Nou ja, alweer.quote:
Doelde er op dat het hard gingquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, alweer.
Gewoon richten op de 3e set, maar niet alles laten verslappen. Hij oogt sowieso wat vermoeid, wat hij gisteren al aangaf op zijn blog.
Je ziet ook dat hij steeds vaker de rally's besluit kort te houden door of voor die klap te gaan of de dropshot. Tot nu toe ziet het er echt niet slecht uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Thiemo ziet er inderdaad vermoeid uit...
Eigenlijk onzin. Het ligt meer aan dat hij het nog niet gewend is op dit niveau. Zijn conditie is echt niet slecht, maar meer het week na week ver komen en ook nog eens lange driesetters spelen. Op challengerniveau was dat geen probleem, maar dit is een niveau hoger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen goed teken dat hij nu al moe is. Conditioneel dus nog niet top.
Niet zo gek. Daar heb je wedstrijden voor nodig. Hij heeft nog niet vaak vele partijen achter elkaar gespeeld op dit niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen goed teken dat hij nu al moe is. Conditioneel dus nog niet top.
Ik denk dat jij nodig eens aan een toptennisser persoonlijk moet gaan vragen hoe zwaar het wel niet is dat gereis en het spelen op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind ik allemaal wat overdreven.
Hij heeft dit jaar wel geteld 1 zware wedstrijd gespeeld en die was gisteren. Eerste ronde was zo over, tweede koste ook niet zoveel moeite. Week in week uit ver slaat natuurlijk nergens op, zijn laatste wedstrijd in MC was woensdag geloof ik en daarvoor weer tijden vrij. Heeft nauwelijks reserves hoeven gebruiken dit jaar.
Conditioneel gewoon nog niet top. Kan natuurlijk nog komen.
Onzin. Veel partijen op hoger niveau = sneller vermoeid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind ik allemaal wat overdreven.
Hij heeft dit jaar wel geteld 1 zware wedstrijd gespeeld en die was gisteren. Eerste ronde was zo over, tweede koste ook niet zoveel moeite. Week in week uit ver slaat natuurlijk nergens op, zijn laatste wedstrijd in MC was woensdag geloof ik en daarvoor weer tijden vrij. Heeft nauwelijks reserves hoeven gebruiken dit jaar.
Conditioneel gewoon nog niet top. Kan natuurlijk nog komen.
Eens. Plus dat reizen vergt op het hoogste niveau ook meer. Als je chalengers speelt, kan je veel makkelijker in een bepaald werelddeel blijven hangen voor zoveel weken aan een stuk. Als je het hoogste niveau wilt meekomen, moet je gewoon dat schema van toptoernooien achterna en dat gaat van het ene werelddeel naar het andere. Het is allemaal gewenning.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzin. Veel partijen op hoger niveau = sneller vermoeid.
Daar kan hij de 1e paar maanden aan wennen.
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nodig eens aan een toptennisser persoonlijk moet gaan vragen hoe zwaar het wel niet is dat gereis en het spelen op het hoogste niveau.
Je conclusie klopt gewoon van geen kanten, aangezien je een aantal aspecten niet meeneemt. En één daarna is ervaring en die heeft Thiemo voor een vol jaar op de ATP Tour totaal niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.
Wat Thiemo dus allemaal niet doet. Dus zijn conditie is niet top.
Constantheid en het niveau wat hij nu haalt weer wel.
Onzin. Een 2 setter op hoog niveau kan net zo zwaar zijn als een 3 setter op challenger niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zwaar. Vooral als je drie finales op rij haalt, of ver komt in zowel dubbel als enkel of meer dan een driesetter in vier maanden speelt of een paar vijfsetters op rij speelt of puur op wilskracht een toernooi wint.
Wat Thiemo dus allemaal niet doet. Dus zijn conditie is niet top.
Constantheid en het niveau wat hij nu haalt weer wel.
En rebreak is rebreakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |