Ehm, de fotograaf?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben zelf 1x op 'shoot' geweest trouwens. Met mijn vriendin, overigens, maar ook wat solo foto's laten maken.
Zou het misschien nog wel eens willen laten doen... Maarja, wie bepaalt of je er geschikt voor bent?
Dat zegt ze; een goed model (zonder fotoboek)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Aldus sprak de man zonder fotoboek
Wie ben je, en waarom doet jouw mening er zo veel toe?
Hoe weet jij nou dat het om een vrouw gaat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zegt ze; een goed model (zonder fotoboek)![]()
Ik neem dan ook aan dat ze zich beschikbaar stelt voor een shoot zodat wij allemaal kunnen leren hoe het hoort.
Latina Loca is de vrouwelijke vorm van een Latino Locoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het om een vrouw gaat?
is dat niet dat soort model die een verrassing in petto hebbenquote:
behalve 13quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef Latina-Loca het volgende:
vind ze allemaal lelijk en slecht behalve nummer 13.
ik ben zelf ook een goed model bij verschillende fotograven en heb er veel verstand van.
maar al jou modelletjes zijn TOTAAL niet fotogeniek en hebben geen symetrisch gezicht
[wat niet altijd hoeft natuurlijk] maar het komt wel heel mooi op de foto.
ik zou zeggen zoek wat beters
Nou laat eens wat zien...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef Latina-Loca het volgende:
ik ben zelf ook een goed model bij verschillende fotograven en heb er veel verstand van.
finalmente iemad die het snaptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Latina Loca is de vrouwelijke vorm van een Latino Loco
Je weet dat Gelderland de grootste provincie van het land is he?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:50 schreef mrmpro het volgende:
Modellen is stuk voor stuk niks mis mee. Ik zou ze zo vast willen leggen hoor. Alleen jammer dat er niet 1 hier uit de buurt komt.
Vreemd eigenlijk dat er geen enkel model uit Gelderland komt. Zijn we hier zo verlegen of ligt het ergens anders aan?
Mocht je dus uit Gelderland komen dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Martin
eh?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef vosss het volgende:
Die Jarno, is dat dé Jarno? Als in Jarno van FOK!??
Ja ik weet dat Gelderland de grootste provincie isquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Je weet dat Gelderland de grootste provincie van het land is he?Welk deel bedoel jij? Betuwe, Achterhoek, Veluwe?
Bovendien meldde zich in het andere modellen topic net een model uit Gelderland aan.
Dankje Wendyquote:Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef Wendy89 het volgende:
Linkje naar dat andere topicFotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIII
Helaas heb ik niemand uit Gelderland voor je.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:50 schreef mrmpro het volgende:
Modellen is stuk voor stuk niks mis mee. Ik zou ze zo vast willen leggen hoor. Alleen jammer dat er niet 1 hier uit de buurt komt.
Vreemd eigenlijk dat er geen enkel model uit Gelderland komt. Zijn we hier zo verlegen of ligt het ergens anders aan?
Mocht je dus uit Gelderland komen dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Martin
Nope...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef vosss het volgende:
Die Jarno, is dat dé Jarno? Als in Jarno van FOK!??
Was niet persoonlijk bedoeld hoor. Viel me gewoon even opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef PankPinther het volgende:
Helaas heb ik niemand uit Gelderland voor je.
Ik zoek ze ook niet zelf uit, zij zoeken mij uit.
Ik dacht dat je met Marielle al contact had gehad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:06 schreef fFarl het volgende:
Twee modellen gemaild. En toen was het stil...
Denk het wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:24 schreef Puala het volgende:
Staan de modellen trouwens ook open voor fot-meetings? Dus dat we regelen dat we op 1 locatie, centraal in nederland, samenkomen met meerdere fotografen? Zo ja, dan wil ik dat wel proberen te regelen
Locatie en tijdstip ga ik me eventjes over beradenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met Marielle al contact had gehad?
Marjolein net gebeld, die bleek inmiddels een ander e-mail adres te hebben, heb het nog een keer doorgestuurd.
[..]
Denk het wel.
Als je een locatie, tijdstip en contactpersoon hebt kan ik wel een mailtje rond laten gaan.
Ja, handig hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef PankPinther het volgende:
Ben ook wel benieuwd...
Alleen de communicatie is een beetje een probleem geloof ik.
Mensen die in elkaars spambox staan en zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |