anders kan ik het zelf minder doen
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:13:36 #34
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80641324
quote:
Ik hou nog steeds van aparte kleren, maar deze deed het lijken alsof ik een buik had die ik niet heb
pi_80641330
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?

F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
heel goed gesprek dus, top. mag je nu kijken bij de andere afdeling?
pi_80641334
lekker Bluezz, vakantie!

was goed gegaan ze willen zoveel mogelijk proberen af te stappen van contrastvloeistof drinken omdat zoveel mensen er last van krijgen dus moestin plaats daarvan ene paar grote glazen water drinken ineens. (handig, na 1 glas zit ik nog steeds vol dus ik heb water zitten proppen tot ik misselijk was maar gelukkig hoefde ik die meuk niet te drinken). Voor de contrast die ze inspuiten konden ze natuurlijk geen goeie ader vinden dus uiteindleijk in mijn pols gedaan (auw) en een mooie bloeduitstorting op de andere arm waar t niet lukte.

maar verder ok gegaan, auto rijden ook prima gegaan en geen middagdutje hoeven doen dus ik ben tevreden Ben erg benieuwd naar de uitslag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80641350
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
oja hier supermarkt lasagne
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:15:10 #38
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80641370
quote:
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beter Wat denk je er zelf van?
pi_80641389
quote:

Wauw, is dat even een meevaller! Lekker joh! Nu weekend?
pi_80641393
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
lekker Bluezz, vakantie!

was goed gegaan ze willen zoveel mogelijk proberen af te stappen van contrastvloeistof drinken omdat zoveel mensen er last van krijgen dus moestin plaats daarvan ene paar grote glazen water drinken ineens. (handig, na 1 glas zit ik nog steeds vol dus ik heb water zitten proppen tot ik misselijk was maar gelukkig hoefde ik die meuk niet te drinken). Voor de contrast die ze inspuiten konden ze natuurlijk geen goeie ader vinden dus uiteindleijk in mijn pols gedaan (auw) en een mooie bloeduitstorting op de andere arm waar t niet lukte.

maar verder ok gegaan, auto rijden ook prima gegaan en geen middagdutje hoeven doen dus ik ben tevreden Ben erg benieuwd naar de uitslag.
me too! maar vandaag is goed gegaan dus, behalve dat prikken dan..
pi_80641409
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
heel goed gesprek dus, top. mag je nu kijken bij de andere afdeling?
Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.
pi_80641433
quote:

wat fijn lein dat het best goed ging en ook dat ze ondanks haar onmenselijke kant toch blijkbaar wel ziet wat er speelt...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80641442
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:18:14 #44
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80641461
Nasi
pi_80641469
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas maken

Ik ga zo maar eens een rondje rennen.
pi_80641529
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Windigo het volgende:
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beter Wat denk je er zelf van?
Een protector ben ik wel.
their primary interest is in the safety and security of those they care about - their family, their circle of friends, their students, their patients, their boss, their fellow-workers, or their employees
Dat is spot-on.
At work Protectors are seldom happy in situations where the rules are constantly changing, or where long-established ways of doing things are not respected.
Dat ook.
Wanting to be of service to others, Protectors find great satisfaction in assisting the downtrodden, and can deal with disability and neediness in others better than any other type. They are not as outgoing and talkative as the Provider Guardians [ESFJs], and their shyness is often misjudged as stiffness, even coldness, when in truth Protectors are warm-hearted and sympathetic, giving happily of themselves to those in need.
En dat klopt ook helemaal. Zonder arrogant over te willen komen.
pi_80641613
windigo, dat was mij dan niet opgevallen lein, heb je nog aangegeven dat je liever naar een andere afd wil? of kijk je het nog even aan daar? bluez, lekker genieten van je weekje vrij En goed steernieuws dus.... en met elf dus ook nog steeds in een stijgende lijn
pi_80641627
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas maken

Ik ga zo maar eens een rondje rennen.
is er heerlijk weer voor, geniet ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80641652
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?
Nee. Iedere verdieping heeft dezelfde soort mensen (dementen). Als je op verdieping 2 binnenkomt, blijf je op verdieping 2 tot je dood gaat of over wordt geplaatst. Overplaatsen kan naar de 6e etage (kleinschalig wonen) of naar een andere instelling. En op alle verdiepingen zitten ongeveer evenveel mensen. Om en nabij de 44.

De 3e etage staat wel bekend als een plek waar weinig structuur is, waar je je eigen weg mag/moet leren vinden. Hoe je van A naar C komt, moet je zelf weten, al ga je via Z. Als het maar goed is voor de bewoners.

De 2e etage staat bekend als een plek waar alles klopt en alles geregeld is. Het is strakker, je hoeft je eigen weg niet te vinden. Van A ga je naar B en dan naar C. En je mag wel nadenken over Z, je mag ook via Z als je het kan beargumenteren, maar het is een strakker geheel. En de 2e verdieping is veel gezelliger aangekleed De 3e is leeg, de 2e is gezellig.
pi_80641681
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
windigo, dat was mij dan niet opgevallen lein, heb je nog aangegeven dat je liever naar een andere afd wil? of kijk je het nog even aan daar? bluez, lekker genieten van je weekje vrij En goed steernieuws dus.... en met elf dus ook nog steeds in een stijgende lijn
Ja ik heb ook aangegeven dat ik niet lekker zit op de 3e en graag een andere afd. wil. Ik kijk het al een half jaar aan en het word niet beter.
pi_80641722
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja ik heb ook aangegeven dat ik niet lekker zit op de 3e en graag een andere afd. wil. Ik kijk het al een half jaar aan en het word niet beter.
heel goed. hoop voor je dat je naar een andere afd kan en dat je dan fijner aan t werk kan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')