Kijk die tietenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die armen
Daar valt best nog wel wat van te maken.quote:
Dat maakt samen 5quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:09 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
en der hangtieten![]()
terechte klacht ts![]()
1
1
1
1
1
quote:typ 5 voor gang rape met haar
Nee jij met je Scooterquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
tokkie? juist niet man. dat mensen hiernaar luisteren
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Paul het volgende:
VANAVOND GA IK NAAR CARO EMERALD IN TIVOLI IN UTRECHT HAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
als ze nou normale muziek maaktequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
En het boeit me geen fuck hoe dr armen eruit zien, die zie je toch niet over de radio.
Dan kun je voor/achteraf nog langs de PUB-meet als je wiltquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Paul het volgende:
VANAVOND GA IK NAAR CARO EMERALD IN TIVOLI IN UTRECHT HAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
Jonge wat lul je nou jongeeeeeeeeeee, alleen maar Utregse chicas gaan daar heen vanavond alle studentenmeisjes jawelquote:
Alsof ze zo chubby is... je kijkt teveel tv jonguh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:12 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
mensen die haar zouden willen gevenstelletje chubby chasers
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die armen
Beetje frustie??quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:12 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
mensen die haar zouden willen gevenstelletje chubby chasers
Ja jonge dat heb ik zelf nog voorgesteld in het topic, maar als Caro afgelopen is, dan zijn ze waarschijnlijk al naar huisquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kun je voor/achteraf nog langs de PUB-meet als je wilt
dankuquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen met dikkere bovenarmen dan de mijne vallen sowieso al af, derhalve zal ik haar dus ook niet willen raken.
nou nou je moet toegeven dat ze aardig gevuld is. dat zie je ook in de clip. alleen draagt ze veel zwart in der clip dus lijkt ze slankerquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof ze zo chubby is... je kijkt teveel tv jonguh.
ja leuk! tussen al de huisvrouwtjes staan en lekker meezingenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Frederick_Blah het volgende:
http://twitter.com/caroemerald/status/12697761822
Ahh TS had gaarne naar Caro willen gaan maar kan geen kaartje meer krijgen. Hahaha TS, jij sucker!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ja leuk! tussen al de huisvrouwtjes staan en lekker meezingen
BOOBYTRAP! A trap that actually catches boobies!quote:
Is dat het beste wat je kan verzinnen?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuk wijf en als het niet zo extreem gehyped werd zouden de liedjes zelfs leuk zijn geweest!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |