Jottem. Ik ook. Ik begin nu te twijfelen of ik nog wel zin heb... Heeft iemand foto's van Paul?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Paul het volgende:
VANAVOND GA IK NAAR CARO EMERALD IN TIVOLI IN UTRECHT HAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry... ik vond Night like This best een leuk liedje toen ik hem voor het eerst hoorde.quote:
Ah ok, op die fiets.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja sorry... ik vond Night like This best een leuk liedje toen ik hem voor het eerst hoorde.
Na keer 300.234 5 6 7 was de lol er wel vanaf!
De cd is eigenlijk best aardig als achtergrond/ bats muziekje, mijn vriendin trekt Cannibal Corps ook niet de hele tijd.
Als een malle! Je ken geen radio (behalve 1 en BNR) aanzetten zonder over der heen te vallen en 3 FM draaide haar sowieso 4 keer per kwartier!quote:
van een Death From Above fan, had ik wel meer verwacht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jottem. Ik ook. Ik begin nu te twijfelen of ik nog wel zin heb... Heeft iemand foto's van Paul?
Ik zou bijna willen weten wat, maar laat maar zitten!quote:
Op Kinkfm hoor ik haar vrij weinigquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als een malle! Je ken geen radio (behalve 1 en BNR) aanzetten zonder over der heen te vallen en 3 FM draaide haar sowieso 4 keer per kwartier!
Veronica is ze niet op te horen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als een malle! Je ken geen radio (behalve 1 en BNR) aanzetten zonder over der heen te vallen en 3 FM draaide haar sowieso 4 keer per kwartier!
Dacht heel even dat je per definitie geen gehypte muziek zou luisteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen weten wat, maar laat maar zitten!
LEKKERE KONT!?!?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind ze wel lekker. Dikke memmen, lekkere kont, leuk koppie, veel beter dan een gratenpakhuis. En ze maakt nog leuke muziek ook!
Ja, want DFA-fans mogen dit soort muziek absoluut niet tof vinden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
van een Death From Above fan, had ik wel meer verwacht.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie meid...
HELL NO!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, want DFA-fans mogen dit soort muziek absoluut niet tof vinden!_
Ow, jewel hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht heel even dat je per definitie geen gehypte muziek zou luisteren.
Ja, waar je zo lekker in kan knijpen.quote:
En die je kunt gebruiken als persoonlijke klimmuur of als dienblad vol bier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, waar je zo lekker in kan knijpen.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
als je in haar kont knijpt verdwijnt je hele handquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat vertellen, ik ben nu zo geil geworden van die chick dat ik me nu eerst ff moeten rukken op de plee hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
als je in haar kont knijpt verdwijnt je hele hand
trek me nog liever op suger lee afquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat vertellen, ik ben nu zo geil geworden van die chick dat ik me nu eerst ff moeten rukken op de plee hoor!
Want; necrofielquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
trek me nog liever op suger lee af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |