De Bakker is vier jaar jonger dan Jo Wilfried.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiemo Wimbledon
Wat dat betreft is ie gelijkwaardig aan al die gasten...maar bij Thiemo komt het er nu pas uit!
Op zich is hij wel een beetje vergelijkbaar met Tsonga, buiten z'n blessureleed dan. Tsonga begon ook pas vrij laat echt door te breken bij de grote jongens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiemo Wimbledon
Wat dat betreft is ie gelijkwaardig aan al die gasten...maar bij Thiemo komt het er nu pas uit!
Gravenzande he, Gravenzande....Snap niet dat ze altijd Den Haag zeggenquote:
Je vergeet nog de 's- voor Gravenzande.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gravenzande he, Gravenzande....Snap niet dat ze altijd Den Haag zeggen
Als dorpsgenoot zou ik ook geen Hagenaar genoemd willen worden, da's een regelrechte belediging voor een Westlanderquote:
Soderling blijft mentaal een labiele idioot, ik snap niet dat je hem constant kunt noemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef F.M.D. het volgende:
Laten we het hopen.Het wordt in ieder geval lastiger dan gisteren. Bij Tsonga heb je altijd dat wisselvallige soderling is erg constant.
Hij is een geboren Hagenees, woont alleen in het Westlandquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als dorpsgenoot zou ik ook geen Hagenaar genoemd willen worden, da's een regelrechte belediging voor een Westlander
We hebben het ook niet over hoe hij zichzelf noemt, het is een geboren Hagenees, that's it. En omdat hij in de Haagsche omgeving geboren is, is hij zo goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Norrage het volgende:
Ik noem mezelf ook geen Amsterdammer omdat ik daar geboren ben
Ongelooflijk en bij winst op Tsonga waarschijnlijk weer Ferreroquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef F.M.D. het volgende:
Thiemo heeft een SE gekregen voor Rome Masters, en zit dus in het hoofdtoernooi.
http://www.atpworldtour.com/posting/2010/416/mds.pdf
Troicki in de 1e ronde, als die wint weer tegen Tsonga.
Winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |