Wat dizz je mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jottem. Ik ook. Ik begin nu te twijfelen of ik nog wel zin heb... Heeft iemand foto's van Paul?
CompleetZuivelonbijt pakt Sugar Lee Hooper... in d'r bruine poeper!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
trek me nog liever op suger lee af
Maak je toch niet zo druk over iemand die wat meer vlees heeft!quote:
Jij verstaat onder normale muziek Hollandse meezingers voor aan de toog van de bruine kroeg?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
als ze nou normale muziek maakte
Niks mis met topartiesten als Frans Duyts, Peter Beense, de Havenzangers, BZN, George Baker, Jan Smit, de 3 Js, Frans Bauer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij verstaat onder normale muziek Hollandse meezingers voor aan de toog van de bruine kroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Want die is niet dik gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Moet je kijken wat een lekker koppie man!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef RichCalibier het volgende:
Neerlands pop/jazzmuziek is dankzij haar gered
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat ze dood is he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Kijk die tetten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die armen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Niks mis met topartiesten als Frans Duyts, Peter Beense, de Havenzangers, BZN, George Baker, Jan Smit, de 3 Js, Frans Bauer.
HATERS GONNA HATE!Dank je dat je mijn tere zieltje beschermt via je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:18 schreef Windigo het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat hij/zij nooit zo succesvol en sexy zal worden als Caro
Ik had dr CD al grijsgedraaid voordat ze gehyped werd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
wordt ze gehyped? Dat heeft ze heul niet nodig, ze is gewoon goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |