Stream op Bet365, maar op Fromsport staan ook streams.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Blizzy28 het volgende:
[..]
Waar kijk je? Is het op tv of een stream?
Sterker nog, in de rally is hij vaak nog de betere.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij doet echt helemaal niets onder voor Tsonga tot nu toe, mooi om te zien.
Ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Torrio het volgende:
Zeker weer alleen via internet te volgen?
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef rooneyelst het volgende:
tjonga gaat versnelling hoger spelen..
Tjonge jonge zeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef rooneyelst het volgende:
tjonga gaat versnelling hoger spelen..
Ga jij nog een keer voorgoed weg?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat ie de top 100 halen?
Top 10 bedoel je of wat? Top 100 staat hij al een tijdje, onderweg naar top 50 atm.quote:
Blahquote:
Service loopt ook nog niet zo goed, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef F.M.D. het volgende:
nog 0 aces voor de bakker, dat valt dan tegen
Lijkt mij alleen maar een goed teken. Dan kan hij wel eens slordig worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef TheArt het volgende:
Tsonga gaat meer risico in het spel leggen, dat is duidelijk.
Tenzij hij alles maakt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar een goed teken. Dan kan hij wel eens slordig worden.
Als het allemaal lukt is hij natuurlijk onhoudbaar, voor bijna iedereen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar een goed teken. Dan kan hij wel eens slordig worden.
EDIT: of niet.
Nou ja, alweer.quote:
Doelde er op dat het hard gingquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, alweer.
Gewoon richten op de 3e set, maar niet alles laten verslappen. Hij oogt sowieso wat vermoeid, wat hij gisteren al aangaf op zijn blog.
Je ziet ook dat hij steeds vaker de rally's besluit kort te houden door of voor die klap te gaan of de dropshot. Tot nu toe ziet het er echt niet slecht uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Thiemo ziet er inderdaad vermoeid uit...
Eigenlijk onzin. Het ligt meer aan dat hij het nog niet gewend is op dit niveau. Zijn conditie is echt niet slecht, maar meer het week na week ver komen en ook nog eens lange driesetters spelen. Op challengerniveau was dat geen probleem, maar dit is een niveau hoger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen goed teken dat hij nu al moe is. Conditioneel dus nog niet top.
Niet zo gek. Daar heb je wedstrijden voor nodig. Hij heeft nog niet vaak vele partijen achter elkaar gespeeld op dit niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen goed teken dat hij nu al moe is. Conditioneel dus nog niet top.
Ik denk dat jij nodig eens aan een toptennisser persoonlijk moet gaan vragen hoe zwaar het wel niet is dat gereis en het spelen op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind ik allemaal wat overdreven.
Hij heeft dit jaar wel geteld 1 zware wedstrijd gespeeld en die was gisteren. Eerste ronde was zo over, tweede koste ook niet zoveel moeite. Week in week uit ver slaat natuurlijk nergens op, zijn laatste wedstrijd in MC was woensdag geloof ik en daarvoor weer tijden vrij. Heeft nauwelijks reserves hoeven gebruiken dit jaar.
Conditioneel gewoon nog niet top. Kan natuurlijk nog komen.
Onzin. Veel partijen op hoger niveau = sneller vermoeid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind ik allemaal wat overdreven.
Hij heeft dit jaar wel geteld 1 zware wedstrijd gespeeld en die was gisteren. Eerste ronde was zo over, tweede koste ook niet zoveel moeite. Week in week uit ver slaat natuurlijk nergens op, zijn laatste wedstrijd in MC was woensdag geloof ik en daarvoor weer tijden vrij. Heeft nauwelijks reserves hoeven gebruiken dit jaar.
Conditioneel gewoon nog niet top. Kan natuurlijk nog komen.
Eens. Plus dat reizen vergt op het hoogste niveau ook meer. Als je chalengers speelt, kan je veel makkelijker in een bepaald werelddeel blijven hangen voor zoveel weken aan een stuk. Als je het hoogste niveau wilt meekomen, moet je gewoon dat schema van toptoernooien achterna en dat gaat van het ene werelddeel naar het andere. Het is allemaal gewenning.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzin. Veel partijen op hoger niveau = sneller vermoeid.
Daar kan hij de 1e paar maanden aan wennen.
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nodig eens aan een toptennisser persoonlijk moet gaan vragen hoe zwaar het wel niet is dat gereis en het spelen op het hoogste niveau.
Je conclusie klopt gewoon van geen kanten, aangezien je een aantal aspecten niet meeneemt. En één daarna is ervaring en die heeft Thiemo voor een vol jaar op de ATP Tour totaal niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.
Wat Thiemo dus allemaal niet doet. Dus zijn conditie is niet top.
Constantheid en het niveau wat hij nu haalt weer wel.
Onzin. Een 2 setter op hoog niveau kan net zo zwaar zijn als een 3 setter op challenger niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.
Wat Thiemo dus allemaal niet doet. Dus zijn conditie is niet top.
Constantheid en het niveau wat hij nu haalt weer wel.
En rebreak is rebreakquote:
Je aspecten kloppen van geen kanten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je conclusie klopt gewoon van geen kanten, aangezien je een aantal aspecten niet meeneemt. En één daarna is ervaring en die heeft Thiemo voor een vol jaar op de ATP Tour totaal niet.
Ik had het meer over die zware wedstrijd die hij net achter de rug heeft. En dan kan ik het begrijpen dat je je vermoeid voelt. En dan heeft hij misschien wel pauze ingelast tussen het gereis (wat bijna iedereen doet), maar het hakt er wel in. Het is niet alsof het niet meer in je lichaam zit. En dat volle jaar wat je zegt, slaat helemaal nergens op. Hij heeft één van de lichtste schema's, maar is wel één van de meest onervaren spelers op de Tour. En dan mag je nog zo'n licht schema hebben, het is gewoon gewenning.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je aspecten kloppen van geen kanten.
-Je hebt het over zware wedstrijden. Dit is zijn tweede dit jaar.
-Van continent naar continent. Hij had minstens iets van anderhalve week tussen elk continent.
-Vol jaar op de atp. Hij heeft een van de lichtste schema's van alle spelers.
Dit suggereert dat hij wat meer in de tank zou moeten hebben. Dat heeft hij dus niet. Dus zijn conditie is nog niet top. Dat kan inderdaad liggen aan gebrek aan ervaring. Dat is een mogelijk oorzaak, geen reden waarom het niet zo is. Dat kan later komen. Vandaar de "nog".
Dat is jammer, want hij heeft kansen vandaag en als hij die pakt mag hij nog een wedstrijd spelen, die ook zwaar wordt en komt hij in de MD van Rome, waar hij dan misschien te moe voor is. Dus het is niet zo'n goed teken dat hij moe is.
- Jij onderschat hier nog steeds hoe zwaar andere partijen ook kunnen zijn. Hij heeft tegen Nadal niet lang gespeeld. Maar hij heeft een uur achter elkaar heen en weer gerend om ballen te halen. Ook druk + constant geconcentreerd moeten zijn wegen zwaar mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je aspecten kloppen van geen kanten.
-Je hebt het over zware wedstrijden. Dit is zijn tweede dit jaar.
-Van continent naar continent. Hij had minstens iets van anderhalve week tussen elk continent.
-Vol jaar op de atp. Hij heeft een van de lichtste schema's van alle spelers.
Dit suggereert dat hij wat meer in de tank zou moeten hebben. Dat heeft hij dus niet. Dus zijn conditie is nog niet top. Dat kan inderdaad liggen aan gebrek aan ervaring. Dat is een mogelijk oorzaak, geen reden waarom het niet zo is. Dat kan later komen. Vandaar de "nog".
Dat is jammer, want hij heeft kansen vandaag en als hij die pakt mag hij nog een wedstrijd spelen, die ook zwaar wordt en komt hij in de MD van Rome, waar hij dan misschien te moe voor is. Dus het is niet zo'n goed teken dat hij moe is.
in vergelijking met een aantal jaren geleden is dat ook zo hoor, maar koesteren wat we hebben!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
en ik maar denken dat we geen goede tennisers hebben![]()
![]()
Ja dat werd vermeld. Maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef El_Bassie het volgende:
Kijken of ze van deze overwinning wel melding maken in het sportjournaal. Of is de overwinning op Ferrero wel gemeld? Kan zijn dat ik het gemist heb.
Schraal. Erg schraal. Zeker in deze barre tijden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat werd vermeld. Maar meer ook niet.
Nee, turnen en judo. Nietszeggende toernooitjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Ericr het volgende:
Sportjournaal had het zeker weer te druk met voetbal?
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Thiemo, een erg goede boost moet dit zijn voor z'n hele carrière.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Hij heeft nu ook de SE binnen voor de Masters van volgende week toch?
Toe maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen gewoon een item bij het Sportjournaal.
quote:Woooow!!! Such a great feeling!!! Thanks for all the support! Gonna sleep with a smile now! Thx!
Thiemo Wimbledonquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Outlined het volgende:
Godzijdank heb ik geen verstand van top tennis. Ik zag hem er tegen die spanjaard in de 2e ronde al afgaan.
Geniaal dat hij Tsonga pakt. Heeft bij de junioren nog Roland Garros gewonnen.
De Bakker is vier jaar jonger dan Jo Wilfried.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiemo Wimbledon
Wat dat betreft is ie gelijkwaardig aan al die gasten...maar bij Thiemo komt het er nu pas uit!
Op zich is hij wel een beetje vergelijkbaar met Tsonga, buiten z'n blessureleed dan. Tsonga begon ook pas vrij laat echt door te breken bij de grote jongens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiemo Wimbledon
Wat dat betreft is ie gelijkwaardig aan al die gasten...maar bij Thiemo komt het er nu pas uit!
Gravenzande he, Gravenzande....Snap niet dat ze altijd Den Haag zeggenquote:
Je vergeet nog de 's- voor Gravenzande.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gravenzande he, Gravenzande....Snap niet dat ze altijd Den Haag zeggen
Als dorpsgenoot zou ik ook geen Hagenaar genoemd willen worden, da's een regelrechte belediging voor een Westlanderquote:
Soderling blijft mentaal een labiele idioot, ik snap niet dat je hem constant kunt noemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef F.M.D. het volgende:
Laten we het hopen.Het wordt in ieder geval lastiger dan gisteren. Bij Tsonga heb je altijd dat wisselvallige soderling is erg constant.
Hij is een geboren Hagenees, woont alleen in het Westlandquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als dorpsgenoot zou ik ook geen Hagenaar genoemd willen worden, da's een regelrechte belediging voor een Westlander
We hebben het ook niet over hoe hij zichzelf noemt, het is een geboren Hagenees, that's it. En omdat hij in de Haagsche omgeving geboren is, is hij zo goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Norrage het volgende:
Ik noem mezelf ook geen Amsterdammer omdat ik daar geboren ben
Ongelooflijk en bij winst op Tsonga waarschijnlijk weer Ferreroquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef F.M.D. het volgende:
Thiemo heeft een SE gekregen voor Rome Masters, en zit dus in het hoofdtoernooi.
http://www.atpworldtour.com/posting/2010/416/mds.pdf
Troicki in de 1e ronde, als die wint weer tegen Tsonga.
Winnenquote:
Klopt, maar op de een of andere manier vliegen ze altijd het park uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe jij toch elke zondag meerdere keren
Doe je toch iets niet goedquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klopt, maar op de een of andere manier vliegen ze altijd het park uit
De ironie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
De dropshots gaan in ieder geval nog altijd lekker.
klein wereldje is het tochquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ongelooflijk en bij winst op Tsonga waarschijnlijk weer Ferrero
huhquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Chokertje hoor.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef Outlined het volgende:
Hoe goed zou Thiemo geweest zijn toen hij 14 was? Zou hij al een goeie 3 zijn op die leeftijd?
Ik speelde vorige week competitie tegen een jochie van 12 en die was al 3,8quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef Outlined het volgende:
Hoe goed zou Thiemo geweest zijn toen hij 14 was? Zou hij al een goeie 3 zijn op die leeftijd?
Ik heb veel te lang niet getennistquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik speelde vorige week competitie tegen een jochie van 12 en die was al 3,8
Met Grand Slams heb je vaak ook langer de tijd om te herstellen. Nu is het 3 wedstrijden in 3 of 4 dagen. De eerste 2 waren zware 3 setters waarbij hij op zijn tenen moet lopen en echt op zijn top speelt. Daarnaast zal daar toch een hoop stress en spanning van in het lichaam komen wat ook niet helpt.quote:Op zondag 25 april 2010 00:20 schreef F.M.D. het volgende:
thiemo was erg moe zegt die in z´n blog. dan is het toch slecht gesteld met de fitheid/conditie. of hij moet wennen aan veel wedstrijden op het hoogste niveau, maar hoop dat die dat snel onder de knie gaat krijgen, want met grandslams wordt het nog zwaarder
Daar werd Elthing nog naar gevraagd tijdens Wimbledon vorig jaar, wat zeg maar het verschil is tussen mannen en vrouwen qua niveau. Hij gaf doodleuk aan dat de beste A-spelers in Nederland beter zijn dan bijvoorbeeld Serena Williams.quote:Op zondag 25 april 2010 00:39 schreef Komakie het volgende:
Btw, ik heb Sijsling een A toernooi zien winnen in de finale tegen die toenmalige nummer 25 (of iets in die buurt) van Nederland. Dat was een jaar of 5/6 terug. Dus dan weet je gelijk wat voor niveau ze op die leeftijd hebben
Maar buiten Henin hebben ze allemaal ongeveer dezelfde niet-bijzondere techniek.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar werd Elthing nog naar gevraagd tijdens Wimbledon vorig jaar, wat zeg maar het verschil is tussen mannen en vrouwen qua niveau. Hij gaf doodleuk aan dat de beste A-spelers in Nederland beter zijn dan bijvoorbeeld Serena Williams.
Niet heel raar natuurlijk, fysiek is het verschil gewoon vrij groot en tennis is nu eenmaal een erg fysieke sport. Het is niet alleen dat je sneller bij de bal kan zijn, maar je kunt er veel meer kracht achter zetten als man. Technisch denk ik trouwens dat er niet veel verschil is. Althans, ik zie vrijwel niemand bij de heren met de backhand die Henin heeft.
Ik weet niet of ze beter zijn, maar ze hebben ongeveer hetzelfde niveau ja.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar werd Elthing nog naar gevraagd tijdens Wimbledon vorig jaar, wat zeg maar het verschil is tussen mannen en vrouwen qua niveau. Hij gaf doodleuk aan dat de beste A-spelers in Nederland beter zijn dan bijvoorbeeld Serena Williams.
Niet heel raar natuurlijk, fysiek is het verschil gewoon vrij groot en tennis is nu eenmaal een erg fysieke sport. Het is niet alleen dat je sneller bij de bal kan zijn, maar je kunt er veel meer kracht achter zetten als man. Technisch denk ik trouwens dat er niet veel verschil is. Althans, ik zie vrijwel niemand bij de heren met de backhand die Henin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |