Wat dacht je van yofreshquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Windigo het volgende:
Leuke OP!![]()
Bij een feestje hoor ook mayonaise, en eigenlijk bij een heleboel leuke gelegenheden
Maar geen fritessaus of light troep natuurlijk. Mayo light is ook zo'n wanproduct
Mja. Ik zei al dat het geen mayo was. Maar lekker is het welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Wat dacht je van yofresh![]()
[ afbeelding ]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
Ja belachelijk echt die betutteling, laat mensen alsjeblieft zelf kiezen wat ze eten. Het lijkt me dat de overheid wel belangrijkere dingen te doen heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
ieuwch, jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!
Ik ben een groot kind. Na het zwemmen eet ik nog steeds friet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
na het zwemmen hoort friet (als kind dan he?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef cybermans het volgende:
tering he, gewoon een heel ding gemist.
jullie gaan veelste hard.
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenCheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je brengt me op een idee voor de meet..
![]()
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenhahaha aan een ronde lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenmannen die cheesecake bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen![]()
hehehe beter idee dan sachertorte zo in de zomerquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
CheesecakeJe brengt me op een idee voor de meet..
Nee, die jurk deed me geen goed neequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Windigo, het is wel héél fijn dat je zelf zegt dat je meeting-jurk niet flatteus was. Want ik durfde het niet! Maar op de pics zie je er ZO anders uit dan bij de meet. Veel frisser, meer uitgeslapen. Niet zo grauwig meer! Ik herinner me een moe uitziende Windigo met wallen... Je foto past niet bij het plaatje in m'n hoofd!
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skillsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtgenoot die hele lekkere cheesecakes bakt: checkquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
Leuk!! Wat ga je zoal doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het vandaag met Elf en Lein gegaan
En had Isa kiesprobs?
Ik heb een weekje ferkansie nu
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skillsEen vrouw die graag bakt, bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat doet 'ie leuk
DE, wrijf het er nog maar eens inHoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?
Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
echt wel dat steer gebeld heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is de bar al geopend?en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben
Lein hoe is je gesprek gegaan? En heeft steer nu eindelijk gebeld?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is de bar al geopend?en ik vond de jurk eigenlijk wel tof bij windigo, ik hou daar wel van, juist omdat ik zo niet ben
Ja, in dit geval pakt het erg goed uit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
Nee, die jurk deed me geen goed neeIk ben écht wel slanker dan dat.
En ik had een behoorlijk moeilijke periode achter de rug dus dat ik er moe uit zag was niet zo gekJe kan nu inderdaad zien dat ik een stuk beter in mijn vel zit
Oh, en kringen onder mijn ogen heb ik trouwens heel vaak. Van kinds af aan al, weet niet hoe het komt
Maar goed dat ik over t algemeen niet bij je plaatje pas dus!
Nou een vrouw die graag bakt hoeft niet perse hoor... anders kan ik het zelf minder doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vrouw die graag bakt, bedoel jeJa, dat doet 'ie leuk
DE, wrijf het er nog maar eens inHoewel... Kun je 'm zover krijgen dat 'ie dat ergens eind mei nog eens demonstreert?
Bluezz, heerlijk! Het wordt lekker weer, toch? heb je nog meer plannen dan lekker luieren in de tuin?
Ik hou nog steeds van aparte kleren, maar deze deed het lijken alsof ik een buik had die ik niet hebquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?
F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
oja hier supermarkt lasagnequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een ISFJ trouwens. Wat is jullie (steer? Windigo? andere experts?) mening daar over?
Wauw, is dat even een meevaller! Lekker joh! Nu weekend?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
F-gesprek ging best goed. Teamhoofd was menselijk vandaag, ze had véél aan te merken op mijn werk maar het lag NIET aan mijn inzet en enthousiasme, maar vooral aan het gebrek aan structuur zowel op de afdeling als in mijn hoofd. En ze had heel sterk het idee dat ik me niet lekker voelde op de afdeling en dat een meer gestructureerde afdeling beter bij me past.
me too! maar vandaag is goed gegaan dus, behalve dat prikken dan..quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
lekker Bluezz, vakantie!
was goed gegaanze willen zoveel mogelijk proberen af te stappen van contrastvloeistof drinken omdat zoveel mensen er last van krijgen dus moestin plaats daarvan ene paar grote glazen water drinken ineens. (handig, na 1 glas zit ik nog steeds vol dus ik heb water zitten proppen tot ik misselijk was
maar gelukkig hoefde ik die meuk niet te drinken). Voor de contrast die ze inspuiten konden ze natuurlijk geen goeie ader vinden dus uiteindleijk in mijn pols gedaan (auw) en een mooie bloeduitstorting op de andere arm waar t niet lukte.
maar verder ok gegaan, auto rijden ook prima gegaan en geen middagdutje hoeven doen dus ik ben tevredenBen erg benieuwd naar de uitslag.
Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
heel goed gesprek dus, top. mag je nu kijken bij de andere afdeling?
wat fijn lein dat het best goed ging en ook dat ze ondanks haar onmenselijke kant toch blijkbaar wel ziet wat er speelt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit nu op de derde etage, maar voor ik diplomeerde liep ik stage op de 2e verdieping. En de 2e staat bekend als de meest gestructureerde afdeling. Ik ken daar iedereen al, en het teamhoofd daar vind ik erg aardig. En dat is wederzijds. Dus ik koester hoop. De zorgmanager gaat kijken of er iets te realiseren is.
mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
zo de mr is borrelen met zijn collega' s dus ik eet alleen. straks een halve pizza funghi in de oven gooien
Een protector ben ik wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Windigo het volgende:
Poeh. Ik ken je eigenlijk niet zo goed, dus da's lastig te beoordelen. Ik denk dat Steer het beter kan zeggen, die kent je al wat beterWat denk je er zelf van?
is er heerlijk weer voor, geniet ervanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mijn Meneer zit in Nederland in een meeting, die is pas half 9 thuis... en dan gaat hij nog fajitas maken
Ik ga zo maar eens een rondje rennen.
Nee. Iedere verdieping heeft dezelfde soort mensen (dementen). Als je op verdieping 2 binnenkomt, blijf je op verdieping 2 tot je dood gaat of over wordt geplaatst. Overplaatsen kan naar de 6e etage (kleinschalig wonen) of naar een andere instelling. En op alle verdiepingen zitten ongeveer evenveel mensen. Om en nabij de 44.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het. maar heeft het een speciale reden? zitten er op de 3e etage mensen die meer verzorgd moeten worden of zoiets dergelijks?
Ja ik heb ook aangegeven dat ik niet lekker zit op de 3e en graag een andere afd. wil. Ik kijk het al een half jaar aan en het word niet beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
windigo, dat was mij dan niet opgevallenlein, heb je nog aangegeven dat je liever naar een andere afd wil? of kijk je het nog even aan daar? bluez, lekker genieten van je weekje vrij
En goed steernieuws dus....
en met elf dus ook nog steeds in een stijgende lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |